seksi

706 posts, 36 pages, 274,696 views

#181 • • girl_lakai Guest
Tää topicci on edennyt seksistä paskan ja kusen kautta alusvaatteisiin..

Mua vaan ois kiinnostanu ton ensimmäisen sivun jutut enemmän kuin keskustelu siitä mistä paskan väri tulee.

Nooh.. Meitsi kyl on ihan alusvaatefriikki. Eli rintsikoiden ja stringien on oltava AINA samaa "sarjaa". Esmes kun lähden ulos ja haluan näyttää hyvältä, on pukeuduttava viimeisen päälle alusvaatteita myöten.

Miehillä inhoan eniten noita perus "pikku-kalsareita" , toimivat täydellisenä erotiikan tappajina jos ovat vielä kuluneella kuosilla höystetyt. Kaiken lisäks oon tartuttanu tän alusvaatefriikkeyden poikaystävääni

miten paljon te miehet täällä yleensäkin panostatte alusvaatteisiinne?Onko alusvaatepukeutuminen teille yhtä suuri issue kuin se on tytöille?
#182 • • Tapi T Guest

Originally posted by Dani Cior:
stringit on ihan kivoja

Originally posted by olliS:
nii onkiii... mut naisten pikku boxerit on viel kivempii

Toisella stringit ja toisella naisten pikku boxerit. Tehän kummia jätkiä ootte.
#183 • • Saskia Guest
--

Originally posted by girl_lakai:
rintsikoiden ja stringien on oltava AINA samaa "sarjaa".

Agreed! Tai ainakin samaa materiaalia ja esim. yhdistelmänä musta-valkoinen. Ei siis niin että puuvillaiset alushousut ja satiinirintsikat...

--
#184 • • anco Guest

miten paljon te miehet täällä yleensäkin panostatte alusvaatteisiinne? Onko alusvaatepukeutuminen teille yhtä suuri issue kuin se on tytöille?

Omalla kohdallani, en kelpuuta muunlaisia alusvaatteita, mitä hyvin istuvia boxereita (Ei sellaisia lerpattavia malleja). Ja jos päälle tulee vaaleat housut, niin alushousut ovat myös vaaleat, ja sama juttu tummien vaatteiden kanssa..
#185 • • Kvantti Guest

miten paljon te miehet täällä yleensäkin panostatte alusvaatteisiinne? Onko alusvaatepukeutuminen teille yhtä suuri issue kuin se on tytöille?

Varmasti. DDR-henkisiä tipukuvioituja pitkiä kalsareita ei ihan joka liikkeestä löydykään; niitä pitää metsästää.

Vaatteitako te toisista ihmisistä haette?

kvantti
#186 • • onnela Guest

stringit on ihan kivoja

Toimivat etenkin jos jalassa on ohuet ja tiukat housut. Ei parane laittaa jotain boxereita alle. Näyttää hieman tökeröltä...

Toisaalta olen miettinyt stringien filosofiaa: Kautta aikojen ihmisiä on ärsyttänyt alushousujen persvakoon valuminen. Stringit laitetaan sinne tarkoituksella... nojoo. Go figure.
#187 • • Taedium Guest

Originally posted by Saskia:
Puvun! Mä en voi liikaa painottaa istuvan tumman puvun merkitystä...tai sitten harmaa liituraita. Mutta yksrivinen.

Meillä on näköjään sama ja eri maku. Puku on jees ja itselläni on niitä. Mulla on aina silloin tällöin kausia kun sitä pidän ihan vapaa-aikanakin. Minä vain itse pidän mustasta tai navy-blue värisestä ja kaksirivisestä. Mielestäni yksiriviset ja varsinkin tumman vihreä tai beige väritys sopii 27-vuotiaalle turkulaiselle sairaanhoidon opiskelijalle, joka haluaa näyttää trendipaikassa tyylikkäältä.

Originally posted by anco:
Asiaan liittyen, ihan hauska linkki.

Siis tosiaan nyt sekotetaan tosiaan Britneyt ja Brittanyt sekasin. Huhhuh... Mä en lähe enää ees arvailee... Varsinkin tuon Caro*Caro teksti on melkosesti tipauttanu mut vähän yksinkertaisempana jo kyydistä.

stringit on ihan kivoja

Originally posted by olliS:
nii onkiii... mut naisten pikku boxerit on viel kivempii

Originally posted by Tapi T:
Toisella stringit ja toisella naisten pikku boxerit. Tehän kummia jätkiä ootte.

