No itse olenkin pienen penikseni kanssa sanonut, että "ei se koko, vaan miten sitä käyttää." Pätee aivan samalla tavalla naisiin. Olen ollut hyvännäköisten ihmisten kanssa sängyssä, jotka ehkä ajattelivat Irlantia (Britannian sijaan) toimituksen aikana. Lisäksi olen ollut sängyssä ihmisten kanssa, jotka eivät ehkä Janina Frostellilta näyttäneet, mutta kun suihkussa selkää kirveltää, niin kyllä hymyilyttää.
tiukallakaan perseellä ei tee mitään jos pää ei tajuu miten sitä pyöritetään. [/B] <!-- clips --> Ja kun on iho ihoa vasten, niin ei ne senttimitat enää siinä vaiheessa mieltä paina.
<!-- clips -->
miltä sen [add your favourite vaginal term here] kuljetus-ja ylläpitojärjestelmä näyttää. ;)
Tuo lause ihosta ihoa vasten oli erittäin hyvin sanottu. Jos tietty on haittaavan ylipainoinen, niin homma ei suju. Valitettavan usein itselläni käy niin, että varsinkin leveä lantio saa osan minusta muuttamaan kokonsa kuudesta sentistä neljään ja puoleen senttiin.
Itselläni hyvännäköinen kroppa tarkoittaa hyväkuntoista. Käsissä tulee olla lihaksia. Takamuksen ja lantion alue tulee olla kiinteä. Pienen pieni pömppämasu on itse asiassa sitten taas jopa seksikkäämpi, kuin kiinteämpi. Mutta mielellään niin, että näkyy ne hienot lihaslinjat V-muodossa tuolta kyljistä, kylkiluiden alapuolelta sinne ihan noin häpykummun yläpuolelle saakka. Ei tosin pakollista.
Tuo naisen kropan määritelmä oli kyllä oudoin koskaan näkemäni/kuulemani/lukemani. Lmao! XD