Autot

1,119 posts, 56 pages, 220,889 views

Avatar
#361 • • Ana-- Guest

Vuoden paras autoilusää. :D


Toisaalta oli kyllä mielenkiintoista ajella, kun joka ikisellä tiellä pohja laahasi maata. Oli lunta tullut melkoisesti. Oli kyllä jännää sellaisella terveellä linnanmäkivivahteella.

Suurin pelko oli, ettei autoa saa parkkiin, mutta kyllä se saatiin tien viereen kun otti tarpeeksi vauhtia (+30km/h). Pois saaminen on huomisen murhe.

Tuskin lähtee ilman lapioita ja hinausapua. :cool:


Ainiin. Tuli sentään varmistettua yksi asia. Jos mä voitan lotossa, niin valinta on tämä.



Jep :angry: Mä ajoin tuolla säässä koko helvetin yön, ja auto jäi kuus
kertaa penkkaan kiinni, kaks kertaa piti soittaa kaverit apuun et pääs
irti. Sit tietty kun tulin kotiin niin oma nissan sunny kuoli keskelle risteystä.
Perkeleen perkele. Jouduttiin kiskomaan ja työntämään se jollekkin sivu-
tienpätkälle, kolmio katolle ja himaan. Ei siinä muuta voinut tehdä enää.
Toivottavasti ei tuu sakkoa. Kattelen tänään illalla jos se lähtis käyntiin,
tuskin lähtee.

Paska mikä paska.

Vittu et mä vihaan ajaa tällasella säällä :( Ja oli viel pakko.
Avatar
#363 • • plasma Guest

Legendan Paluu

Käyttää F1 technoLogiaa :happyroll:
Löytyy Ilmajarru
V8 Moottori
Käynnistyy vaihdekepissä olevasta napista :D

En ole viitsinnyt katsella hintaa e:oissa


Maksaa 700 000e.
Avatar
#364 • • jUSSi Guest

Legendan Paluu

Käyttää F1 technoLogiaa :happyroll:
Löytyy Ilmajarru
V8 Moottori
Käynnistyy vaihdekepissä olevasta napista :D

En ole viitsinnyt katsella hintaa ?:oissa


Maksaa 700 000?.



näitä on kai tilattu suomeen viisi kappaletta (ja yksi menee kimi räikköselle)
Avatar
#366 • • Tapi T Guest

Ainiin. Tuli sentään varmistettua yksi asia. Jos mä voitan lotossa, niin valinta on tämä.


Mun kaverin faija vaihtoi Volvo C70:n vm. -92 MB G320:een. Onhan tuo kieltämättä aika rapea maastoauto varustettuna armottomalla mafioso/öljysheikki-statuksella.
:D
Avatar
#367 • • Quu Guest

(Huom! Ei oteta lumia renkaitten takaa pois... Ja täysiä kiskastaan... Ja mitenkä lopuksi? Kuinka paljon se auto irtosi?)



Ja kyllä useimmista autoista löytyy se hinauslenkki :rolleyes:
Avatar
#369 • • Taedium Guest

Jos olis aikaa ja rahaa, niin autohallista löytyisi ainakin seuraavat:

Kermanvärinen Phantom II ja kuljettaja. _o/
Avatar
#370 • • Mikco Guest

kolmio katolle ja himaan. Ei siinä muuta voinut tehdä enää.



Ei kolmiota laiteta katolle, vaan jonkin matkan päähän autosta :P
Avatar
#371 • • jUSSi Guest

kolmio katolle ja himaan. Ei siinä muuta voinut tehdä enää.



Ei kolmiota laiteta katolle, vaan jonkin matkan päähän autosta :P



ja asetusten mukaan tuon etäisyyden täytyisi olla lähempänä satoja metrejä kuin kymmeniä ;)
Avatar
#372 • • Taedium Guest

ja asetusten mukaan tuon etäisyyden täytyisi olla lähempänä satoja metrejä kuin kymmeniä ;)

Ja käytännön kokemus on osoittanut, että edes motarilla ei sitä laiteta riittävän kauas. Se laitetaan sinne takaikkunalle auton sisäpuolelle. Ehkä ne on hankkinu kullatun kolmion, jota ei uskalla jättää ulos.

Kun pistät 120km/h moottoritietä, niin kuka kerkee reagoimaan jos se kolmio on ihan autossa kiinni?

Eikös se oo niin, että sekunti reagointiin jotta aivot tajuu mitä tapahtuu ja toinen mokoma siihen, että lihaksisto tottelee. 2 sekuntia ja 120km/h, siitä voi laskeskella kuinka pitkän matkan päähän minimissään.
Avatar
#373 • • Quu Guest
Tässä tapauksessa voi kyllä myös miettiä, että jos sen kolmion olisi jättänyt yöksi 100m päähän autosta maahan, niin kuinka nopeasti se olisi hautautunut näkymättömiin? ;)
Avatar
#374 • • Cloud Guest
Autoilu on nautinto.. Hienot autot sitä suurempi nautinto..
Ongelmaksihan tulee tässäkin asiassa vain se että hienoja autoja on vain liian paljon ja lisää hienoja autoja tehdään jatkuvasti.. ikinä niitä kaikkia kerkeisi ajamaan..

