seksi

706 posts, 36 pages, 274,565 views

#1 • • ville Guest
Tästä ei ole vielä taidettu täällä puhua? Siis ihan puhdas seksi ei parisuhde tai rakastuminen vaan pelkkä seksi.

Läheisyyttä, rakkautta, fyysistä vai henkistä nautintoa - Mitä seksi merkitsee sinulle?

Parempi on enempi vai vähempi on parempi - Tekeekö mieli aina eri henkilöä vai maistuuko sama sänky joka ilta?

Edestä, takaa, sivulta, päältä, alta - ne saksan prepositiot taas kerran?

Alistaja, alistettava, kipu, hellä kosketus - Määrätkö tahdin vai haluatko että sinut määrätään?

Katseen kohde vai katsoja - Haluatko että sinua katsotaan vai katsotko muita?

Dildo, plugi, geisha, rengas - Välineillä vai ilman?

Pakko kai alottaa keskustelu, että joku toinenkin uskaltaa tähän vastata

Olen jossain määrin alistaja. En tylytä tai saa kiksejä rankoista S/M jutuista, mutta tykkään kyllä määrätä tahdin. Tähän liittyy jossain määrin viehätys pikkutuhmiin juttuihin kuten takapuoleen, joka ehdottomasti on yksi naisen parhaimmista osista

Asentoja on kiva kokeilla, mutta silti pidän aika perinteisestä doggystylestä ja lähetyssaarnaajasta. Takaapäin on oma suosikki, jos edessä on peili mistä molemmat pääsevät katsomaan .... lähestyssaarnaajan kanssa taas on kiva ottaa naisen jaloista kiinni ja katsoa kun liukuu sisälle.

Välineet on kivoja, vaikka mikään ei korvaa nahan tuntua. Tosin keskimäärin esim dildot on aika surkeita, sillä ne paksunevat alaspäin, eikö suurin ärsyke tule nimenomaan sisältä eikä venyyneestä suuaukosta? Tässä mielessä pallot ja plugit ovat kyllä ehdottomasti omaan mieleen

Ja ehdottomasti katsoja. Nautin toisen nautinnosta, joten mikään ei ole kiihottavampaa kuin nähdä toinen orgasmin partaalla .... tosin täytyy kyllä myöntää että myös katsotuksi tuleminen on aika kivaa, muistuu aivan mieleen vaavun solu, kun koko talvena ei olle verhoja ja vastapäätä oli kerrostalo ....
#2 • • gerry Guest
En tiiä... ei oo vielä kokemusta
#3 • • Reijo Perniö Guest
En tiijjä miekään
#4 • • Ana-- Guest
Hm. Aika intiimeillä alueilla kuljetaan kyllä tässä topi-
cissa, mutta mikäs siinä. Mitä sitä turhaan itseään pii-
lottelemaan

Itse olen suuri seksin ystävä, mutta ongelmana on lähinnä
se, että seksi on parhaimmillaan jonkun kanssa josta oi-
keasti välittää, eikä tällaisia ihmisiä tapaa kovinkaan
usein. En ole ensinkään mikään yhden illan juttujen perässä
juoksija, yleensä mielessä on muutakin kuin pelkkä hikinen
kännipano jos jotakuta oikein asenteella alkaa pokailemaan.

Tietenkin olisi varmaan mukavaa vaihtelu ja iskeä pissiksiä
vivassa ja käydä hurjastelemassa ja olla soittamatta enää
ikinä, mutta enpä tiedä oisko musta moiseen.

Teknisempää selontekoa omista mieliasennoistani tahi muista
näinkin intiimiä asiaa koskettavista asioista en ole va-
paalla foorumilla valmis antamaan, vaikken juurikaan mitään
liian pervoa harrasta Intissä kun on ja kaksi viikkoa
joutuu olemaan näpit irti itsestä tai kenestäkään muusta
niin hyvin alkaa käsittämään minkätakia lomilla olevat
inttikundit ovat sellaisia kuin ovat .. Olisi kyllä hienoa
jos kotona odottais tyttöystävä jonka kanssa vois loman
ensimmäiset tunnit painia, rauhoittaisi hermoja
mukavasti, mutta minkäs teet. Myöhemmin sitten.
#5 • • vaavu Guest
Sinänsä jännä tämän aihepiirin kanssa. Seksi kuitenkin on aika monelle yksi elämän keskeisiä asioita, mutta siltikään siitä ei osata puhua kovinkaan järkevästi. Useimmiten homma menee lähinnä vitsien vääntämiseksi, niinkuin tästäkin topikista jo näkyy.

Ymmärrän kyllä että ne ketkä omalla nimellään esiintyvät, eivät välttämättä halua kaikkein intiimimpiä asioita paljastaa. Kuitenkin täälläkin on lukemattomia ihmisiä nimimerkillä, jolloin ei luulisi olevan niin vaikeaa kertoa rehellisesti tuntemuksiaan. Kännissä voidaan heittää legendaa ja omilla kokemuksilla voidaan kerskua, mutta muuten puhumista verhoaa aikamoinen estojen viidakko. Ei seksi enää mikään tabu ole, mutta kumman vaikeata se tuntuu olevan kuitenkin.

Esimerkikkinä vaikka masturboinnista puhuminen. Olen yhden (1) ainoan kerran puhunut tyttöporukassa masturboinnista, ja silloinkin se lähinnä oli punastelevaa ja kiertelevää myöntämistä tyyliin "onhan sitä joskus tullut tehtyä". Poikaporukassa tilanne on ehkä vähän parempi, mutta kyllä silloinkin kakistelua löytyy. Kuitenkin tutkimusten mukaan joku 96% (tms) nuorista miehistä masturboi (ja ne loputkin 4 prosenttia taitavat fuskata). Siltikin porukassa on vaikea sanoa vaikka vetäneensä käteen edellisenä päivänä.

Sitten jos ruvetaan puhumaan esimerkiksi anaaliärsykkeistä tai jostain muusta vähän erikoisemmasta, niin hiljaisuus on yleensä vieläkin syvempi.

Itse olen siinä mielessä ollut onnekas, että juuri murrosiässä minulla on ollut kaksi poikaa joiden kanssa olen voinut puhua erittäin vapaasti kaikesta seksiin liittyvästä. Tämän seurauksena sitä on tottunut puhumaan aihepiiristä lähes yhtä luontevasti kuin mistä tahansa muusta ihmiseloon liittyvästä aihepiiristä. Tosin tyttöreferenssien puuttuminen saattoi jossain määrin vaikuttaa omaan seksuaaliseen kehittymiseeni, ja minä olenkin tietyllä tavalla omaksunut miehisiä ajattelumalleja monissa seksiin liittyvissä kysymyksissä. Vaikea sanoa onko tämä hyvä vai huono, parisuhteessa ehkä kuitenkin parempi kun ei ole niin suurta sukupuolten välistä kuilua sängyssä.

Puhuminen auttaa myös sitten ihan sängyssäkin. Tuntemattoman kanssa on usein käynyt niin, että jokin asia ei miellytä ja muutosta pitäisi tapahtua, mutta on ollut helpompaa antaa epämukavan jynssäyksen tapahtua kuin tehdä asialle jotain. Parisuhteessa on kuitenkin oppinut hyvinkin vaativaksi, ja uskaltaa sanoa ääneen toiselle myös suoria parannusehdotuksia.
#6 • • goofy82 Guest
Itse olen kyllä aika sika. Olen seurustellut kohta puolitoista vuotta ja olen alusta asti pettänyt muijaani. En sen takia, etten olisi tyytyväinen seksi elämääni vaan, koska mun halut ovat niin suuret. En halua menettää rakastani kuitenkaan pettämisen takia, joten pidän huolen, ettei hän saa tietää niistä. Naiset eivät ymmärrä minua siksi, koska he eivät tiedä, miltä tuntuu olla mies. Olen parhaassa iässä(20), enkä aio tuhlata sitä yhden naisen kanssa. Elämä on sitä varten, että siitä ottaa kaiken irti!
...en kyllä odota mitään positiivista palautetta, mutta minkäs sille voi. Mä ainakin rakastan elämääni!!!

e
#7 • • Oranssi Guest

Originally posted by tigru82:
Naiset eivät ymmärrä minua siksi, koska he eivät tiedä, miltä tuntuu olla mies

En ymmärrä minäkään, vaikka en nainen olekaan.
#8 • • goofy82 Guest
Olemme yksilöllisiä. Sen takia en odota kenenkään ymmärtävän. Mut on todella paljon myös niitä, jotka ymmärtävät. Miehiä ja naisia... Ihminen on seksuaalinen olento ja halunsa kullakin!!!

e

[ 22 July 2002: Message edited by: tigru82 ]
#9 • • Edited Saskia Guest
:D
#10 • • Angelic Guest
Mun mielestä seksi parisuhteessa on parempaa kun yhen yön ähellykset. Parisuhteessa pystyy, niinku Varvana totes, antamaan parannusehdotuksia, ja muutenki homma on paljon vapaampaa.

