seksi

706 posts, 36 pages, 274,604 views

#441 • • JussiS Guest

Yleisesti mua häiritsee suunnattomasti se että naista kyllä voidaan näyttää alasti mistä kulmasta tahansa, mutta miehen elin vilahtaa vaan kovin harvoin. Harvinaisena poikkeuksena esim. Piano, jossa Harvey Keitel seisoo alasti pianon takana.

Niin no, miehellähän elin on näkyvillä huomattavasti selkeämmin kun naisella... Leffoissahan ikärajat koitetaan painaa mahdollisimman alas, ja muistaakseni jenkeissä elimen näkyminen tarkoittaa automaattisesti korkeampaa ikärajaa.
#442 • • Taedium Guest

Onneksi kuitenkin parisuhteessa kehtaa sentään sanoa toiselle ja voi käydä vessassa ja palata suihkun kautta takaisin sänkyyn. Vähän tuntemattomamman kanssa varmaan olisi aika vaikea kesken kaiken todeta että "isi mulla on pissahätä".

Mulla on varmaan sitten jotenkin kieroutunut seksuaalisuus tms. Mä kyllä aika helposti voin sanoa, että "hups, nyt tuli hätä, käyn vessassa. Ootas hetki." Tai oikeastaan mitä tahansa muutakin. Mulla ei nimittäin ole minkäänlaisia ongelmia pyytää sitä mitä mä haluan. Varsinkin jos kyseessä on tuntematon. Jos tekee mieli kokeilla jotain kinkyä, niin tuntemattomalle jos menettää kasvot, on se helpompaa, kuin tutulle. Siis jos sattuu olemaan jonkun sellaisen kanssa sängyssä, että tulee varmasti tapaamaan uudelleen ja siinä ehdottaa, että mitäs jos mentäisiin kylpyyn villasukat jalassa, samalla kun mä juon banaanijukurttia ja sä ajelet mun kainalokarvat, kun sulla on mun armeijan baretti päässäsi, niin voipi olla, että mikäli toinen ei asiaan suostu, voisi jatko olla hankalaa. Vaikka jos vahingossa jotain duunikaveria kiksauttaa. Mutta sitten täysin tuntemattomalle sanoo tuon saman ja vielä lisää, että jos samalla voisin pitää isovarvastani vaginassasi, niin jos toinen siitä suuttuu, niin mitä sitten? Et kuitenkaan koskaan tule häntä näkemään. Ja jos toinen suostuu, saa oman pienen perverssionsa tyydytettyä. ...No joo, pidempiaikainen parisuhde on toinen juttu... Siinä voi aika avoimesti kysyä mitä huvittaa. Joihinkin suostutaan, joihinkin ei. Joistain innostutaan ja itse saa olla painamassa jarrua, ja toisissa asioissa huomataan, että suostuminen tapahtui vain miellyttämisen tahdosta.

Ja sitten ne vielä asetellaan hirmu tarkasti sellaisiin asentoihin että ei varmasti vilahda tissi tai muu strateginen paikka mistään kuvakulmasta.

Suomessakin homma on niin, että televisiossa ei saa näyttää yhdyntävalmista sukupuolielintä. Eli siis miehen penis ei saa näkyä erektiossa, eikä naisen sukuelin saa näkyä avoinaisena, turvonneena ja märkänä. Käytännössä siis penistä ei saa näyttää. (Olispa tosi romanttista, jos mies käy toimiin lötköllä...) Jos taas näkyy tissi tahi elin normaalitilassa, niin silloin saa näkyä myöhäisohjelmissa. En sitten tiedä miten nuo lait ovat muuttuneet, kun nykyään Hellraiser elokuviakin saa videovuokraamoista. (Siis muitakin, kuin Bloodlineä...)

Moodyssonin Lilja 4-everissä

Siis elokuva on nimeltään: "Lilja 4-ever"; ohjaajana Moodysson? Mielenkiintoista, pitänee katsoa... ei kai mikään Fucking Åmål tapanen?

Niin onko se sitten ihan :eek: kun sieltä voi jonkun teorian mukaan tulla virtsaa, sun eritteiden vastustuksen mukaanhan se olisi hyvin epämiellyttävää...

:016: :eek: Älä nyt pilaa multa totakin nautintoa! :eek: :016:

Varmaan kyllä miehilläkin saattaa olla aika hankalat paikat harrastaa seksiä hirveässä pissahädässä...

