Nyt olen tullut siihen tulokseen, et en edes yritä lopettaa.
Se loppuu sit jos loppuu...
Ps. mulla palaa noin 1,5 askia päiväs. (normaali kokoisia)
273 posts, 14 pages, 71,910 views
Originally posted by Samuli:
[QB]Olen polttanut yli 10 vuotta, vähintään 1 aski päivässä. Pahimpina saattoi mennä 2-3 askia (keikoilla ja dokatessa). Nyt 24 päivää ilman tupakkaa. Olo on kuin uudella ihmisellä. QB]
... jos nainen on rööki kädessä se on aivan sairaan karseen näköstä. :mad:
Originally posted by vartio
tämä reply menee hieman off/on-topic
työskentelen tällä hetkellä duunarina teollisena maalarina ja kyseisessä hommassa pulverimaali poltetaan kiinni metalliseen kappaleeseen n.230 asteisessa uunissa. sinänsä tässä ei ole mitään ihmeellistä, mutta tuo uuni on tavallisen yksiön kokoinen pitkä huone. vaikka käsite sauna ei sovellu enään tässä tapauksessa, ainakin
noissa lämpötiloissa voi hengittää ihan normaalisti. olen jopa viettänyt siellä hetkellisesti ongelmatilanteiden sattuessa moniakin minuutteja - tupakki huulessa. [/QUOTE
Äijä muuten saanut kovuutta! :eek:
työskentelen tällä hetkellä duunarina teollisena maalarina ja kyseisessä hommassa pulverimaali poltetaan kiinni metalliseen kappaleeseen n.230 asteisessa uunissa. sinänsä tässä ei ole mitään ihmeellistä...
24v ilman tupakkaa ja sitten ryhdyin moiseen.
mietin aina sitä miten pahalle alkaa haisemaan, hiukset ja iho kärsii ja muutenkin jos nainen on rööki kädessä se on aivan sairaan karseen näköstä.
Ööö.. tuskimpa siellä on ihan 230c ollut niinkuin taedium sanoi n 120 asteen jälkeen keuhkot eivät voi enään ottaa ilmaa vastaan.
Ööö.. tuskimpa siellä on ihan 230c ollut niinkuin taedium sanoi n 120 asteen jälkeen keuhkot eivät voi enään ottaa ilmaa vastaan.
Tän pitäisi olla fakta...
Tulitikku palaa noin 400-450 asteisena. (Kemman tunnilla mitattiin.) Kytevä rööki ei varmaan ole 800-asteista. Hyvä jos maksimissaan 100-asteista (Stumpin paikkeilla suoraan henkeen vedettynä). (Arvio, ei fakta) Ja 100-asteisessa saunassa ei voi hengittää?
Ööö.. sanoinko? Ainakin sanoin näin:
eikös metalli johda lämpöä ihan erilailla kuin ilma ja ilmassa on _aina_ vettä mukana. Saunassa olisi paljon kuumempi jos ilma olisi kuivaa.
Ei, löylyn heittäminen laskee lämpötilaa mutta saa ilman
tuntumaan kuumemmalta. Syy: kosteusprosentti nousee ja ilman
lämmönjohtavuus paranee.
"Olen ihan varma. Ainakin melkein. Tai ainakin mä luulen niin."
(sanoin kotivideolla ollessani 4 v.)