Jeremy Clarkson ON jumala.. Ja se mies tietää "suurimaksi" osaksi aikaa mitä se puhuu..

Jos olis miljoona ylimääräistä ostaisin Dodge Viper Gt'R.. Viime vuoden mallia tosin.. tämän vuoden malli on niin matala ettei sillä pystyisi suomen teillä ajamaan ..missään ;)

Ferrari ja lambot ja porche sekä lotus ovat kaikki kivoja, mutta kun faijja on vanha kehäraakki rauhanturvajoukoista niin on noita kaikkia jo joskus ollut tai sitten niillä on päässyt ajamaan.. joten jotain muuta sen olla pitää.. Tosin Viperillakin on tullut tyypättyä mutta sen mä silti ottaisin jos saisin..

Olisiko se sitten TvR.. Jagge.. Koening.. Dugatti.. näitähän on miljoonia... noh ehkä joku päivä suomessakin tulee telkasta Tv:ohjelma BBC:n TopGearin tapaan ja minä pääsen tyyppimään kaikkia maailman autoja niin hienoja kuin tavallisia.. Se olisi nannaa..

Suomen oloihin tosin järkiperäisesti pitäisi Ostaa LanEvo F-X.. uusin malli LanCer Evoluutioista.. Maailman Paras ralli-auto ON myös katukäytössä se auto jolla kannattaa ajaa.. jos haluaa jotain hienoa ja tehokasta suomen oloihin..

Japskit muutenkin on hyviä siitä syystä että ne nyt on suht helppoja tuunata ja halpoja tuunata kaiken kaikkiaan..


Tällä hetkellä autona On Mazda 323 viistoperäinen kaks ovinen pommi =) Mutta Se onkin hyvä yleis-auto ja helv-kestävä.. Pensa syöppö joo ja turha uneksiakkaan mistään vauhdin hurmasta.. =)


Autotallissani olisi jos olis sitä rahaa..

Dodge viper Gt.r <-yleis auto
Hummeri eli humvee <-Metsä reissuile pikkuinen Maasturi =)
Cobra/e-type jagge <- kesäautoksi
Tvr-cerebra <-kun viper ei jaksa innostaa
Jonkin asteinen Customi Esim BmW:ltä <-Vielä joku päivä mä osaan prätkällä ajaa..


Autoilla kuuluu ajaa Jä tässä nyt lupaankin että tämän elämäni aikana yritän päästä ajamaan mahdollisimman montaa eri autoa.. niin pommeista aina noihin Hienoihin ja kalliisiin..
Avatar
#375 • • Quu Guest

Suomen oloihin tosin järkiperäisesti pitäisi Ostaa LanEvo F-X.. uusin malli LanCer Evoluutioista.. Maailman Paras ralli-auto ON myös katukäytössä se auto jolla kannattaa ajaa.. jos haluaa jotain hienoa ja tehokasta suomen oloihin..



Paljastit juuri olevasi Keravalta kotoisin ;)

Mautonta... mautonta... :D
Avatar
#376 • • Cloud Guest
Voi Quuu Kultaseni kuinka voitkaan olla väärässä :laugh:

Ihan suomen Chigago:sta minä olen kotoisin Elikäs Ylpeä Lahtelainen :hah:

Mutta kivaa jos joku toinenkin on samaa mieltä kanssani.. Kyllä maailmaan minunlaisiani riittää mehän olemme maailman suola :laugh:
Avatar
#377 • • Taedium Guest

Tässä tapauksessa voi kyllä myös miettiä, että jos sen kolmion olisi jättänyt yöksi 100m päähän autosta maahan, niin kuinka nopeasti se olisi hautautunut näkymättömiin? ;)

Aivan. Ajokortin saaminen kun ei velvoita loogiseen ajatteluun, erikoistilanteissa toimimiseen ja käytännön soveltamiseen...
Avatar
#379 • • A-E Guest
Kivan näkönein toi Vette, mutta taitaa siinäkin olla jenkki urheiluauton perus ongelmat eli paljon tehoa, mutta helvetin huonot ajo ominaisuudet. Ei tollanen Corvette saa mulla mitään pöksyihin laukeamista aikaan, mutta ehkä vastakaisessa sukupuolessa, koska "Vette makes them wet" :hah: niinkun sitä jenkeissä sanotaan.
Avatar
#380 • • Daniel Braun Guest

Kivan näkönein toi Vette, mutta taitaa siinäkin olla jenkki urheiluauton perus ongelmat eli paljon tehoa, mutta helvetin huonot ajo ominaisuudet.


Ulkonäkö olikin se juttu miks toi auto aihetti mulle sen "laukean pöksyihini"-tunteen...
Hemmetti kun toi on siisti, sisätiloiltaan ja ulkopuolikin on niin :hearts: