seksi

706 posts, 36 pages, 274,670 views

#361 • • Pan Guest

Kuka oikeesti voi sanoo, että arpi tuli, kun oli Bagdadissa rauhanturvaajana?

_o/

...tässä naamassa arpikin kaunistus olisi ja lalalala....
#362 • • Taedium Guest

jos jollakin on tarve pysyä varuillaan niinkin intiiminä hetkenä

No jos ei halua nähdä, niin valotkin voi sammuttaa. Ja peiton alle piiloon.

Itse haluan nauttia kaikista tilanteista kaikilla aisteillani.
#363 • • Dani Cior Guest
Joo, ehdottomasti silmät kiinni, pystyy nauttimaan suubakteerivaihdosta paremmin. Näkeminen on ihmiselle niin keskeinen aisti, ja kuluttaa aivoresursseja hyvin paljon, joten onhan se järkevämpää antaa tunto-, haju- ja makuaistille tilaa.

Kysymykseen millainen on seksikäs ihminen voisi myös vastata että sellainen, joka tykkää seksistä ja haluaa sitä, tietää mitä haluaa seksin aikana, on aktiivinen ja positiivisesti yllätyksellinen, reagoi kumppaniinsa ja panee kumppanin reagoimaan itseensä, ei pelkää ja on riittävän vapautunut, osaa olla sekä itsekäs että epäitsekäs.
#364 • • esther Guest

Kysymykseen millainen on seksikäs ihminen voisi myös vastata että sellainen, joka tykkää seksistä ja haluaa sitä, tietää mitä haluaa seksin aikana, on aktiivinen ja positiivisesti yllätyksellinen, reagoi kumppaniinsa ja panee kumppanin reagoimaan itseensä, ei pelkää ja on riittävän vapautunut, osaa olla sekä itsekäs että epäitsekäs.

Loistava vastaus -en voisi paljoa enempää olla samaa mieltä kanssasi. Taitaakin jäädä aínoaksi asiaksi mistä ollaan yhtä mieltä ja vielä kinastelematta!
;)
#365 • • Seoste Guest
Muistan lukeneeni Desmondia joskus pienempänä ja silloin se kyllä kolisi. Eipä enää kauheesti, ompahan ikä kasvattanut onneksi vähän kritiikkiä tuollaisia yksinkertaistavia ja evolutisia näkökantoja kohtaan.

Se että jokin asia on "evolutistisesti" ajateltuna uskottavan tuntuinen ei todellakaan tarkoita että asialla olisi mitään tekemistä todellisen lajikehityksen kanssa ja yleinsäkkin tuollainen spekulointi jos ei pidetä kieltä tiukasti keskellä suuta menee helposti metsään ja palvelee lähinnä stereotypioiden vakiinnuttamista ja valtaa. Alaa opiskelevaa voin vain vakuuttaa =)

Sen Desmondin esittämän ajatuksen että inhimillinen seksuaalisuus (kulttuurillina!) perustuisi paljolti luonnollisten ja aika vähäisten fyysisten erojen liioitteluun ja korostamiseen on kyllä edelleen ihan hyvä ajatus. Lisäksi Desmondin kirjoissa on monessa paljon kivoja kuvia joita katsellessa muistan masturboineeni joskus teininä, jess. Voiko tuon jälkeen kovin neutraalisti tyyppiin edes suhtautua ;) Mut kyllä ainakin se kirja joka käsittelee kulttuurillisesti fyysisille ominaisuuksille annettuja merkityksiä on ihan hyvää luettavaa jos ei ota liian vakavasti.

_-_
Kunnon nyrkkipano on parasta mitä voit rakkaallesi antaa.
#366 • • Karo Guest

Kunnon nyrkkipano on parasta mitä voit rakkaallesi antaa.

Mikäli olet tosissasi tämän suhteen, niin voitko antaa jotain vinkkejä, miten se parhaiten onnistuisi. Pari kertaa on yritetty
--hieman heikoin tuloksin. :rolleyes: ;)
#367 • • Taedium Guest

Mikäli olet tosissasi tämän suhteen, niin voitko antaa jotain vinkkejä, miten se parhaiten onnistuisi.

