Hah, Villellä rupesi jo kuola roiskumaan kun luin ton levyn teknisiä speksejä ääneen tosta artikkelista. 6.1 DTS aidolla kuudennella kanavalla varustettuna on todellista mannaa kotiteatterin ystäville. Vaikka itse en todellakaan ole mikään hifikorva, eron Dolby Digitalin ja DTS:n välillä huomaa (esim. Gladiaattori on hyvä esimerkki tästä). Kertoohan jotain se bittilukukin tuosta äänenlaadusta: DD 448kbit vs. DTS 768kbit.
Muutenkin kuvausten perusteella tuossa on laitettu kaikki viimosen päälle, niin teknisesti kuin sisällöllisestikin. Ja niinkuin jossain sanottiin, tuo paketti ei sisällä ollenkaan perinteistä promootiomateriaalia, eli trailereita tai mainoksia leffoista, mikä on vain pelkästään positiivista. Tuollaisenaan tuo DVD kyllä taitaa olla paras koskaan julkaistu DVD, ei noissa vuodatuksissa sitä turhaan ole hehkutettu.
Mitä tulee yleisesti DVD:hen, erittäin hyvä tapa harrastaa hommaa on vuokraaminen. Me ostetaan aika harvoja dvd-leffoja itse, mutta vuokrataan sitäkin enemmän. Oikeastaan tämän vuoksi leffateattereissa käynti on vähentynyt todella paljon. Muutamalla eurolla saa lähes elokuvateatteria vastaavan leffakokemuksen kotiin, verrattuna 20e leffareissuun kahdelle ihmiselle. Ja kotona on tiettyjä etuja joita teatterissa ei voi harjoittaa, kuten esimerksi syödä juuri uunista tulleita vuohenjuustotoasteja samalla kun katsoo leffaa. (:
Mistä muuten tuon leffan saisi tilattua kaikkein halvimmalla, onko kellään mitään ehdotuksia? Mistä Paarma itse sen tilasit?