273 posts, 14 pages, 71,911 views
Mä olen löytänyt keskitien tupakoinnissa. Normaalisti kun olen duunissa, en polta lainkaan, en myöskään polta kotona ollessani selvinpäin. Kännissä tulee poltettua, mutta kun tulee nykyään oltua kännissä noin kerran kuussa maks, niin ei juuri tule poltettuakaan. :D
Jaa tällasta mä kirjotin heinäkuussa.
Viikonloppupolttaminen repesi taas melkein jokapäiväiseksi tossa syksyn mittaan, joten jouduin taas lopettamaan blaadaamisen kokonaan, perinteisin metodein, eli niksapurkan avulla.
Joka on öö viides lopettamiskerta tän topikin alottamisen jälkeen. :scared:
Jos joku haluaa "hyviä" vinkkejä lopettamiseen, ni multa saa, mä oon lopettanu vaikka kuinka monta kertaa. :D
TADAA, MÄ LOPETAN TUPAKOINTIA JO KUUDETTA KERTAA TÄN TOPIKIN AIKANA :D
Viikko menny Nicoretten kanssa, nyt mennään 4mg -lastuilla ja jenkillä.
Suomessa myytiin supertupakkaa
Suomeen tuotiin 1990-luvun alussa tupakkaa, jonka nikotiinipitoisuus oli kaksinkertaistettu geenimuuntelulla.
Näin kertoo Syöpäjärjestöjen maanantaina julkistama raportti.
Syöpäjärjestöjen ylilääkäri Matti Rautalahti sanoo, että Suomeen tuolloin tuoduista tupakkamerkeistä geenimuunneltua tupakkaa sisälsivät ainakin Pall Mall ja Lucky Strike. Rautalahden tiedot ovat peräisin Yhdysvalloissa julkistetuista tupakkatehtaiden asiakirjoista.
- Koemarkkinointia tehtiin Suomen lisäksi Norjassa, Englannissa, Ranskassa, Saksassa ja Itävallassa.
Y 1 -nimellä tunnettu projekti oli erittäin salainen, eikä sen kaikkia yksityiskohtia tunneta vieläkään. Se lopetettiin Rautalahden tietojen mukaan sen jälkeen, kun Yhdysvaltojen viranomaiset kiinnittivät asiaan huomiota. Ilmeisesti uusi tupakka rikkoi myös Yhdysvaltain lakeja.
- Suomen laki ei tällä hetkelläkään estä käyttämästä muuntogeenistä tupakkaa savukkeiden raaka-aineena. Meidän lainsäädäntömme koskee vain elintarvikkeina käytettyjä muuntogeenisiä kasveja.
Tupakkateollisuus kokeili Suomessakin geenimuunneltua tupakkaa. (RIITTA HEISKANEN)
Hyvä niin. Kämppiksellä ei ole ollu helppoo. Eikä o vieläkään. Seki lopetti uudenvuodenlupauksenaan.Kohta viikko ilman röökiä.
Tuli päätös, halu lopettaa ja ilman röökiä oleminen on ollut yllättvänä helppoa.
Mulla ei ole motiivia lopettaa, joten en lopeta. Ei tu kumminkaan kestää jos lopetan vaan lopettamisen vuoksi.
Kohta viikko ilman röökiä.
Tuli päätös, halu lopettaa ja ilman röökiä oleminen on ollut yllättvänä helppoa.
Kohta viikko ilman röökiä.
Väität sä että voit olla polttamatta kun juot Irish Coffeeta :D
Sortu pariin minisikariin eilen. Vittuilin.Hyvä niin. Kämppiksellä ei ole ollu helppoo. Eikä o vieläkään. Seki lopetti uudenvuodenlupauksenaan.
17-vuotta tuli polteltua, nyt takana vuosi ilman röökiä.Lopettaessa alku oli kyllä erittäin tukala..