Autot

1,119 posts, 56 pages, 233,438 views

Avatar
#222 • • Remotion Guest



Muista varustaa se kunnolla! :p



noi löytyy vakiona jo! :001: No ei sentään...
oisin kyllä ja valmiiksi amiksenkin käynyt että sinänsä, mut ehkä jätetään toi sinne köyliön kankimiehille ja keskitytään elämään...

Auto sais IMO olla tyylikäs / mukava / ripeä / ekologinen
tosi toi viimeinen pointti itseltä jäi tällä kertaa saavuttamatta.

nimimerkillä 200hv vakiona ;)
Avatar
#223 • • NoStatus Guest



Muista varustaa se kunnolla! :p



Aivan levottoman hyvä!!
Nauraisin aivan kippurassa jos vain töissä kehtaisin!
Nyt täytyy laittaa ekaa kertaa oikein kaksi hymiötä
peräkkäin! :D :D
Avatar
#224 • • Mikco Guest
Kohta jatkuvat taas Eurocruisingit niin
pääsee ihailemaan "Tuning" meininkiä :002:
Avatar
#227 • • Taedium Guest
Joutu hakee Saksasta auto kämppiksen kanssa.

Ajotietokone näyttää niin nopeudet, keskimääräset ajot, kulutukset, radiokanavan, ulkolämpötilan ja muut mahdolliset. Kaikki mahollinen on sen takana. BOSE sterkatkin (CD vaihtajalla) näkyy sekä sterkoissa, että kojelaudalla hienona punaisena valona, jota kaikki kojelaudan valot on. Äänet on tosi hyvin laitettu, eikä kajareitakaan näe. Subbari on kuten sen kuuluukin olla. Sitä ei näy, mutta se kuuluu. Automaatti-Ilmastointi ei ihan saanut Italiassa +30jarisat lämpötilassa ikkunat auki ajaessa sisälämpötilaa siihen +18 asteeseen, mut mukavan vilposta oli silti. (Olihan se pakko testaa.) Ja ku huitelee saksalaista autobahnia pitkin mukava 180km/h lasissa ja poistuu liittymästä, niin se perhanan ralli-iskari siellä ei anna periks - huomaa kaarteessa vauhdin olevan 80km/h kun se Red Bull alkaa tulee siinä mukitelineessä reunan yli - muuten mukavan tasasta. No onneksi riittävän leveillä renkailla on riittävä pito - siellä kaarteessakin. Koko takaosaston saa tasaseksi, vaikka nukkumista varten, joten eipä tarvi enää taistella Irlannin youth-hostellien kanssa hygieniasta. Riittää ku jossain saa vähä juoksevaa vettä. Se tila riittää ihan oikeasti nukkumiseen.

Ajoimme sen testiajona varmuuden vuoksi Alppien yli Itävallan kautta Italiaan, Italiasta takasin Saksaan, ristiin rastiin Saksanmaata. Sitten Belgiaan, sieltä Ranskaan ja Calaisista yli Englantiin. Englannissakin pyörimme sen kanssa ja eksyimme, niin Lontoossa, kuin Walesissakin. Yhteensä tuli 4800km testiajoa 10 päivän sisään. (No ei sitä tuu ku 480km/päivä.)

Pitää vaa hankkia oikeellekkin puolelle sellanen kuolleen kulman poistava sivupeili hulluja irkkuja varten.
Avatar
#228 • • Quu Guest
Onpahan muuten järkiauto. Onnittelut.
Avatar
#229 • • Quu Guest
Jos joku on myymässä autoaan Suomessa niin lukaiskaapa oheinen tarina.
Avatar
#230 • • Edited Taedium Guest


Jos joku on myymässä autoaan Suomessa niin lukaiskaapa oheinen tarina.

Joo, mä oon muutaman päivän tota seurannu. Melko mielenkiintoinen tarina.

