seksi

706 posts, 36 pages, 274,784 views

#561 • • J Raninen Guest

Originally posted by Taedium
[B- Pena: "Muija kehu, että mä oon melkonen ori sängyssä...

Kattelin tossa Rölli-leffan ja siinä joku ihmetteli, miten Rölli voi nukkua ja makailla pitkin päivää ja vastaus oli, että "minä olen hyvä sängyssä" :D
#562 • • anton Guest
ERI ALOJEN IHMISET

Mitä eri alojen ihmiset toteavat rakastelun/sen yrityksen jälkeen:

Mäkihyppääjä
Tiedän, pituutta olisi saanut olla enemmän.

Jääkiekkoilija
No, minä vain roiskaisin sinnepäin ja tällä kertaa sattui menemään sisään. Sama kuka sen sinne laittaa, pääasia on että se on siellä.

Jääkiekkoselostaja
Mitä ihmettä tapahtui? Onko se siellä? Oli kyllä sekava tilanne, vaikea sanoa mitään!

Jääkiekkoselostaja Antero Mertaranta Vaikka tekee kipeää, niin se ei haittaa!

Jääkiekkovalmentaja
Meidän pitää saada liikettä lisää. Tässä on vielä paljon opittavaa.

Formulakuljettaja
No, ei sille mahda mitään, että vehkeet pettävät.

Hiihtäjä
Väärä voitelu.

Huippu-urheilija
Kun ei jaksa, niin ei jaksa...

Markkinoija
Eikä tässä vielä kaikki...

Olympiaurheilija
Totta kai olen pettynyt. Sitä kun on harjoitellut tätä hetkeä varten jo 4 vuotta ja sitten mikään ei onnistu!

Formulaselostaja
Mahtavaa! Elämme historiallisia hetkiä! Tätä ei ota meiltä kukaan pois!

Poliitikko
Minä en ole tehnyt mitään! Olen järkyttynyt tuollaisista syytöksistä. Tämä on selvä ajojahti minua kohtaan.

Jalkapalloilija
Kyllä tuollaisesta paikasta on jo pakko pistää sisään!

Rallikuski
Väärä kumivalinta pilasi kaiken.

Maanviljelijä
Minähän sanoin ettei tämä onnistu ilman tukea.

Lääkäri
Tämä on tällä selvä. Voitte pukea.

Insinööri
En minä tätä kyllä näin suunnitellut.

Portsari
No, yritetäänpä sitten ensi kerralla uudestaan.

Keksijä
Kyllä se kotona vielä toimi...

Apteekkari
Kenenkä vuoro oli seuraavana?

Rockmuusikko
Okei, nyt kaikki mukaan!

Golffaaja
Onko nyt minun vuoroni?"

-Dramaattista! :)
#563 • • sonni Guest

Kerran näin jutun tv:ssä (ei ylläoleva linkki), jossa haastateltiin miehiä, jotka olivat todella venyttäneet itselleen uuden esinahan. Näytti toimivan hyvin, vaikka olikin hieman hidas prosessi

todistetusti toimii myös toiseen suuntaan. ei ole omaa leikattu eikä ole käytännössä lätsääkään. mahdotonta saada pysymään päällä, siis.
#564 • • D157R1C7-4770RN3Y Guest
seksi on myytti, mä oon nähnyt sitä vaan telkkaris

moderni länsimainen kulttuuri mystifioi seksin ja peittää sen kauniiden korsettien, s/m-kalusteiden ja muiden vermeiden sekä ulkonäöllisten kriteereiden taakse jättäen lopulta tyhjäksi sanan varsinaisen merkityssisällön. Seksin moderni länsimainen tarina kaikessa komeudessaan on napittanut seksin ja erotiikan sosiaalis-teknisillä muotosäännöillä, joiden noudattaminen on peuhauksen ensimmäinen ja välttämätön ehto, mutta joka samalla on myös lopullisesti repäissyt seksuaalisuuden irti alkuperäisestä kasvujalustastaan. Jotkut kutsuvat sitä (kulttuurin) kehitykseksi.
#565 • • Edited Ryvon DJ Guest
Totta, totta Herra Piirisyyttäjä. Itse lisääntymiseen ja sen oikeanlaiseen toteuttamiseen en ota kantaa, esitän tässä hieman muuta:
Länsimaisen liberalismin "vapauttama" & päivänvaloon tuotu seksuaalisuus on ironisesti kyllä juuri tylsintä ja sinänsä kulttuurillisesti hyödyttömintä seksuaalisuutta ihmishistoriassa, juuri koska SE ON SALLITTUA ja yhteisesti hyväksyttyä! :)

Ei ole mitään tylsempää kuin länsimainen porvari, joka keskustelee hillitysti pöytäseurueessa paheistaan ja seksipuuhistaan, sekä kyselee viimeisintä trendivillitystä erotiikan alalla...**Yawn!**
Vitsit ja herjat akteista sekä elimistä ovat asia erikseen, niitä kuuntelee aina mielellään ja kertoo itsekin. Ihmisruumis on niin naurettava asia, että sitä on hyvä pitää pilkkana. Ihmisillä olisi varmasti huomattavasti vähemmän patoutumia jos kaikki kerrankin ottaisivat fyysiset puutteensa hyveekseen ja nauraisivat itselleen ja vioilleen.

