Autot

1,119 posts, 56 pages, 223,390 views

Avatar
#401 • • silr Guest



Jos haluat ajaa TT:llä yli 120km/h yhtään missään, se juustohöylä on vähän pakko olla siellä ellet halua visiteerata sairaalassa.



Kyseessä on yli 180km/h nopeudet, jossa TT saattoi ruveta rauhattomaksi. Spoilerin lisäämisen lisäksi vakioksi tuli ESP ja uudelleen säädetyt jousitusasetukset. Eli samaa mitä A-sarjalle tehtiin. Itse kyllä hankkiutuisin eroon tuosta spoilerista. Uudessa 3.2l-mallissa spoileri on vieläkin isompi ja siinä on jonkinnäköinen kumilippa. :crybaby:
Avatar
#402 • • JussiS Guest

Kyseessä on yli 180km/h nopeudet, jossa TT saattoi ruveta rauhattomaksi.


Ei toikaan kyl kauheen turvallista kuvaa anna. Periaatteessa aerodynamiikka riippuu niin monista jutuista, että toi kertoo pienestä suunnitteluvirheestä jo alkuvaiheessa.
Avatar
#403 • • da_chef Guest



Jos haluat ajaa TT:llä yli 120km/h yhtään missään, se juustohöylä on vähän pakko olla siellä ellet halua visiteerata sairaalassa.



Kyseessä on yli 180km/h nopeudet, jossa TT saattoi ruveta rauhattomaksi. Spoilerin lisäämisen lisäksi vakioksi tuli ESP ja uudelleen säädetyt jousitusasetukset. Eli samaa mitä A-sarjalle tehtiin. Itse kyllä hankkiutuisin eroon tuosta spoilerista. Uudessa 3.2l-mallissa spoileri on vieläkin isompi ja siinä on jonkinnäköinen kumilippa. :crybaby:



120/180, pikkujuttu :)
Avatar
#404 • • Taedium Guest

120/180, pikkujuttu :)

No mulle sen verran, että 180km/h en tulisi koskaan ajamaan, ellen Saksaan menisi, 120km/h taas päivittäin motarilla.
Avatar
#405 • • Quu Guest
Tuo 180 alkaa kuulostamaan jo vähän realistisemmalta.


Yleensä spoilerin vaikutus auton pitoon alkaa vasta 130km/h jälkeen.
Avatar
#406 • • -=aave=- Guest
Onkos täällä jää/sprint/jokkis/ralli-ihmisiä?

Itse ostin tos hetki sitte Toyota corolla ke20(rottis). Ja kaverin kans trimmattiin se kivaan kuntoon. Ollaan täs ajeltu yhdellä montulla ja kivaa on ollu. :)
Avatar
#407 • • Taedium Guest
Tän viikonlopun saldo Irlannissa: 5 kuoli. Kerralla.

Bussi ajo pysäkille. Ois vaa ajanu siihen viereen, niinku ne normaalisti tekee.

En kyllä ihmettelisi, vaikka kuski olisi kännissä ollut. 1:30 dösä kyseessä.

Perusteluja omalle epäilylle siitä, että känä vois olla kyseessä:

1. Viime kerran kun menin nitelinkillä, niin kuski oli niin kovassa kaasussa, että meinasi Dublinin alueella ajaa kolmesti tieltä ja motarilta poistuttaessa kahdesti.

2. Eräs työtoveri tutustui Irlannin "poliisin"* toimintaan rattijuopumustapauksessa. Hän ennen kotiinmenoa nappasi raflassa 6 tuoppia. (0,568l) Polliisi pysäytti ja haistoi, että on tuubassa. Myös puhe sammalsi. Heti kohta kolmen tunnin kuluttua ne oli sen saanu jo oikeaan sairaalaan, jossa on mahdollista ottaa veri koe, kun ensin olivat käyneet pikkusairaalassa ja toisessa isommassa sairaalassa. Pikkusairaalassa ei kuulemma voitu ottaa verikoetta, eikä siinä isommassa ollu aikaa. No toiset kolme tuntia odottelivat ja sit kokeeseen. Ei ollu enää riittävästi alkoholia veressä. Heittivät työtoverin kotiin ja pahoittelivat viivästymistä.