Suosittelen lainaamaan RockBitch yhtyeen ensimmäisen kotivideon. (En ole varma onko heiltä toista tullutkaan.) :003:

Kyllähän se siitä venyy. Vauvatkin tulee ulos sieltä. Venyttäen. Yksi sormi... kaksi sormea... kolme sormea... lisää liukastetta... neljä sormea... lisää liukastetta...

Mutta kannattaa muistaa, että ei työnnä liian syvään. Kohdunsuuta pidemmälle ei kande. Tulee lekurireissu pian.
#368 • • Seoste Guest

Mikäli olet tosissasi tämän suhteen, niin voitko antaa jotain vinkkejä, miten se parhaiten onnistuisi. Pari kertaa on yritetty
--hieman heikoin tuloksin. :rolleyes: ;)

No se oli ensijaisesti tasapainottamassa tuota hiustehalkomista ;)

Mutta kun kerran kysyit niin: http://www.fisting-free.com/
#369 • • vaavu Guest

Kyllähän se siitä venyy. Vauvatkin tulee ulos sieltä. Venyttäen.

Niin, ja varmaan siinä on joku syy siihenkin että yleensä synnytyksessä naiset pumpataan täyteen mömmöjä ettei sattuisi niin paljon... (:

Anatomiset eroavaisuudet ovat kyllä todella isoja. Joiltakin synnytys käy vain pienellä pusertamisella, joiltakin taas repeää väliliha ja koko alapää niin että seksistä nauttiminen saattaa loppua siihen paikkaan. Itseäni ainakin pelottaa synnytys aika paljon, kun anatomisesti olen hyvinkin pientä sorttia... Keisarinleikkaus olisi aikamoista luuserointia, mutta toisaalta haluaisin kuitenkin olla sen jälkeenkin kykenevä nauttimaan seksistä.

Mitä tuohon fistingiin tulee, niin kaikki miehet ketkä sitä niin innokkaasti tarjoilevat naisille voisivat miettiä olisivatko itse valmiita ottamaan saman vastaan anukseensa. Ihan samalla tavalla sekin venyy, eikö niin?
#370 • • Genepool Guest

Mitä tuohon fistingiin tulee, niin kaikki miehet ketkä sitä niin innokkaasti tarjoilevat naisille voisivat miettiä olisivatko itse valmiita ottamaan saman vastaan anukseensa. Ihan samalla tavalla sekin venyy, eikö niin?

damn right. toisekseen en ainakaan itse lähtisi ottaan sitä riskiä ettei tuon jälkeen mikään enää tunnu miltään... aikuisen miehen nyrkkihän on valtava :016:
#371 • • Edited olliS Guest

Kyllähän se siitä venyy. Vauvatkin tulee ulos sieltä. Venyttäen.

No venyyhän se, mutta synnytyksessä lantion ja kohdun useat ligamentit löystyvät mikä laajentaa synnytyskanavaa huomattavasti. Myös vaginan tukiligamentit löystyvät runsaasti. Tämän saavat aikaan muutama synnytyksen aikan erittyvä hormoni. Löystymiset ovat tietenkin palautuva tila eli eivät ne ligamentit löysäksi synnytyksen jälkeen jää. ;)

Itse en kyllä missään tapauksessa lähtisi omaa nyrkkiäni (suhteellisen kookas) tunkemaan vaginaan..
Ei, enkä haluaisi nyrkkiä anukseeni.
#372 • • Taedium Guest

Niin, ja varmaan siinä on joku syy siihenkin että yleensä synnytyksessä naiset pumpataan täyteen mömmöjä ettei sattuisi niin paljon... (:

Länsimaissa naiset pakotetaankin synnyttämään luonnottomassa tilassa - selällään. Auttaako painovoima? No en ole nainen, joten en nyt tuota letkautusta lukuunottamatta ota asiaan kantaa. Olen vain kuullut, että vedessä ja pystyasennossa olisi kivuttomampi synnyttää.

Anatomiset eroavaisuudet ovat kyllä todella isoja. Joiltakin synnytys käy vain pienellä pusertamisella, joiltakin taas repeää väliliha ja koko alapää niin että seksistä nauttiminen saattaa loppua siihen paikkaan.

