Onneksi kuitenkin parisuhteessa kehtaa sentään sanoa toiselle ja voi käydä vessassa ja palata suihkun kautta takaisin sänkyyn. Vähän tuntemattomamman kanssa varmaan olisi aika vaikea kesken kaiken todeta että "isi mulla on pissahätä".
Mulla on varmaan sitten jotenkin kieroutunut seksuaalisuus tms. Mä kyllä aika helposti voin sanoa, että "hups, nyt tuli hätä, käyn vessassa. Ootas hetki." Tai oikeastaan mitä tahansa muutakin. Mulla ei nimittäin ole minkäänlaisia ongelmia pyytää sitä mitä mä haluan. Varsinkin jos kyseessä on tuntematon. Jos tekee mieli kokeilla jotain kinkyä, niin tuntemattomalle jos menettää kasvot, on se helpompaa, kuin tutulle. Siis jos sattuu olemaan jonkun sellaisen kanssa sängyssä, että tulee varmasti tapaamaan uudelleen ja siinä ehdottaa, että mitäs jos mentäisiin kylpyyn villasukat jalassa, samalla kun mä juon banaanijukurttia ja sä ajelet mun kainalokarvat, kun sulla on mun armeijan baretti päässäsi, niin voipi olla, että mikäli toinen ei asiaan suostu, voisi jatko olla hankalaa. Vaikka jos vahingossa jotain duunikaveria kiksauttaa. Mutta sitten täysin tuntemattomalle sanoo tuon saman ja vielä lisää, että jos samalla voisin pitää isovarvastani vaginassasi, niin jos toinen siitä suuttuu, niin mitä sitten? Et kuitenkaan koskaan tule häntä näkemään. Ja jos toinen suostuu, saa oman pienen perverssionsa tyydytettyä. ...No joo, pidempiaikainen parisuhde on toinen juttu... Siinä voi aika avoimesti kysyä mitä huvittaa. Joihinkin suostutaan, joihinkin ei. Joistain innostutaan ja itse saa olla painamassa jarrua, ja toisissa asioissa huomataan, että suostuminen tapahtui vain miellyttämisen tahdosta.
Ja sitten ne vielä asetellaan hirmu tarkasti sellaisiin asentoihin että ei varmasti vilahda tissi tai muu strateginen paikka mistään kuvakulmasta.
Suomessakin homma on niin, että televisiossa ei saa näyttää yhdyntävalmista sukupuolielintä. Eli siis miehen penis ei saa näkyä erektiossa, eikä naisen sukuelin saa näkyä avoinaisena, turvonneena ja märkänä. Käytännössä siis penistä ei saa näyttää. (Olispa tosi romanttista, jos mies käy toimiin lötköllä...) Jos taas näkyy tissi tahi elin normaalitilassa, niin silloin saa näkyä myöhäisohjelmissa. En sitten tiedä miten nuo lait ovat muuttuneet, kun nykyään Hellraiser elokuviakin saa videovuokraamoista. (Siis muitakin, kuin Bloodlineä...)
Moodyssonin Lilja 4-everissä
Siis elokuva on nimeltään: "Lilja 4-ever"; ohjaajana Moodysson? Mielenkiintoista, pitänee katsoa... ei kai mikään Fucking Åmål tapanen?
Niin onko se sitten ihan :eek: kun sieltä voi jonkun teorian mukaan tulla virtsaa, sun eritteiden vastustuksen mukaanhan se olisi hyvin epämiellyttävää...
:016: :eek: Älä nyt pilaa multa totakin nautintoa! :eek: :016:
Varmaan kyllä miehilläkin saattaa olla aika hankalat paikat harrastaa seksiä hirveässä pissahädässä...
Ja toistepäin kans. Eli kiihoittuneena on hankala virtsata. Syy siihen on se, että ei tulisi vahinko kesken aktin. Virtsa kun tehokkaasti tappaa siittiöitä, niin hedelmöittyminen hankaloituu jos virtsat luiskahtaa. Toinen juttu on vielä, että erektio aiheuttaa jonkun aineen erittymistä. (En muista minkä nimistä ainetta...) Tämä aine a) neutraloi virtsajäänteet virtsaputkessa ja b) liukastuttaa, jolloin yhdyntä on kivuttomampi. (Tosin miehen liukasteet on aika vaisua kamaa verrattuna joidenkin tapaamieni naisten omiin liukasteisiin... huhhuh kun voi tulla yhdestä ihmisestä välillä nestettä...)
Toisaalta kyllä ne spermat on siivottava siellä suihkun puolella ennenkuin ne liiaksi kovettuvat... eli kyllä se lähtö sinne suihkuun tulee aika pian session jälkeen.
Ja siellä suihkussa spermasta tulee ihme liisteriä.