seksi

706 posts, 36 pages, 274,624 views

#641 • • Edited Saskia Guest
Orgasmien feikkaamisesta sen verran etta olen itse tehnyt sita kun olin pieni ja tyhma ja luulin etta kaikkien naisten tulee saada. Luulin etta mussa on jotain vikaa kun en tuu, ja asia oli helpointa hoitaa feikkaamalla.

Mua arsyttaa kun nykyisin kaikkialla on seksista se kuva etta yhdynta paattyy aina siihen kun nainen ja mies tulevat yhta aikaa. Ei se niin mee...no, samaan sarjaan kuuluu taa et musta on tosi syvalta etta ihmisilla on just naita "en voi harrastaa seksia peilin edessa" tms ennakkoluuloja. Mistakohan naa johtuu? Niinkuin Taedium sanoi, seksin pitaisi olla kivaa, tarkeinta on etta molemmilla osapuolilla on hyva fiilis tehtiinpa sangyssa mita tahansa. Mulla ainakin on patenyt se etta seksi muuttuu miellyttavammaksi mita vanhempi olen, silla mita parempi itsetunto on, sita enemman pystyy pitamaan hauskaa. Kaikki ihmiset nayttaa vahan hassuilta seksin aikana ja sehan siina onkin just kivaa:003:

ja btw, skumppa=samppanja ainakin meilla. (onks siina yks vai kaks peeta?)
#642 • • Felis Guest

Naiset joutuvat tässä asiassa paljon enemmän turvautumaan miesten toimintaan

Tästä olen ihka eri mieltä. Mikä sitä estää olemasta omatoiminen, paitsi alla olevan tosi miehen murjottu itsetunto?

Erillistä emätinorgasmia ei ole olemassakaan. Se on myytti.

Tämäkin on myytti. Kuten tässä on jo käynyt ilmi, yksikään tutkimus ei ole todistanut asiaa suuntaan tai toiseen, mikä oikeastaan vain osoittaa, kuinka suuri mysteeri koko naisen orgasmi vielä on. Itse epäilen, että fysiologiset erot selittävät jakautuneet mielipiteet. Ei pitäisi olla kenellekään uutinen, että ihmiset ovat erilaisia, mutta joillekin se vielä tuntuu olevan.

Oletko sinä teeskennellyt orgasmia? Entä muut? Miksi niin tehdään? Onkohan mun kanssa kukaan teeskennellyt? Ja miksi? Mitä siitä saa?

Ja tästä päästäänkin sujuvasti seuraavaan...

... elänyt niin sitkeästi ajatus siitä että naisen tulee laueta yhdynnän aikana.

Monet teeskentelevät orgasmin, koska se on helpoin tapa tehdä selväksi, että jyystämisen voi jo lopettaa, sillä paikat ovat jo tunnottomat.
#643 • • Tapi T Guest

miten te ihmiset jotka olette olleet erossa pidemman aikaa olette ratkaisseet asian?

Jos kerran latinomiehet eivät iske, niin vaihtoehdot ovat totisesti vähissä.
#644 • • vaavu Guest

Tästä olen ihka eri mieltä. Mikä sitä estää olemasta omatoiminen, paitsi alla olevan tosi miehen murjottu itsetunto?

Ei mikään estäkään, paitsi ehkä kulttuurisidonnaiset asiat ja häveliäisyys... Siihen klitoriksen kiihottamiseen kun aika usein tarvitaan sopiva objekti, ja jos penis on jo sisällä, täytyy silloin omatoimisesti käyttää jotakin muuta ruumiinosaa (joko partnerin tai omaansa).

Monet teeskentelevät orgasmin, koska se on helpoin tapa tehdä selväksi, että jyystämisen voi jo lopettaa, sillä paikat ovat jo tunnottomat.

Veit sanat suustani. Onhan se vähän kohteliaampi tapa kuin vain todeta että "lopettaisit jo urpo". :003:

Siitä olen samaa mieltä Saskian kanssa, että mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän itsetuntoakin karttuu. Kun on tarpeeksi itsetuntoa niin ei enää jaksa yrittää liikaa miellyttää muita vaan tekee kuten itse haluaa. Silloin ei ole enää hirveästi mitään motivaatiota miksi pitäisi teeskennellä. Kun vaan joku menisi kertomaan tämän saman teineille...

Sinänsä kiva ajatella että koko tähänastisen seksiurani aikana on suunta ollut koko ajan ylöspäin: mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän tulee itsetuntoa ja itsensä tuntemista, ja sitä parempaa seksi on. Jos seksologeja on uskominen, tämä ylöspäin nouseva käyrä jatkuu vielä ainakin kymmenen vuotta. Ja jos seksi on jo nyt näin kivaa, niin mitäköhän se mahtaa olla sitten kun on siellä huipulla? :004:
#645 • • Taedium Guest

trigasm

Villehän selitti tuon muutama sivu sitten?