No mitä sitten? Mullakin on korsetti. No ei vaineskaan. Täytyy häpeällisesti tunnustaa, että minulla on päälläni sellaiset kikkelikalsarit. Kaikki boxerit on pesussa ja joutuu kaivamaan mummon antamat joululahjakalsarit käyttöön... *punastuu*

Naisen päällä taas riippuen naisesta juuri suosikkini on naisten pikku boxerit ja stringit. Jos naisella on stringit, naisella tulisi olla pyöreä perä. Ei sellainen hyvän mallinen, joka on suippo mitenkään, vaan vähän sillee pyöreempi. Ei mitenkään lihava, vaan ... öö ... pyöreä. Ne miniboxerit on taas aina varma valinta. Ne näyttää hyvältä naisen kuin naisen päällä. Liian kaposen perän kanssa stringit näyttää kun ne olis tikku tökätty pakaroiden väliin.

Rintsikoiden ei kyllä tarvii olla samaa sarjaa alkkareiden kanssa. Tosin jos on satiinia toinen puoli, niin silloin sen toisenkin pitäisi olla. Mielestäni. Ei sekään kyllä hirveästi haittaisi vaikka olisi. Eri väriset ei mua haittaa ainakaan. Itse kun en vaatteista välitä juurikaan muutenkaan. Jos nainen haluaa olla seksikäs ja oikeen panostaa asiaan, niin tottakai silloin sama sarja olisi plussaa, mutta kyllä oli kiva sellainenkin tytteli, jolla oli batman rintsikat ja nalle pikkuboxerit. Aika sexy. (Oho tuli teinipeelox sana...)

Itselläni on niin, että en minä panosta omaan pukeutumiseen ikinä muita varten. Mulla on aina päällä boxerit siksi, kun ne on mukavia. Mulla on puku päällä koska mun mielestä se on tyylikäs. Mä pidän fattan duunarihousuja nyt tällä hetkelläkin jalassa, kun ne on mukavat. (Siniset ja paljon taskuja ja heijastimia... en ainakaan jää auton alle.) Maihareita pidän, sillä ne on mun mielestä parhaat kengät. Tosin nyt on Wagabondit jalassa. Minä kun olen itsekäs paskiainen, niin myös pukeudun just niinku tykkään.

Vaatteisiin panostaminen on muutenkin aika älytöntä. Voi olla, että jollain menee halut jos näkee speedot. Jollain voi mennä kun näkee boxerit. Mulla taas ei mee oikee mistään vaatteesta. Ehkä siksi, kun olen mies. Jos naisella on epäeroottiset beessit mummokalsarit, niin ne saa kyllä pois. Ainakaan niillä naisilla, joiden kanssa minä olen ollut, ei ole ollut mitään vaatetta pultattu kiinni ihoon. Aina ne on saanu riisuttua, kun siihen on ollut tarvetta.

Toisaalta, jos nainen taas haluaapi vähän kiusata esmes riisumiskiusaamisella, niin silloin ei ne mummokalsarit toimi niinkuin pitäisi. Riisumiskiusaaminen on kyllä kivaa, jos nainen tekee sen omasta tahdostaan. Itse en menisi sylitanssikapakkaan, sillä minun elämäni motto ei ole "Yes, the lap dance is so much better when the stripper is crying. I find it quite a thrill, when she grinds me against her will..."
#188 • • m_a Guest

miten paljon te miehet täällä yleensäkin panostatte alusvaatteisiinne?Onko alusvaatepukeutuminen teille yhtä suuri issue kuin se on tytöille?

Kuljeskelen kommandona (ei alusvaatteita kuin kovilla pakkasilla). suosittelen :P
#189 • • Pan Guest

Mukavuus on päivän sana. No itselläni kaikki pukeutuminen lähtee mukavuudesta. Eli oli asu vaikka kuinka tyylikäs/hieno/edustava etc. saa se jäädä kauppaan jos se hiertää väärästä paikka.

En ole koskaa ymmärtäny ihmisiä jotka pukeutuvat kireisiin farkkuihin/pvc housuihin, kiksukarvaa ym epämukaviin vaatteisiin. Ehkä joillakin ihmisillä tarve saada hyväksyntää on niin suuri, että joutuu kärsimään sen eteen.

Naisilla turhamaisuuden voi vielä ymmärtää, mutta ei ole mitään ärsyttävämpää kun mies, jolla kestaa tuntikausia lähteä lähikauppaa.
-Lähetään ny menee ...KELE
-no mutkun nää housut ei sovi näitten kenkien kanssa
jeeezus

Niin ja tämän loppukesä/syksyn number uno kalsarimuodissa on skottiraidalliset bokseri.

edit:kirjoitus virhe

[ 09 August 2002: Message edited by: Pan ]
#190 • • Taedium Guest

Originally posted by m_a:
Kuljeskelen kommandona

Jep! Itse kuljen joskus kommandona, joskus boxereilla. Yleensä boxereilla, kun kommandona kuljen vain joskus kesäisin. Nyt kikkelikalsareilla, kun housuni on nylonia. Boxereilla on vapaa fiilis, mutta kommandona se on kaikkein vapain.

Nahkahousujen kanssa kommandona. Lähes aina. Pitäisi käydä korjauttamassa ne housut. Menin ostamaan vetoketjulliset... arvaa kestääkö? Napeilla seuraavat. Mutta nahkahousut on kyllä yhdet mukavimmista housuista mitä mulla on ollut. ...ehkä se johtuu siitä, että nahka ihoa vasten...

edit: lauseen lisäys.

[ 09 August 2002: Message edited by: Taedium ]
#191 • • laura Guest
mielestäni pikkutyttömäiset alusvaatteet on tosi ihanat.
ja on kyl ihan kiva jos ei välttis tarvi käyttää rintsikoita ollenkaan..

lauran.gif

[ 09 August 2002: Message edited by: Laura ]
#192 • • laura Guest
tuplapostaus

#193 • • diezel Guest

Originally posted by Laura:
mielestäni pikkutyttömäiset alusvaatteet on tosi ihanat.
ja on kyl ihan kiva jos ei välttis tarvi käyttää rintsikoita ollenkaan..

Pikkutyttömäiset ? sellaset pikkusöpöt, vai? pahimpia seksintappajia IMHO... mutta onneksi makuja on monia
#194 • • dixoff Guest

Originally posted by diezel:
pahimpia seksintappajia IMHO...

Ei taida voittaa mun mikkihiirikalsareita. Onneksi Helsingin ilmasto ei pakota pitämään moisia kovin usein
Caro²

#195 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Originally posted by Taedium:
Siis tosiaan nyt sekotetaan tosiaan Britneyt ja Brittanyt sekasin. Huhhuh... Mä en lähe enää ees arvailee... Varsinkin tuon Caro*Caro teksti on melkosesti tipauttanu mut vähän yksinkertaisempana jo kyydistä.

Jeps.. Itse menin jo aikaa sitten sekasin.. Luin nopeasti samalla kun kelasin hiirelle ruutua ja huomasin vaan jonkun B:llä alkavan nimen ja jostain toisesta viestistä sanat: "artisti" ja jostain toisesta "hyvä artisti" ja jostain muualta "sillä ei ole silikoonirintoja"...

Tuosta sitten fiksusti yhdistelin: Britney Spearssilla ei ole silikooneja. Sitä oletusta siis korjasin

Brittanystä en sano mitään.
#196 • • diezel Guest

Originally posted by Pan:
En ole koskaa ymmärtäny ihmisiä jotka pukeutuvat kireisiin farkkuihin/pvc housuihin, kiksukarvaa ym epämukaviin vaatteisiin.

hmmm... kireät vaatteet eivät musta ole kyllä sama asia... yes, kumi on varmasti hiostava ja jonkun mielestä vaikka ahdistava asu, mutta enpä jaksa uskoa että ihmiset (useimmat ainakin, tai ainakin "oikean" kumifetissin omaavat) jotka kumia päällään pitävät, pitävät sitä epämukavana... eikä sitä mitenkään pidä kärsimyksenä.. mut joo en ymmärrä kuinka kenenkään tarvitsisi pukeutua epämukaviin tai huonolta päällä tuntuviin/näyttäviin vaatteisiin... eri ihmisillä vaan tuntuu olevan erilaiset käsitykset epämukavasta...

ja täähän meni lähelle alkuperästä topikkia "seksi"

Naisilla turhamaisuuden voi vielä ymmärtää, mutta ei ole mitään ärsyttävämpää kun mies, jolla kestaa tuntikausia lähteä lähikauppaa.

