Mä oon tosiaan pari kertaa nähnyt ruuvatut teknarit. :mad:
Gash.... Sä taidat kyllä tosiaan vihata niitä :) ... Vaikka en kyllä tajua, miten joku viitsii omilleen niin tehdä ...
621 posts, 32 pages, 444,089 views
Mä oon tosiaan pari kertaa nähnyt ruuvatut teknarit. :mad:
Gash.... Sä taidat kyllä tosiaan vihata niitä :) ... Vaikka en kyllä tajua, miten joku viitsii omilleen niin tehdä ...
Mun rakkaisiin ei kyllä kukaan muu meisseliään työnnä!
Oon kyl ajatellu että voisin jättää omat kullat kalliolle.. ne tuntuu niin likasilta.. hankkisin uudet tilalle, neitseelliset.
jotenkin houkuttelee se 0:n kolottomuus.
onko kukaan koittanut vaihtaa m3d:n pitchiä mk2:seen? olis ainakin kohtuuhintainen päivitys.. ;)
Nyt vielä ku sais Thomannille noi... Pistin itseasiassa kyselymailin sinne että millon tulevat kataloogiin. :)
Ja parasta tossa Handy traxissa on se, että se näyttää suht samanlaiselta kun mun eka levari, Sonyn halvan minisarjan kiinteä levari. Muovinen äänivarsi, ja erittäin 70-lukulaisen näköinen halpa levylautanen. Tyyliä! :)
Muuten onko kenelläkään tietoa/mitä veikkaisitte esim. Teknarin tai Vestaxin valmistamisen maksavan valmistajilleen?
DSC myy koneistossa käytettyjä teknareita hintaan 499e!
muutenkin ne myy varsin pätevään hintaaan uusia teknareita 509e! halvempaa ku thomanilla!
Nyt noita uusia malleja (1200/1210 mk5 / mk5-g) näyttäs saavan Japanin ulkopuoleltakin.
http://www.sapphires.co.uk/cgi-bin/search.pl?keywords=mk5
Nyt vielä ku sais Thomannille noi... Pistin itseasiassa kyselymailin sinne että millon tulevat kataloogiin. :)