Nyt viimisen tunnin aikana on tuota palstaa lukenut 100 ihmistä. (Puoli tuntia sitten oli 151000 lukijaa, nyt 152000. Kello on 14:14GMT)

edit: Jaa hesarikin aiheesta kirjoittanut...
http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/arkisto/artikkeli/1057922117301
Avatar
#231 • • Tapsa Guest
Luin melkein koko topicin läpi, ja on kyllä aika juttua ukosta.
:eek:

Gantsii kyl lukee!
:mad:
Avatar
#232 • • climate Guest
jos olisi varaa niin tämän ottaisin
http://www.bowler-offroad.com/NAV.htm
...ehkä tollasen African Rally -version jossa on mm 340 litran bensatankki ;) ja tavaratilaa jonkin verran

bowler.jpg
Avatar
#233 • • Edited Ezzy Guest
Lotus Lada :D
lotuslada_feat_lead3.jpg

"The final result - 35bhp has been transformed into 180bhp and, as Gavin demonstrates on the track, Lotus has created a car that handles.

Highlights include a retrimmed interior, semi racing tyres from an Exige, handmade bespoke springs and a pearlescent black paint job. Estimated total build cost? £30k for parts and £100k if you added up the labour. Ouch."
Avatar
#234 • • Edited bulk Guest
Tää oli aika herkku, käytiin päräyttelemässä:

occrs_0001.jpg

Chipattuna, free flow katilla, 3" downpipellä ja vapaavirtausputsarilla, 200hp+++. Oli aika kiukkunen. :D

Liikkuu kaverin koirat ja kersa aika liukkaasti.
Avatar
#235 • • ipe Guest
:angry: :( :crybaby:

Ajelimpa tänään sitten Raumalle käymään niin mun Nissan Sunny vm. 83 sanoi työsopimuksen irti. Päästeli tuomiopäivän lailla savua ilmoille ja lopulta lakkas käymästä. Öljynkatkuista sauhua se ei ollu joten kaiketi kyseessä olis hieman pienempi vaurio. Jäähdytysnestettä vuotanut sylintereihin kenties? Kannen tiiviste rikki? Ei tiedä ennenkuin pääsee availeen konetta joskus viikonloppuna. PRKL että vituttaa, mutta sen siitä saa kun ei oo varaa/halua investoida kunnon autoon. Ei tollasista kakskytvuotiaista ruoskista tiedä ikinä koska ne laukeaa.

:mad:
Avatar
#236 • • happosepi Guest

Tää oli aika herkku, käytiin päräyttelemässä:

occrs_0001.jpg

Chipattuna, free flow katilla, 3" downpipellä ja vapaavirtausputsarilla, 200hp+++. Oli aika kiukkunen. :D

Liikkuu kaverin koirat ja kersa aika liukkaasti.



Meinasin kysyä että onko toi Skoda mutta sehän se, kuva-urli paljasti. Noiden ajotuntuma kuulemma vastaa Audia :)
Avatar
#237 • • Quu Guest

Meinasin kysyä että onko toi Skoda mutta sehän se, kuva-urli paljasti. Noiden ajotuntuma kuulemma vastaa Audia



Periaatteessahan ne ovat samoja autoja kuin volkkarit ja audit. Samasta konsernista nääs. Lisäksi tähän firmaan kuuluu vielä mm. Seat ja Lamborchini, mutta ne ovat jo vähän eri autoja.

Skodan tapauksessa alustat ovat 30% muita halvempia, sillä ne tehdään nykyään tsekeissä. Laadussakaan ei ole ollut moitteen sijaa. (ainakaan omiin korviin kantautunut)
Avatar
#238 • • Jokke Guest


Lisäksi tähän firmaan kuuluu vielä mm. Seat ja Lamborchini, mutta ne ovat jo vähän eri autoja.



Kun puhutaan Autoista, ei saa unohtaa että Bentleykin kuuluu VW-konserniin. Uudessa Bentleyssä käytetään volkkarin osia - siinä on Golfin virta-avain. :D
Avatar
#239 • • Fusione Guest
No mut Bentley maksaa 500.000-1.000000 ja volkkari vähän vähemmän. Onhan niissä sentään jotain eroa ;)