Ja toistepäin kans. Eli kiihoittuneena on hankala virtsata. Syy siihen on se, että ei tulisi vahinko kesken aktin. Virtsa kun tehokkaasti tappaa siittiöitä, niin hedelmöittyminen hankaloituu jos virtsat luiskahtaa. Toinen juttu on vielä, että erektio aiheuttaa jonkun aineen erittymistä. (En muista minkä nimistä ainetta...) Tämä aine a) neutraloi virtsajäänteet virtsaputkessa ja b) liukastuttaa, jolloin yhdyntä on kivuttomampi. (Tosin miehen liukasteet on aika vaisua kamaa verrattuna joidenkin tapaamieni naisten omiin liukasteisiin... huhhuh kun voi tulla yhdestä ihmisestä välillä nestettä...)

Toisaalta kyllä ne spermat on siivottava siellä suihkun puolella ennenkuin ne liiaksi kovettuvat... eli kyllä se lähtö sinne suihkuun tulee aika pian session jälkeen.

Ja siellä suihkussa spermasta tulee ihme liisteriä.
#443 • • olliS Guest

Toinen juttu on vielä, että erektio aiheuttaa jonkun aineen erittymistä. (En muista minkä nimistä ainetta...) Tämä aine a) neutraloi virtsajäänteet virtsaputkessa ja b) liukastuttaa, jolloin yhdyntä on kivuttomampi.

Tätä eritettä eritty miehen parillisista bulbouretraalirauhasista seksuaalisen kiihotuksen aikana. Tuttavallisemmin tätä kiimatippaa kutsutaan bulboksi... :D
#444 • • Taedium Guest

Tätä eritettä eritty miehen parillisista bulbouretraalirauhasista seksuaalisen kiihotuksen aikana.

Kiitokset taas tiedoista.

Hyvä kun on melkeenpä alalta ku alalta täällä asiantuntijoita. Mutta vielä voisin törkeästi hyväksikäyttää sinua, ts. sinun tietoja. Onko sinulla tietoa kuinka ja miksi sperma suihkussa muuttuu sellaseksi liisteriksi tai vähän niinku purkaksi (en menisi jauhamaan). Mitä siitä poistuu ja mitä siihen jää?

Onko siinä jotain sokereita mitä jää siihen ja ne ... ei ku sokerit tod.näk. liukenee kyl veden mukana... hm.. en osaa keksiä. Voisko protskut olla sellasii? Inhottava klöhmä siitä kyl jää, tarttuu joka paikkaan kii.
#445 • • Sirius Guest
Johtuu käsittääkseni siitä että sperman proteiineille käy samalla tavoin kuin kananmunille keitettäessä, u know. Kylmä vesi putsaa parhaiten, vaikkakaan ei miellyttävimmin.
#446 • • Tapi T Guest

Onko sinulla tietoa kuinka ja miksi sperma suihkussa muuttuu sellaseksi liisteriksi tai vähän niinku purkaksi (en menisi jauhamaan). Mitä siitä poistuu ja mitä siihen jää?

Ööh... kai siitä ainakin vesi huuhtoutuu pois, mutta "itse tavara" tarraa kiinni? Olli tekee tästä varmaan field experimentin huomiseksi?
:D
#447 • • olliS Guest

Ööh... kai siitä ainakin vesi huuhtoutuu pois, mutta "itse tavara" tarraa kiinni? Olli tekee tästä varmaan field experimentin huomiseksi?

:001: joo mä kommentoin vähän myöhemmin, nyt o hiukka kiire..
#448 • • Taedium Guest

Johtuu käsittääkseni siitä että sperman proteiineille käy samalla tavoin kuin kananmunille keitettäessä, u know. Kylmä vesi putsaa parhaiten, vaikkakaan ei miellyttävimmin.

No mä kelailin totakin vaihtoehtoa, mutta sama homma tapahtuu myös kylmemmässä suihkussa. Yksin käydessäni nimittäin käytän vain kylmää suihkua... ja joskus yksinkin ollessaan tulee tarvetta putsata spermatahroja... :003:

:001: joo mä kommentoin vähän myöhemmin, nyt o hiukka kiire..

Hyvä! Mä luotan suhun! :001:
#449 • • Sirius Guest

No mä kelailin totakin vaihtoehtoa, mutta sama homma tapahtuu myös kylmemmässä suihkussa. Yksin käydessäni nimittäin käytän vain kylmää suihkua... :003:

Hmm..kyl meitsil ainakin putsaantuu kylmällä vedellä.. Jäbällä on tavallista stickympää tavaraa!
Ei mut odotellaan mitä lekurilupauksellamme on aiheesta kertoa!
#450 • • Taedium Guest

Hmm..kyl meitsil ainakin putsaantuu kylmällä vedellä.. Jäbällä on tavallista stickympää tavaraa!