No, onhan mulla vasen kasi joka on ei viela osaa kaikkia juttuja mutta on innokas oppimaan. Ja sitten on oikea kasi joka on oikein hyva mutta vahan laista. Jos haluan oikein juhlia, on molemmat. Blaah...perkkee kun unohdin kaikki lelutkin himaan:(

No mä en ainakaa tällä naamalla pääsis Chasey Lainin kanssa muhinoimaan, jos ei olis fantasioita.

Vai onko sinulla muuten mahkuja Clooneyn kanssa pelehtimään, muuten kun yksin peiton alla pimeässä katsoen Perfect Stormia?

Kyllä te naiset osaatte olla ketkuja. Ei seksi ole nykyään mikään tabu. Rehellisyys on.

Ja varsinkin kun mulle ainakaan orgasmi ei ole seksin loppu. Ehkä sit jos olen hylännyt elämän, asun rivitalossa, teen töitä 925, kaks lasta, haravalaina, koira ja kissa, stationvagon pihassa ja nalkuttava vaimo. Sit voi nylkyttää kerran kuussa lähetyssaarnaajassa, mällin jälkeen kääntää kylkeä ja pieraista. Lupaan olla nostamatta peittoa.

vaihtoehdot

Hyvä kysely siellä oli. Ja mielenkiintoisia vastauksia. Kyselyyn vaikkei vastaisikaan, niin kandee niitä tuloksia lukea.
#646 • • Tilt Guest

Ihan miehille tiedoksi: Erillistä emätinorgasmia ei ole olemassakaan. Se on myytti. Kaikki naisen orgasmit ovat klitorispohjaisia.

No höpö höpö, mun muija on ainakin saanu orkut monessa asennossa jossa klitorikseen ei kohdistu minkäänlaista painetta.
#647 • • jUSSi Guest

No höpö höpö, mun muija on ainakin saanu orkut monessa asennossa jossa klitorikseen ei kohdistu minkäänlaista painetta.

jos se feikkaa ;) :D
#648 • • vaavu Guest

Tähän kommenttiin liittyen: loukkaavia ajatuksia. Kannattaa erityisesti lukea se osa Loukkaavia ajatuksia 3. Okei, tyyli on aika kärjistettyä, mutta periaatteessa olen samaa mieltä kirjoituksen kanssa monissa kohdin.

Kukaan muu kuin nainen itse ei loppupelissä tiedä miten asia on...
#649 • • mosaik Guest

Kukaan muu kuin nainen itse ei loppupelissä tiedä miten asia on...

Sitkeät roolit ovat suuri illuusio.
#650 • • vaavu Guest

Sitkeät roolit ovat suuri illuusio.

Kyllä kummasti ne näyttävät vielä hengissä pysyttelevän, valitettavasti... Mutta lähinnä sitä ajoin tuolla kommentilla takaa, että hyvin harva mies pystyy täydellä varmuudella sanomaan kumppaninsa puolesta onko tällä G-pistettä vai ei, varsinkaan pelkän yhdynnän perusteella. Kaikkein suurin varmuus saavutettaisiin ihan käsin kokeilemalla, niin että mies itse sormella hivelee emätintä sisäpuolelta ja löytää tai on löytämättä pisteen joka reagoi kosketukseen. Yhdynnässä tällainen varmuus on huomattavasti vaikeampaa saada, koska ruumiinliikkeiden ansiosta saattaa kuitenkin tapahtua jonkinlaista klitorisalueen tms. kosketusherkän alueen hyväilyä. Ja aina on olemassa teeskentelyn mahdollisuus!
#651 • • Tilt Guest

jos se feikkaa ;) :D

No ei muuten feikkaa, sen verran hyvin tunnen hänen ruumiinkielensä. Hän ei ole ikinä feikannut (kanssani) joka on selvinnyt ihan kysymällä. Lisäksi tarpeeksi fiksua tyyppiä on aika hankala feikata, sillä kyllä sen tuntee esim. emättimen lisääntyneestä puristuksesta, kropan jännittyneisyydestä ja punan leviämisestä esim kasvoille. Toki nämä merkit vaihtelevat tapauksittain, mutta ne voi oppia kunkin kohdalla varsin hyvin jolloin feikkaamisesta tulee lähes mahdotonta(riippuu tietenkin esittäjästä ja tarkkailijasta).
#652 • • Taedium Guest

Originally posted by Tilt
punan leviämisestä esim kasvoille.

Joo oon nahny muuten muutamalla - varsinkin huomattavasti vaaleamman ihon omaavalla - etta rintakeha ja posket tulee punasuudesta oudon laikukkaaks.

Outoo.

(Sorge skandeista, testikone jossei ole oikee mitaan asennettu. Ja piti testaa nettiin paasya. *enoleaddiktienoleaddikti*)
#653 • • Karo Guest
Tämähän on ikuisuuskiista että onko erikseen klitorisorgasmi, g-pisteorgasmi ja vaginaorgasmi.

