Originally posted by Saskia:
Puvun! Mä en voi liikaa painottaa istuvan tumman puvun merkitystä...tai sitten harmaa liituraita. Mutta yksrivinen.
Meillä on näköjään sama ja eri maku. Puku on jees ja itselläni on niitä. Mulla on aina silloin tällöin kausia kun sitä pidän ihan vapaa-aikanakin. Minä vain itse pidän mustasta tai navy-blue värisestä ja kaksirivisestä. Mielestäni yksiriviset ja varsinkin tumman vihreä tai beige väritys sopii 27-vuotiaalle turkulaiselle sairaanhoidon opiskelijalle, joka haluaa näyttää trendipaikassa tyylikkäältä.
Originally posted by anco:
Asiaan liittyen, ihan hauska linkki.
Siis tosiaan nyt sekotetaan tosiaan Britneyt ja Brittanyt sekasin. Huhhuh... Mä en lähe enää ees arvailee... Varsinkin tuon Caro*Caro teksti on melkosesti tipauttanu mut vähän yksinkertaisempana jo kyydistä.
Originally posted by Dani Cior:
stringit on ihan kivoja
Originally posted by olliS:
nii onkiii... mut naisten pikku boxerit on viel kivempii
Originally posted by Tapi T:
Toisella stringit ja toisella naisten pikku boxerit. Tehän kummia jätkiä ootte.
No mitä sitten? Mullakin on korsetti. No ei vaineskaan. Täytyy häpeällisesti tunnustaa, että minulla on päälläni sellaiset kikkelikalsarit. Kaikki boxerit on pesussa ja joutuu kaivamaan mummon antamat joululahjakalsarit käyttöön... *punastuu*
Naisen päällä taas riippuen naisesta juuri suosikkini on naisten pikku boxerit ja stringit. Jos naisella on stringit, naisella tulisi olla pyöreä perä. Ei sellainen hyvän mallinen, joka on suippo mitenkään, vaan vähän sillee pyöreempi. Ei mitenkään lihava, vaan ... öö ... pyöreä. Ne miniboxerit on taas aina varma valinta. Ne näyttää hyvältä naisen kuin naisen päällä. Liian kaposen perän kanssa stringit näyttää kun ne olis tikku tökätty pakaroiden väliin.
Rintsikoiden ei kyllä tarvii olla samaa sarjaa alkkareiden kanssa. Tosin jos on satiinia toinen puoli, niin silloin sen toisenkin pitäisi olla. Mielestäni. Ei sekään kyllä hirveästi haittaisi vaikka olisi. Eri väriset ei mua haittaa ainakaan. Itse kun en vaatteista välitä juurikaan muutenkaan. Jos nainen haluaa olla seksikäs ja oikeen panostaa asiaan, niin tottakai silloin sama sarja olisi plussaa, mutta kyllä oli kiva sellainenkin tytteli, jolla oli batman rintsikat ja nalle pikkuboxerit. Aika sexy. (Oho tuli teinipeelox sana...)
Itselläni on niin, että en minä panosta omaan pukeutumiseen ikinä muita varten. Mulla on aina päällä boxerit siksi, kun ne on mukavia. Mulla on puku päällä koska mun mielestä se on tyylikäs. Mä pidän fattan duunarihousuja nyt tällä hetkelläkin jalassa, kun ne on mukavat. (Siniset ja paljon taskuja ja heijastimia... en ainakaan jää auton alle.) Maihareita pidän, sillä ne on mun mielestä parhaat kengät. Tosin nyt on Wagabondit jalassa. Minä kun olen itsekäs paskiainen, niin myös pukeudun just niinku tykkään.
Vaatteisiin panostaminen on muutenkin aika älytöntä. Voi olla, että jollain menee halut jos näkee speedot. Jollain voi mennä kun näkee boxerit. Mulla taas ei mee oikee mistään vaatteesta. Ehkä siksi, kun olen mies. Jos naisella on epäeroottiset beessit mummokalsarit, niin ne saa kyllä pois. Ainakaan niillä naisilla, joiden kanssa minä olen ollut, ei ole ollut mitään vaatetta pultattu kiinni ihoon. Aina ne on saanu riisuttua, kun siihen on ollut tarvetta.
Toisaalta, jos nainen taas haluaapi vähän kiusata esmes riisumiskiusaamisella, niin silloin ei ne mummokalsarit toimi niinkuin pitäisi. Riisumiskiusaaminen on kyllä kivaa, jos nainen tekee sen omasta tahdostaan. Itse en menisi sylitanssikapakkaan, sillä minun elämäni motto ei ole "Yes, the lap dance is so much better when the stripper is crying. I find it quite a thrill, when she grinds me against her will..."