Exäni kanssa välillä harjoiteltiin rajujakin leikkejä. Kun alapään lihaksia treenaa, niin sekä kireyttä tulee, että isommatkin lelut sopii hyvässä kunnossa oleville lihaksille. Hän luki jonkun artikkelin, jossa ohjeet niin miehelle, kuin naiselle. Pari viikkoa tarvittiin ja tulokset näkyivät. En olisi ikinä uskonut, että jotku cosmot tai muut vois ikinä mitään järkevää julkasta.

Mutta toisaalta anatomia on niin yksilöllistä, että vaikka se minulla ja exällä sopi erittäin hyvin, niin kaikki eivät välttämättä saa edes venyttämällä ja treenaamalla neljääkään sormea.

Anus venyy hieman erilailla kuin vagina. Mutta itse en ehdottele fistingiä, enkä anaalia, enkä epämukavia asentoja. Jos toinen sitä haluaa, niin minulla ei muita vastaan ole mitään, paitsi anaalia.

Silti. Jos joku mies haluaa antaa fistingiä, mutta ei halua olla vastaanottava osapuoli, niin sekö estää häntä kysymästä? Onko niin, että kysyäkkään ei saa, jos ei itse ole valmis samaan? Onko kukaan halunnut naida sinua takaapäin?

Niin naisella, kuin miehelläkin on oikeus kieltäytyä kysyttäessä.

Anteeksi tuo henkilökohtainen letkautus takaapäin asioista. Asia ei kuulu minulle, toin esiin vain siksi, että kaikkia asioita ei välttämättä tehdä tasapuolisesti.
#373 • • Dani Cior Guest

Loistava vastaus -en voisi paljoa enempää olla samaa mieltä kanssasi. Taitaakin jäädä aínoaksi asiaksi mistä ollaan yhtä mieltä ja vielä kinastelematta!
;)

Noh, toi on ehkä lievää liioittelua;) Aika lievää tosin...

mut Fistingit ei vois kyl vähempää kiinnostaa, paitsi jos joku kiihkeä bööna sais vakuutettua et se diggais siitä...
#374 • • Felis Guest

Länsimaissa naiset pakotetaankin synnyttämään luonnottomassa tilassa - selällään. Auttaako painovoima? No en ole nainen, joten en nyt tuota letkautusta lukuunottamatta ota asiaan kantaa. Olen vain kuullut, että vedessä ja pystyasennossa olisi kivuttomampi synnyttää.

Ihminen kai luonnollisesti synnyttäisi kyykyssä, ainakin mun logiikan mukaan ponnistusvoima olisi pikkasen parempi. Selällään synnyttämisen määräsi aikoinaan joku valopäinen Ranskan kuningas, jonka mielestä oli kivaa tirkistellä verhojen raosta. Kummallisista asioista niitä tapoja syntyykin...
#375 • • vaavu Guest

Länsimaissa naiset pakotetaankin synnyttämään luonnottomassa tilassa - selällään. Auttaako painovoima?

Kyllähän oikea asento auttaa ponnistamaan paremmin, mutta epäilenpä silti vaikuttaako se kuitenkaan siihen kuinka paljon väliliha voi venyä repeytymättä. Ehkä joku lääkäri (olliii...) osaisi kertoa paremmin.

Kun alapään lihaksia treenaa, niin sekä kireyttä tulee, että isommatkin lelut sopii hyvässä kunnossa oleville lihaksille.

Niin nämä lantionpohjan lihaksia treenaavat liikkeet? Ehkä ne saattavatkin auttaa siinä miten lihakset venyttämisen jälkeen palautuvat paikoilleen, mutta enpä taaskaan ole ihan vakuuttunut siitä että ne hirveästi anatomisia realiteetteja muuttaisivat. Itsekin olen joskus treenannut noita, enkä ole siltikään erityisesti huomannut tulleeni isommaksi.

En olisi ikinä uskonut, että jotku cosmot tai muut vois ikinä mitään järkevää julkasta.

Kyllähän ne silloin tällöin... kun baittaavat muilta ne tiedonjyvät. (:

Anus venyy hieman erilailla kuin vagina.