linkki

* Irlannissa ei ole oikeaa poliisia. Ne Gardat väittää olevansa niinku poliiseja, mutta niillä ei oo ees semmosta auktoriteettiä ku teollisuusvartijoilla Suomessa.
Avatar
#409 • • Remotion Guest
Mun auto ainakin lepää nykyisin sopivalla korkeudella :excellent:
kuva
Avatar
#411 • • [zaler] Guest

"]audi tt :hearts:

Tykkään myös. Mutta niissä uudemmissa malleissa näyttäs järestään olevan se perhanan juustohöylä siellä takana. Ilman sitä rimpulaa se on kivan näkönen. Miksi se pitää väkipakolla duunata rumaksi, nätin auton?


ei se "juustohöylä" ainakaan mun mielestä hirveän ruma ole...
Avatar
#413 • • akir0 Guest
Iski pienoinen avoauto-kuume, kun Keski-Euroopassa tuli moisilla rälläteltyä.

Eli hakusessa mahdollisesti Opel Speedster / Mazda MX-5. Saap nähdä saisko täks kesäksi jo, vai jaksaisko odotella seuraavaan.

Renaultin Coupe Cabriolet oli kans iha mukavan tuntunen peli.
Avatar
#414 • • Ana-- Guest

Mun auto ainakin lepää nykyisin sopivalla korkeudella :excellent:
kuva



omg.. miten tol voi ajaa talvella/ylämäkeen? Luulis et jää pohjasta kiinni jo pelkästään suojatiekorokkeisiin..
Avatar
#415 • • Tapi T Guest

Eli hakusessa mahdollisesti Opel Speedster / Mazda MX-5. Saap nähdä saisko täks kesäksi jo, vai jaksaisko odotella seuraavaan.


Ota toi Mazda. Opelin Speedster taitaa olla ennemminkin rata-ajoon suunniteltu laite, joka on kuulemma aivan helvetin epämukava ja meluisa.
Avatar
#416 • • Quu Guest
Oma kantani tuohon Mx-5:n on, että se on ehdottomasti mitäänsanomattomimman näköinen urheiluauto mitä on koskaan valmistettu. Hyvä se kait on.
Avatar
#418 • • Remotion Guest

Mun auto ainakin lepää nykyisin sopivalla korkeudella :excellent:
kuva



omg.. miten tol voi ajaa talvella/ylämäkeen? Luulis et jää pohjasta kiinni jo pelkästään suojatiekorokkeisiin..



Kyllä sillä hyvin pärjää :) tosin sellaset keskeltä korkeat terävät töyssyt on syvältä anuksen uumenista.... :angry:
Avatar
#419 • • Remotion Guest

Oma kantani tuohon Mx-5:n on, että se on ehdottomasti mitäänsanomattomimman näköinen urheiluauto mitä on koskaan valmistettu. Hyvä se kait on.

Could not agree more. On nimittäin luonnossa ainakin tosi vaatimaton. sellanen soikula jonka keskellä on soikee reikä ja reiän toisessa päässä rätti ja toisessa päässä tuulilasi.

Yksi mikä vois olla makee noista ihan pienimmistä ni Lotus Elise, ehdottomasti se faceliftattu. Yleensä on näyttänyt kuvissa tosi öklöltä mutta kun näin luonnossa niin on oikeastaan todella makee!
Hinnat kai n. tuplat verrattuna Miataan... mutta on siinä 2x autoakin
Avatar
#420 • • Quu Guest
Mä huomasin tänään, että olen ostanut kaikki kolme Auto Bildiä, mitä on suomen kielellä julkaistu.

On se vaan niin hyvä lehti (ja tähän mennessä ollut törkyhalpa).