Itse teen niin, että kun allergikkona pidän aina niistopaperia sängyn vieressä, niin helpointa on kun siitä paperilla pyyhkii pois suurimmat, niin eipähän suihkussa sitten tarvii miettiä sen tahman kanssa, että mihin sitä voi suihkussa koskee ja mihin ei... ja mitä pitää putsata jälkikäteen. Eikä tarvi suihkuun kävellessä varoo, että tippuuko vai nou.

Ja en tiedä siitä sitten onko tavallista stickympää tavaraa. Mistä tiedät, että omasi ei ole tavallistä vähemmän tarttuvaa? ...Vai onko sinulla vahvakin kokemuspohja kertomassa, että omasi on keskimääräisen tarttuvaa? :003:
#451 • • Tapi T Guest

Itse teen niin, että kun allergikkona pidän...

Niksipirkka tarjoais sulle salettiin duunia
#452 • • Edited Sirius Guest

Mistä tiedät, että omasi ei ole tavallistä vähemmän tarttuvaa? ...Vai onko sinulla vahvakin kokemuspohja kertomassa, että omasi on keskimääräisen tarttuvaa? :003:

Konkreettiseen kokemuspohjaan perustuvaa väittämää en pysty aiheesta esittämään, mutta moni kaveri on kertonut huomanneensa samankaltaisen vaikutuksen. Ja kyllähän se koostumus vaihtelee itse kullakin aikas paljon, riippuen mm. ruokavaliosta. Joka tapauksessa toi nenäliina käden ulottuvissa on jees!
#453 • • olliS Guest

Onko sinulla tietoa kuinka ja miksi sperma suihkussa muuttuu sellaseksi liisteriksi tai vähän niinku purkaksi (en menisi jauhamaan). Mitä siitä poistuu ja mitä siihen jää?

Onko siinä jotain sokereita mitä jää siihen ja ne ... ei ku sokerit tod.näk. liukenee kyl veden mukana... hm.. en osaa keksiä. Voisko protskut olla sellasii? Inhottava klöhmä siitä kyl jää, tarttuu joka paikkaan kii.

Joo tästä väitöskirja-aihe mulle :D

Siemennesteestä n. 70% on peräisin rakkularauhasesta, jonka erite sisältää mm. runsaasti erilaisia proteiineja (entsyymejä, prostagladiineja ym.) sekä todella runsaasti fruktoosia -> energiaa siittiöille. N. 20% on peräisin eturauhasesta, jonka erite koostuu seroosista nesteestä sisältäen runsaasti lipidejä, proteolyyttisiä entsyymejä, hapanta fosfataasia, fibrinolysiiniä ja sitruunahappoa.

Tässä kun nyt on tullut tota suihkuhommaa mietittyä, niin siinä varmaankin käy niin, että normaalin hyytymisen lisäksi sperman proteiinit jollakin mekanismilla sakkautuvat lipidien kanssa muodostaen tätä sakkaa ja fruktoosi liukenee veteen.. (rakkularauhasesta erittyy fibrinogeenin kaltaista proteiinia, joka muodostaa kevyttä hyytymää prostatasta peräisin olevan entsyymin vaikutusesta. fibriinihän on veren hyytymisessä tärkeä tekijä.)
Tää on kyllä tosiaan melkoista arvailua, mutta jos joku tunsi kokeneensa valaistuksen miksi suihkussa käy niin kuin käy, BRA :001: /my 2 cents
#454 • • Taedium Guest

Niksipirkka tarjoais sulle salettiin duunia

Joo... Mitä kaikkea voikaan tehdä jos käytössä on kenkäplankkia, vesimelooni ja pata-pataa... Tai Pringles-purkki, kuminauhoja, marmorikuula, kondomi...

Joo tästä väitöskirja-aihe mulle :D

Jostainhan se on tehtävä... Joku ruotsalainen muistaakseni joskus väitteli aiheesta, että ihmisen vanhetessa kävelynopeus hidastuu...

varmaankin käy niin, että normaalin hyytymisen lisäksi sperman proteiinit jollakin mekanismilla sakkautuvat lipidien kanssa muodostaen tätä sakkaa ja fruktoosi liukenee veteen..