Millä lailla eroa on miehen ja naisen turhamaisuudella loppuen lopuksi... naurettavaa sanoa, että miehellä ja naisella olisi jotkut roolit joista ei sitten sovi poiketa... eri asia sitten voinko missä kunnossa mennä lähikauppaan ja en, mutta kuhan yleisesti vaan avauduin... ja näähän on vaan mun mielipiteitä vastaan sun

quote-mokailua editoitu

[ 09 August 2002: Message edited by: diezel ]
#197 • • Dani Cior Guest

Originally posted by sMark:
Toimivat etenkin jos jalassa on ohuet ja tiukat housut. Ei parane laittaa jotain boxereita alle. Näyttää hieman tökeröltä...

Toisaalta olen miettinyt stringien filosofiaa: Kautta aikojen ihmisiä on ärsyttänyt alushousujen persvakoon valuminen. Stringit laitetaan sinne tarkoituksella... nojoo. Go figure.

En mä niitä stringejä erityisemmin käytä

Mut boksereista en oo ikinä tykännyt, enkä välitä alusvaatteista yhtään enemäpää kuin Taedium. Eli kunhan ne vain saa pois tarpeeksi nopeasti ja kätsysti niin on parasta...

Taidan olla muutenkin kai aika perusstreitti kun mitkään fetissit ei oo tähän asti kiinnostanut...
#198 • • jUSSi Guest
mul on talvea odottamassa muutamat kukalliset blackhorsen pitkät kalsarit

muutenkin olen danin kanssa samoilla linjoilla ja laitan alusvaatteissa mukavuuden muodin edelle.
#199 • • kouma Guest
mmm voiko olla oivallisempaa lopetusta kuumalle ja hikiselle päivälle kuin platinumin SEKSI-topiciin postaaminen.

päänsä kuumuudessa pyörälle pistänyt kouma paljastaa:

HOT HOT
    huolimattomasti ehkä jopa melkein liian alhaalla roikkuvat bokserit
    auringossa kimalteleva hienoinen hiki
    ihon lämmön tunteminen ilman koskettamista
    varma, avoin ja tavoitteellinen esiintyminen
    uskallus nauttia
NOT HOT
hm. yritin listata totaalisia turn offeja, mutten saanut kuin yhden varman: huono hygienia

vaikka tämä ei mielestäni seksiin liitykään: pidän hirveästi nakupellenä oleilusta. olen _aina_ kotona alusvaatteisillani tai (mieluummin) kokonaan alasti. tätä olen harrastanut ihan pienestä asti vaikkeivat muut perheen jäsenet niin toimikaan. mistä mahtaa johtua? löytyykö sielunveljiä? :o en kuitenkaan ole varsinaisesta nudismimeiningistä kiinnostunut.. tykkään vain olla ilman turhia kantamuksia.

hm. toinen asia minkä halusin ottaa esille (luin nopeasti koko topicin läpi enkä nähnyt aikaisemmin mainintaa): verbaaliset kiihokkeet. mua ei ainakaan saa OIKEASTI TODELLA käyntiin ilman ;D grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

ei kyllä näidenkään kelaileminen helpottanut kesäkiima yhtään :P

t. kouma kuuma

[ 13 August 2002: Message edited by: kouma ]
#200 • • anco Guest

Originally posted by kouma:
olen _aina_ kotona alusvaatteisillani tai (mieluummin) kokonaan alasti. tätä olen harrastanut ihan pienestä asti vaikkeivat muut perheen jäsenet niin toimikaan.

löytyykö sielunveljiä?

*käsi pystyssä*

Ilmoittaudun. Kotona tulee hengailtua lähes aina alasti, vaikkei oma tyttöni sitä teekkään..