Niin, itse asiassa sinänsä tämä kiinnostaisikin tietää, eli mitenköhän nämä kaksi paikkaa oikeasti eroavat venyvyyden suhteen? Siis että kumpi onkaan loppupeleissä venyvämpi seksileikeissä, jos oikein ryhtyisi treenaamaan? (Ja ei kannata vedota siihen synnytysargumenttiin, se ei ole mikään erityisen haluttava tilanne naiselle kuitenkaan.) Ihan samalla tavalla sitä sulkijalihasta pystyy treenaamaan...

Jos joku mies haluaa antaa fistingiä, mutta ei halua olla vastaanottava osapuoli, niin sekö estää häntä kysymästä? Onko niin, että kysyäkkään ei saa, jos ei itse ole valmis samaan?

Ei, mutta olisi hyvä ainakin miettiä itse olisiko valmis samaan. Liian usein kaikki extreme-kokeilut tuppaavat tapahtumaan niinpäin että mies on antava osapuoli ja nainen ottava. Monista miehistä liikaa paistaa läpi sellainen "niin paljon ja niin syvälle kuin mahdollista, pienestä sattumisesta huolimatta" -asenne. (Ehkä se on sitä miehistä tunkeutujaperinnettä, en tiedä.) Erikoisten juttujen kokeileminen voisi saada hieman toisenlaista perspektiiviä jos itse täytyy kuvitella toisensa samaan asemaan. Hieman empatiaa peliin siis...

Onko kukaan halunnut naida sinua takaapäin? --- Anteeksi tuo henkilökohtainen letkautus takaapäin asioista. Asia ei kuulu minulle, toin esiin vain siksi, että kaikkia asioita ei välttämättä tehdä tasapuolisesti.

Anatomiat eroavat, joten väistämättä siitä seuraa tiettyjä tendenssejä. Koskapa minulla ei ole penistä eikä Villellä vaginaa, on tuota takaapäin naimista aika vaikea toteuttaa. Anusleikit tosin ovat kohtalaisen tasa-arvoisia, koska niiltä osin anatomiat ovat yhtenevät. Vaikka vielä ei ollakaan ihan Saskian ja Tommin tasolle päästy, niin ei minulla kyllä mitään olisi sitä vastaan olla niissä myös antavana osapuolena.
#376 • • Homegrove Guest
Onko näistä puhuttu?

Itse en esim. ole koskaan ymmärtänyt anaaliseksin viehätystä. Siitä reiästä tulee kakkaa! :eek:

Kaiken näköiset eritteillä pelaamiset ei kanssa voisi vähempää kiinnostaa...
#377 • • Tres Guest

Itse en esim. ole koskaan ymmärtänyt anaaliseksin viehätystä. Siitä reiästä tulee kakkaa! :eek:

öö... Herää kysymys että mites toi virtsaamishomma sulla hoituu?
#378 • • Homegrove Guest
Heh, hyvä pointti. En pysty tätä asiaa mitenkään intellektuellisti perustelemaan, se vaan tökkii jo ajatuksena niin pahasti.... Onneksi naiset jotka tosiaan tykkää ja vaatii analiiseksiä ovat TODELLA harvinaisia joten enköhän pärjää estoni kanssa.

Virtsaamiseen liittyen koitan kyllä varmistaa, että nainen kyseessä ei ole käynyt vessassa juuri ennenkuin työnnän pääni puskaan tms... :D
#379 • • Taedium Guest

öö... Herää kysymys että mites toi virtsaamishomma sulla hoituu?

Ku laittaa katetrin, voi kaiken kukkuraksi pelaa peliä "kuka juo eniten kaljaa kusematta".

Ja wow! Homegrove on samoilla jäljillä kuin minä. Olin saanut käsityksen, että olen jotenkin kummallinen, kun en pidä anaaliseksistä. Vaikka muuten suostun aika moneen asiaan, niin se on yksi mistä minä en pidä.

Ja se kyllä on, että ei tekisi mieli lipaista jos toinen on juuri käynyt saniteettitiloissa. Kummallista on, että pari päivää ennen ku menkat alkaa, niin makukin muuttuu. HUOM! Siis ennen kun ne alkaa. ...no veriseen metsään en astuisi.
#380 • • Homegrove Guest
Joo punaisia päin en minäkään ajaisi. Jälleen kerran plussana on se, että naisetkaan harvoin siitä tykkää vaikka hormonit jyllääkin joillakin ihan hulluna silloin. :rolleyes: