Ja olkaa huoleti en mä niitä heti ruuvaa.. mut olis ollut kiva tietää että pystyykö samal taval kuin vanhoja =)
621 posts, 32 pages, 444,095 views
The PDX-01 introduces a new concept in professional turntables with a sleek, compact circular design.
...
+/-10% pitch control
...
Joo, näyttää enemmän design-tuotteelta kun roudaukseen sopivalta toi pyöreä Vestax. Jos kantaa esim. sylissä, saa vähän varoa ettei äänivarsi väänny tosta keskikohdastaan, tai pahimmassa tapauksessa mene kokonaan poikki.
EDIT: Voi jumalauta, kävin Vestaxin kotisivuilla, ja sieltä pomppasi toi "Handy trax"-mainos silmille. Siinäpä kätevä värkki! Eli kannettava pieni levari, jota voi kantaa keesissä, ja jossa on itsessään kaiutin. Voi siis vaikka kuunnella niitä kirpputorin levyjä ennenkuin ostaa :) Toimiikohan toi myös akuilla, hmmm.. tutkimaan.
Ite päädyin pitkällisen harkinnan jälkeen sitten Technicsin sl-1210M3Deen, ja oon ollu tosi tyytyväinen siihen. Ainoa pikku ongelma tässä vaan on se, että tulin siinä odotellessa poikkaisseeksi hihnan tosta perheen ikiaikaisesta Pioneeristä (hei, ihan vanhuuttaan meni poikki, emmä niin kädetön oo! ;) ). Mietinkin, että jos joku täällä vannoutuneiden suoravetokannattajien keskuudessa sattuisi tietämään mistä onnistuisin tarvikehihnan tuohon löytämään, noin niinkuin yleisen viihtyvyyteni kannalta :D .
Thanks jo etukäteen...
/|/|
Ovatko vain timantit ikuisia vai teknarit myös?
omat levarit on jotakuinkin 7-8vuotta vanhat, ja toimivat kohtuullisen hyvin. Kohtuullisen tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että ne on ostettu käytettynä kaverilta, joka osti ne ravintolasta.
Jos verrataan parhaat päivänsä nähnyttä teknaria ja uutta ns. "halpislevaria" ja ajatellaan että tämä teknari on suurinpiirtein saman hintainen kuin upouusi tai hyvin vähän käytetty "halpislevari".
Täysin oma henkilökohtainen mielipide siis, eriäviä varmaan (pitäis) löytyy.
Itse en käytetystä teknarista kuitenkaan maksaisi yli 300euroa, ellei kone ole todella hyvässä kunnossa.
Itse mieluusti näkisin että selkeästi käytettyjä teknareita myytäisiin kaksi kipaletta siihen hintaan millä saisi yhden uuden, elikkä noin 600euroon (rasioineen päivineen).
Särki ihan sydäntä, eipä voisi kuvitella, että joku olmi on joskus ottanut tuon soittimen uutena pahvilaatikosta ulos. En vain tajua, miten porukka saa nää niin huonoon kuntoon!
Eräs tuttuni oli saanut teknarin ilmaiseksi ravintolasta, se olisi heitetty muuten roskiin (!):
Viat:
1. Pitch. Enpä ole moista ennen nähnyt, liekö ruuvattu ja cocistettu. Who knows.
2. Yksi jalka puuttui.
3. Naarmut ja lommot.
4. Lähes kaikki irralliset osat puutuivat.
Särki ihan sydäntä, eipä voisi kuvitella, että joku olmi on joskus ottanut tuon soittimen uutena pahvilaatikosta ulos. En vain tajua, miten porukka saa nää niin huonoon kuntoon!