Mun täytyy myöntää että mä rakastan seksiä, mä oon varmaan jonkun asteen nymfo Heh, mut siitä ei ainakaan haittaa oo tähän päivään asti ollu. Mä tykkään kattoo, eli peilit on kivoja, ja valot päällä on vielä kivempaa. Seksistä puhuminen on kanssa tosi hauskaa, ja asioista puhutaan oikeilla nimillä. Moni ihminen kokee silti nykypäivänäki seksistä puhumisen tosi ujostuttavaks, harmi kyllä.

Nykyään aika moni (varsinki tytöt) alottaa seksielämän aika nuorena. Se ei välttämättä oo kyllä kauheen hyvä... Jos mäkin voisin valita, niin oisin voinu vielä muutaman vuoden oottaa. Nojoo.
Ja tigru82 on aika sika. Sääliks käy sua. Toivottavasti joku jota sä todella rakastat tekee sulle joskus noin...
#11 • • Pocahontas Guest

Olen seurustellut kohta puolitoista vuotta ja olen alusta asti pettänyt muijaani.

Että sellasta!

Voi huh-huh
#12 • • Juksu Guest

Elämä on sitä varten, että siitä ottaa kaiken irti!

Kenen kustannuksella?
#13 • • Ana-- Guest

Itse olen kyllä aika sika. Olen seurustellut kohta puolitoista vuotta ja olen alusta asti pettänyt muijaani. En sen takia, etten olisi tyytyväinen seksi elämääni vaan, koska mun halut ovat niin suuret. En halua menettää rakastani kuitenkaan pettämisen takia, joten pidän huolen, ettei hän saa tietää niistä. Naiset eivät ymmärrä minua siksi, koska he eivät tiedä, miltä tuntuu olla mies. Olen parhaassa iässä(20), enkä aio tuhlata sitä yhden naisen kanssa. Elämä on sitä varten, että siitä ottaa kaiken irti!
...en kyllä odota mitään positiivista palautetta, mutta minkäs sille voi. Mä ainakin rakastan elämääni!!!

e

No huh huh. Ootpas muuten aivan saatanan tyhmä. Luuletko
OIKEASTI ettet koskaan muka jää kiinni? Ei jumalauta..
Ajattele nyt vähän kenen "rahoilla pelaat", niin sanoakseni.

Besides, kakskybänen ei vielä ole mies.
#14 • • anco Guest

Olen seurustellut kohta puolitoista vuotta ja olen alusta asti pettänyt muijaani. En sen takia, etten olisi tyytyväinen seksi elämääni vaan, koska mun halut ovat niin suuret.

Sun halut on niin suuret?!? anco -maailmassa ihmisellä on suuren halut, jos on pakko saada 4 kertaa päivässä. Petätkö omaa tyttöäsi neljä kertaa päivässä? Oletko pettänyt omaa tyttöäsi lähes 4000 kertaa?!?

Niin kuin tässä topiikissa on tullutkin jo ilmi, niin puhuminen on kaiken alku ja loppu. Sinuna ottaisin tyttöni kanssa puheeksi, että sua panettaa enemmän, mitä saat. Vai onko asia niin, että saisit kyllä enemän, muttet halua? Vai eikö tyttösi halua antaa sinulle, kun et ota hänen tarpeitaan huomioon?

En halua menettää rakastani kuitenkaan pettämisen takia, joten pidän huolen, ettei hän saa tietää niistä.

Maailma on liian pieni paikka tuollaiseen salailuun. Aina on olemassa jonkun kaverin serkun kaima, joka huomaa. Kerro naisellesi miten hoidat teidän suhdetta, ennen kuin hän kuulee sen jostain muualta..

Originally posted by Analogia:
Besides, kakskybänen ei vielä ole mies.

Ei ainakaan tälläinen.. Luulisi 20wee vanhan ihmisen osaavan jo hoitaa omat bisneksensä.

Edit: Quotaukset.

[ 23 July 2002: Message edited by: anco ]
#15 • • Mark Guest
Ku sais sitä seksiä jostain Mikä VOI olla ahdistavampaa kun elää parisuhteessa missä toinen osapuoli on hyvin suurella todennäköisyydellä se ihminen kenen kanssa haluis viettää ainakin hyvin pitkän ajan jos nyt ei koko elämää, mutta seksi "ei tunnu miltään, ei haluta" kuulemma. No passion at all, jatkunu nyt puol vuotta, ja koska oikeasti seksi onn mulle ISO asia suhteessa, minkäs teet? Eipä huvittais pettääkkään, mut ei tällanen meno kauaa enää voi jatkuu, joku totes että halut on liian suuret, kokeile puolen vuoden selibaattia ja kerro sit!
#16 • • onnela Guest
Onpas intiimi topiikki, mutta toisaalta ihan luonnollinen ja kaunis aihe, eli mikäpäs siinä.

Itse myönnän olevani aika kyltymätön seksin suhteen. Samaan hengenvetoon täytyy todeta, että onneksi niin on myös kihlattuni. Seksi on upeaa ja siitä pitää pystyä puhumaan. Toisen huomioonottaminen on todella tärkeää ja tuo luo pohjan hyvälle seksielämällä ja myös parisuhteelle. Sen olen tosiaan oppinut, että jos joku asia ei miellytä, niin kannattaa ihan rohkeasti avata suunsa.

Aina eivät tietysti parin näkemykset kohtaa ja se voi tietysti olla isokin ongelma. Mulle on ainakin turha tulla sanomaa, ettei seksi olisi niin tärkeää.

Itse en mitään kovin pervoa ole (ainakaan vielä) harrastellut, mutta eihän sitä tiedä mitä tulevaisuus mukanaan tuo. Kamerat (sekä still, että video) ovat oikein kivoja. Kiinnijäämisen riski on minulla yksi niistä jutuista mikä lisää kiihotusta. Joskus on kiva pitää molempia selibaatissa ja katsoa kuinka kauan yhdessä kestetään. Ja ah sitä himoa, mikä lopulta pääsee valloilleen.

Seksi tarkoittaa minulle kaikkia noita villen ehdottamia. Siis, läheisyyttä, rakkautta, fyysistä ja henkistä nautintoa. Joka sessiossa ei tietenkään ole aina kysä kaikista noista, vaan yleensä kyseessä on joku sopiva yhdistelmä. Ja mikään ei tosiaan voita sitä, kun saa toiselle hyvän olon ja huomaa tämän olevan orgasmin partaalla.

Goofy82 voisi oikeasti yrittää kasvaa aikuiseksi ja puhua asiasta tyttöystävänsä kanssa. Tuo nykyinen menettelysi ei johda yhtään mihinkään. Ennen pitkää näpit palaa...
#17 • • Homegrove Guest
En ala liikaa paljastelemaan kun oma kulta voi vetää herneen nenään, jos kuulee.

- En tykkää mistään anaalijutusta. En halua edes koittaa anaaliseksiä ja kukaan ei työnnä mitään omaankaan pyllyyni, olkoonkin niin, että miehen g-piste on siellä. Ajatus kertakaikkiaan kuvottaa mua.

- En pysty hellään monen tunnin sessioon, ei kertakaikkiaan kiinnosta. En tarkoita, että olisin pikapanomies, enemmänkin noiden kahden ääripään väliin tippuu meikäläisen maku. Hyvä seksi on mielestäni aina hiukan rajua. Naista miellyttääkseen on tietenkin silti valmis menemään aika pitkälle, siitä kuitenkin saan kaikista parhaat kiksit ja ego kasvaa kun nainen nauttii.

- Kimppakivaa haluan vielä koittaa tässä elämässä, mielellään minä ja kaksi naista tyyliin, mieluiten biseksuaaleja naikkosia (tiedän, että tämä on helvetin kaukana omaperäisestä fanatasiasta).
#18 • • JussiS Guest

Originally posted by Mark:
Ku sais sitä seksiä jostain Mikä VOI olla ahdistavampaa kun elää parisuhteessa missä toinen osapuoli on hyvin suurella todennäköisyydellä se ihminen kenen kanssa haluis viettää ainakin hyvin pitkän ajan jos nyt ei koko elämää, mutta seksi "ei tunnu miltään, ei haluta" kuulemma. No passion at all, jatkunu nyt puol vuotta, ja koska oikeasti seksi onn mulle ISO asia suhteessa, minkäs teet? Eipä huvittais pettääkkään, mut ei tällanen meno kauaa enää voi jatkuu, joku totes että halut on liian suuret, kokeile puolen vuoden selibaattia ja kerro sit!

Jep, olin kans kerran parisuhteessa, jossa toiselta sai vongata ihan huolella mutta kerran kahdessa viikossa oli loppujenlopuksi se tahti... En mä ainakaan pysty olemaan noin pitkiä aikoja ilman seksiä, en ainakaan jos seurustelee ihmisen kanssa. Seksi on kuitenkin tosi tärkeä osa suhdetta, vaikkei suhdetta pelkälle seksillekään voi perustaa.
#19 • • Edited Pete Input Guest
edit
#20 • • Homegrove Guest
Kukas tuo on?