Oma kantani on tämä: klitoris on valtava elin, johon naisen seksuaalinen nautinto pääosin perustuu (älkääkä nyt saivarrelko mistään kokonaisvaltaisuudesta tai henkisistä tekijöistä, totta kai nekin vaikuttaa). Monien lukemieni lähteiden mukaan klitoris on paljon muutakin kuin se pikku nyppylä, ja siis jatkuu myös emättimen sisäpuolelle siten, että paljon puhuttu "g-piste" on itse asiassa vain kohta, jossa klitoriksen kosketusherkkä paisuvaiskudos on pinnassa (olen muuten itse tuon pisteen löytänyt). Samoin myös emätinorgasmi on oikeastaan klitorisorgasmi, sillä ainakin itse saadessani emätinorgasmin saan sen silloin, kun g-piste (eli yksi klitoriksen osa) stimuloituu.

Myönnettäköön, että varsinaisen klitoriksen koskettelu ja emättimen sisällä olevien osien koskettelu tuntuu aika eri tavalla hyvältä, mutta se ei kuitenkaan kumoa tätä teoriaa.

Nauttikaa toisistanne! :003:
#654 • • Saskia Guest

Varvana:

Sinänsä kiva ajatella että koko tähänastisen seksiurani aikana on suunta ollut koko ajan ylöspäin: mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän tulee itsetuntoa ja itsensä tuntemista, ja sitä parempaa seksi on. Jos seksologeja on uskominen, tämä ylöspäin nouseva käyrä jatkuu vielä ainakin kymmenen vuotta. Ja jos seksi on jo nyt näin kivaa, niin mitäköhän se mahtaa olla sitten kun on siellä huipulla? :004:

*tirsk* Ma olen miettinyt ihan samaa asiaa. Vaikka tosi monet ihannoi nuoruutta, niin ma taas melkein odotan vanhenemista! Elama muuttuu vaan koko ajan kivempaan suuntaan, eika pelkastaan tolla saralla...:011:

Millaistakohan muuten ois jos pystyis ottaan suihin itseltaan? Suihinotto (ja -anto myos) on yksi asia mitan kaipaan ihan hirveasti nyt kun olen taalla kaukana. Kun sita ei oikein pysty itse tekemaan...tai ainakaan ma en ole niin notkea.
#656 • • vaavu Guest

Kun oma käsi ei enää riitä.

Löysää....! Siinä vaiheessa jos ei enää kättänsä jaksa vatkata niin on asiat kyllä aika huonosti. :D
#657 • • phanatic Guest
Eikai se jaksamisesta oo kiinni vaan siitä tarvitseeko.
#658 • • Taedium Guest

Löysää....! Siinä vaiheessa jos ei enää kättänsä jaksa vatkata niin on asiat kyllä aika huonosti. :D

Ajatko autolla? Kuljetko julkisilla? Miksi? Eikö jalat kanna?

Pesetkö pyykit järvessä vai koneella? Miksi koneella, eikö selkä taivu?

Valmistatko ruuan tai mitään sen osaa hellalla, mikrossa, uunissa? Miksi? Eikö nuotio syty ilman tikkuja?

Jatkanko listaa?
#659 • • sonni Guest

Veit sanat suustani. Onhan se vähän kohteliaampi tapa kuin vain todeta että "lopettaisit jo urpo". :003:

mikseivät kaikki vain tajua sitä kohteliainta tapaa..
#660 • • serotonot Guest
Mun mielestä seksiä liikaa pohtimalla ja analysoimalla se saadaan vaikuttamaan tunteettomalta ja tekniseltä suoritukselta. Itse olen sitä mieltä että jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ei se seksikään yleensä ihan kuraa ole. Ts. kaikki palaset loksahtaa itsestään kohdalleen. Tottakai on asioita joista tarvitsee mahdollisesti puhua jos jokin jompaa kumpaa ei miellytä, mutta se että jaksetaan vatvoa jotain g-pistettä 20 sivua tekno-forumilla ja sitä saako nainen vai ei, on kuitenkin imo liiottelua. Maailma on muutenkin jo niin seksistinen ettei sellaista mielestäni tarvita. Ja ei. Tällä en tarkoita etteikö olisi tärkeää että nainenkin "saa". Tottakai se on, eikä yhtään vähemmän kuin se että mies saa, mutta eikö muka kaksi ihmistä jotka rakastavat toisiaan, osaa miellyyttää toisiaan ilman että siitä tarvii jauhaa ulkopuolisten kanssa.
Ja ei. En nää seksikeskusteluissakaan mitään pahaa. En häpeä keskustella siitä, enkä ymmärrä syytä miksi pitäisikään. Pidän vain tällaisten (ainakin minulle) tunneperäisten asioiden analysoimista melko turhana, jopa tietyn hohdon niistä vievänä.

Toki on hetkiä itse kullakin jolloin vain panettaa, mutta
itse en vain ole saanut seksistä kiksejä kuin rakastellessa itselleni rakkaan ihmisen kanssa. Mieluummin sitten vaikka vedän käteen, kun vain panen.

tosin onnea vain kaikille niille jolla seksillä on jotain suurempaa merkitystä. Itse en osaa sitä niin paljoa arvostaa vaikka se kivaa oman kullan kanssa onkin.