Joo sen sokerin veteenliukenemisen mä kelailin itekkin. Proteiinihan kyllä sakkautuu melko helposti ja niin tosiaan, jos fibriinit on mukana, niin ei mahdoton ajatus. Varsinkin kun vesi vie kosteuden ja sokerit ja muun ylimääräisen mukanaan.

<tosi_hakuammuntaa faktatieto="false">

Kuullut olen, että siittiöitä olisi paria tyyppiä. "Hyökkääjiä" ja "puolustajia". Eli siis x-kromosomiset siittiöt kun on vähän hitaampia, mutta elävät noin kolme päivää ja y-kromosomiset on nopsempia, mutta kuolee noin vuorokaudessa. Osa näistä x-kromosomisista jäisi sinne jonnekkin naisen sisuksiin muodostaen jonkun verkon? Eli siis vain "omat" pääsee läpi. Jos vieraan miehen siittiöitä tulee naiseen syystä tai toisesta, niin nämä siittiöt sitten "blokkaa" nuo muut pois. Ja kun mies tulee kolmen päivän sisään uudestaan naisen sisään, niin mahdollisuus siihen, että vaikka nainen olisi ollut useamman kumppanin kanssa, oikea mies hedelmöittää munasolun. Nuo fibriinisäikeet on mukana tuossa hommassa? Vai olenko lukenut liikaa Jallun iltasatuja?

Sen tiedän vähän paremmaksi faktaksi, että jotain emättimessä on, mikä tappaa paitsi bakteereita, myös siittiöitä, mutta spermaan tulee ulkokuori kuolleista siittiöistä ja hyhmettyneestä spermasta, jolloin klimppi pääsee "vaara-alueen" ohi syvemmälle. Se mikä siinä emättimessä on, on vähän hämärän peitossa. Vissiin pH arvot on eri. Eikös siittiöt oo aika herkkiä tollaselle? Nii ja siittiöthän ei tykkää 37 asteisesta kehosta, vaan kiveksetkin on siinä noin 35 asteiset. (En ole mitannut)

</tosi_hakuammuntaa>

fibriinihän on veren hyytymisessä tärkeä tekijä.

Mutta knoppisaivartelua: Paksusuoli muodostaa K-vitamiinin, joka myös on veren hyytymiseen vaikuttava tekijä. Ja ripuli tulee, kun paksusuoli ei toimi kunnolla, eli ei ime kaikkea nestettä ulosteesta. Siis ripuli voi olla paksusuolen vajaatoimintaa. Voiko pitkäaikainen ripuli aiheuttaa hemofilian?

...Joo no, mä tiiän... lopetetaan offtopic... ja mun pitäis lopettaa kelailu...
#455 • • olliS Guest

Mutta knoppisaivartelua: Paksusuoli muodostaa K-vitamiinin, joka myös on veren hyytymiseen vaikuttava tekijä. Ja ripuli tulee, kun paksusuoli ei toimi kunnolla, eli ei ime kaikkea nestettä ulosteesta. Siis ripuli voi olla paksusuolen vajaatoimintaa. Voiko pitkäaikainen ripuli aiheuttaa hemofilian?

Paksusuoli ei muodosta K-vitamiinia vaan yleisesti ruuansulatuskanavan bakteerit tuottavat sitä kuin myös useita B-vitamiineja. K-vitamiinia saa myös kasviksista. K-vitamiini imeytyy jo ohutsuolesta -> tähän tarvitaan sappea. Pitkäaikainen ripuli ei siis voi aiheuttaa hemofiliaa... :003:

nyt riitti OT:t :D
#456 • • Lachesis Guest

nyt riitti OT:t :D

Kohta tänne tarvitaan jo lääketiede-topici, jota sä pääset moderoimaan..

"Parahin Olli. Olen 14- vuotias...."

#457 • • olliS Guest

Kohta tänne tarvitaan jo lääketiede-topici, jota sä pääset moderoimaan..

"Parahin Olli. Olen 14- vuotias...."

platinum bees&honeys :001: jepjep...
#458 • • nuclearfish Guest
Seksi parisuhteessa on kuin saippua, kun sitä tarvii, sitä harvoin saa, ja kun sitä saippuaa saa, se usein menee silmiin ja pilaa kaiken ilon..
#459 • • unik Guest
Kill...
Fuck...
Die...
#460 • • vaavu Guest

Kill...
Fuck...
Die...

Elämän perusasiat paikoillaan? (: