Autot

1,119 posts, 56 pages, 220,832 views

Avatar
#201 • • hujades Guest




...Hytin ja alustan muodoista ton tunnistaa kyllä helposti ihka aidoksi ziliksi.



Kyllä. Se on tsili. En tiennytkään että PV:lla on tollaisia "pelastus" tsilejä. Varmaan meinattu moottorimarssilla sammuttamaan toisten zilien liekkejä. heh.. no ei vaineskaan. Ihan käytännöllinen... varmaankin. Muistan että peruszilin kyydissä oli mukavampi :rolleyes: matkustaa kun esim masin ku siel oli sivuilla ne penkit... Lavasikaa ei ollu kyllä kauheen vaikee antaa. :001:
Avatar
#202 • • Edited Quu Guest
car.jpg



Kertokaas mulle mikä tämä Romeossa & Juliassa Capuletin jengin alla palvellut auto on?
...kun en noista jenkeistä tiedä oikein mitään.
Avatar
#203 • • Edited Tapi T Guest


Kertokaas mulle mikä tämä Romeossa & Juliassa Capuletin jengin alla palvellut auto on?


Taitaa olla aika rankasti kustomoitu Cadillac Eldorado jostain 80-luvun vaihteesta.

262377_1.jpg

Huomaa korin muoto ja takana näkyvä varapyörä.
Avatar
#204 • • Edited Quu Guest
No voi sun helevettiläene.

Sit kun Foxi menee konkkaan, niin vois lähettää sinne pari sähköpostia... ;)


Edit:
Ei sittenkään.
Nehän laitto ton taideteoksen tuhannen mutkalle siinä elokuvassa. :014: :eek:

Saatana.
Avatar
#205 • • Tres Guest


no, onhan tämä ihan mielipidekysmysy, mutta maailmassa on yksi merkki, joka tekee Maastoautoja(tm) muut on sitten niitä 4-vetoisia kaupunkiautoja.

nimim. "Toyota"



Me lähetään koskaan vaan testaan mihin tahansa pusikkoon
maasto-ominaisuuksia sun riisikipon kanssa :mad:

nimim. "Lada Niva"

niva1.jpg
niva2.jpg
niva3.jpg

;)
Avatar
#206 • • cajwirman Guest

Originally posted by Tres


Me lähetään koskaan vaan testaan mihin tahansa pusikkoon
maasto-ominaisuuksia sun riisikipon kanssa :mad:

nimim. "Lada Niva"


Kyllä se niin on että ainoa maasto-auto on Jeep merkkinen.

Avatar
#207 • • :t:c: : : Guest
Ever heard of Suzuki SJ410 jossa on virtahepo konepellin koristeena :D

Maastokuosi kans featured. Her-Q :))

Jos joku tarvii osia ni viestii, kaikki muu pelittää paitsi alusta ja bensatankki :D
Avatar
#208 • • Taedium Guest


"Lada Niva"

Mä kysyisin muuten, mut mä pelkään vastausta... :016:
Avatar
#211 • • Dj Tomi Guest
nohuh. äijät ei oo kyllä ajellu ikuna oikeilla maastoautoilla:confused:

minkäs teet:cool:
Avatar
#212 • • Quu Guest


Mulla on ollu mielessä sellainen proekti kun joku -70 luvun iso mersu. Se palasiksi ja täydellinen läpikäynti. Kori samppanjakulta maalaukseen, koneeseen sopivasti potkua, alusta törkeen matalaksi, vähintään 18" kromatut aluvanteet, kromi osat kullan värisiksi, valkoinen nahkasisustus ja lasit mustaksi.



w123,280E.jpg

Tarkoituksena olisi hommata tuonnäköinen auto vielä omaksi lähivuosina.

Malli on 1983-84 Mercedes-Benz 280E.

Tuohon kuvan autoon ei ole muuta tehty kuin madallutettu, vaihdettu etumaski (?), vaihdettu kirkkaat vilkut, työnnetty nuo yli-isot vanteet ja lasit tummennettu.

Suomessa noiden mallien hinnat ovat aika villit, olen törmännyt kaikkeen 1000e-4000e välillä, joten eiköhän se ole saksasta haettava. Sieltä luulisi löytyvän edullisesti ja vielä hyväkuntoisenakin.
:)
Avatar
#213 • • Taedium Guest


Suomessa noiden mallien hinnat ovat aika villit, olen törmännyt kaikkeen 1000e-4000e välillä, joten eiköhän se ole saksasta haettava. Sieltä luulisi löytyvän edullisesti ja vielä hyväkuntoisenakin.

No mitä ollaa kämppiksen kanssa uutta autoa kateltu, niin Saksasta se meidänkin uusi tulee noutaa. Audi A3 ja A4 mallistoja lähinnä ollaan kurkittu. (No muitakin, mutta Audien hintaa katsoin Suomestakin.) Ja hinnat Suomessa pyörii siinä 20 000e molemmin puolin. Siis jos haluaa ajettavan mallin. Saksasta vastaava, mutta vähintään 20 000km vähemmän mittarissa on siinä 7 000e - 8 000e. Ihan uskomatonta...
Avatar
#214 • • Tres Guest


nohuh. äijät ei oo kyllä ajellu ikuna oikeilla maastoautoilla:confused:

minkäs teet:cool:



No jos sul on tiedossa UAZia tai ZILiä kovemman
luokan maastoautoja niin kerro ihmeessä meillekin ;)
Avatar
#215 • • Edited Taedium Guest


UAZia tai ZILiä

UAZ on kova. Siit ei pääse mihinkään.

Mut eikös ZILi mee jo kuorma-autojen kokoon? Vaikka kyl sil pääsee semmosis paikoissa, mihin mä en menis ees jalkasin.

Tulee sieltä idästä muutakin hyvää ku Sovtekin BigMuff-Pi.
Avatar
#216 • • Remotion Guest




Kyllä se niin on että ainoa maasto-auto on Jeep merkkinen.



Eiköhän se tomin kommentti ollu vastaus tähän herjaan... nimenomaan UAZia tai ZILiä tarkoitettiin. ;)
Avatar
#217 • • Kate Guest
Ajokortti on, ajan 1.6 Hatchback Golfia vuosimallia -91....190 000 tuli viime viikolla mittariin.
Tahtoisin niin kovasti saada itselleni Ford Puman...sellanen söötti pikku sporttiauto naisille, mutta taitaa jäädä haaveilun puolelle:D
Avatar
#218 • • Kopernikus Guest
Valk. Ford Fiesta 1.1 vm -93
Tykki!!!
Avatar
#219 • • Remotion Guest
tänään ostan auton! :002:
Avatar
#220 • • Tapi T Guest


tänään ostan auton!


Muista varustaa se kunnolla! :p