Kumma kyllä, olen yleensä kaikkia uskontoja ja tiukkoja kureja vastaan, mutta tässä on niiden puolustukseksi sanottava, että SAATTAA olla, että omia ja yhteiskunnan rajoja seksuaalikäyttäytymisellään rikkovat ihmiset ehkä nauttivat kielletyn hedelmän mausta paljon enemmän kuin ihmiset, joille "kaikki" (joskaan ei ihan kaikki) on sallittua.
Esim. jonkin ääri-islamilaisen moskeijan opettajan ja tämän oppilaan kiihkeä seksi iltarukouksen aikaan, tai tiukan katolisten perheiden kahden nuoren yö voi olla intiimiydessään ja rajojenylityksessään paljon tärkeämpi tapahtuma kuin tylsä kahden huippumallin viikonloppupano. Tällaisissa yhteiskunnallisissa ja henkilökohtaisissa rajojenylitystapauksissa se akti ei sinänsä ole olennaista -se on vain kahden eläimen viettien toteutumista- mutta se, että nämä ihmiset ovat kerrankin "haistattaneet paskan" joillekin käsittämättömille ja järjettömille säännöille on kunnioitettavaa ja ihailtavaa, asia joka saa aina yhä uudelleen arvostamaan ihmistä. Vaikka teko jälkeenpäin lähes aina salataan ja kielletään, sekä tietyllä tapaa sitä hävetäänkin, voi se "pahe" olla jollain tasolla ko. ihmisten korkein saavutus ja hyve omassa elämässään.

Ironisinta tässä onkin juuri se, että ilman niitä järjettömiä sääntöjä ja yhteiskunnan vaatimuksia nuo ihmiset eivät olisi saaneet kokea tuota kiellettyä intohimoa eivätkä siten olisi tulleet paremmiksi ihmisiksi. Siinäkö ankarien sääntöjen ja uskonnon salattu nerokkuus: pyritään tekemään ihmisistä parempia ihmisiä sääntöjen rikkomisen ja synninteon kautta? Jumala on keksitty sitä varten, että hänen tahtoaan vastaan pitää nousta ja tehdä syntiä jotta pelastuisi... voisiko se olla mahdollista?...ihmeellistä, kenties esi-isämme eivät olleetkaan niin tyhmiä kuin olen kuvitellut?

Länsimaisesta nyky-yhteiskunnasta puuttuu kärsimys ja odotus nautinnon takia, siitä puuttuu siis syvyys ja distanssi.
#566 • • Antuli Guest
Hyvää kannattaa aina odottaa. Jos löytää sen parhaan väärän ni kyllä kannattaa hetki odottaa.. ettei tosiaan mee heti ekana iltana ja iske terskaa tiskiin. :012:

No mutta kyllähän kunno pano aina maistuu :D :D :D . Kannattaa kumminkin eka miettii ketä käy painamassa. Jos on joku miehen kipee takiainen ni siitä tulee ongelma, varatut ei soittele perään mutta nämä ovat taas moraalisesti arveluttavia tapauksia.

No meitsi ainakin nytten kattelee parisuhteeseen päin kallellaan olevia tyttösiä. Pitää saada oma neiti nyt.. ja eiköhän se seksi sieltä sitten tule.

Asiasta kukkaruukkuun vielä mennäkseni. Toisen nautinto on oma nautinto näissä asioissa :D :D :D .
#567 • • ---[-]--- Guest
Seksi ilman tunnetta on sama kuin runkkaaminen. ;)
#568 • • ^petra Guest

Eikä välttämättä senkään veroista. :rolleyes:
Tunteella taas.. aijjai :004:
#569 • • ---[-]--- Guest

Tunteella taas.. aijjai :004:

Kuulostaa hyvälle. ;)
#570 • • Kopernikus Guest
Täältäkin varmaan löytää alan eksperttejä, joten kertokaapa miten aloittelijan kannattaa omat huulet ekan kerran toiselle opastaa, kielen käyttö jne... Voin kertoo että eka kerta oli köhmm.... :rolleyes: katastrofi. Mut kyl se siitä, kunhan vaan sais vähän vinkkiä.
#571 • • Taedium Guest

Mut mä runkkaan tunteella. :017:

Nimim. Uutta saksan ja hollannin kielistä matskua roppakaupalla!
#572 • • Taedium Guest
Oltiin joskus kauan sitten puhuttu fetismistä. Sanoin, että fetismi on "tunkeutumista elottomaan esineeseen seksuaalisen mielihyvän saavuttamiseksi". Aika lähelle muistin. Tukeutuminen tai tunkeutuminen... yksi kirjain eroa, kuin sanoissa 'sinä' ja 'minä'.

No mutta kumminkin: http://www.kolumbus.fi/jyrki.vartiainen/icd-10f65.0.htm

Sieltä: "Esinekohtaiselle seksuaalihäiriölle on tyypillistä tukeutuminen johonkin elottomaan esineeseen sukupuolisen kiihotuksen ja tyydytyksen virikkeenä"

Vaan asiasta toiseen. Eli fetismin suomenkielen vastine on esinekohtainen seksuaalihäiriö.
#573 • • LindaGP Guest

Vaan asiasta toiseen. Eli fetismin suomenkielen vastine on esinekohtainen seksuaalihäiriö.

Mites sitten ns. puremisfetissi? Sehän ei ole esinekohtaista? Tai, voihan sitä aina esineellistää sen puremiskohteen...? :003:
#574 • • Taedium Guest

puremisfetissi?

F65.8 - Muu sukupuolinen kohdehäiriö. :)

Pureminen ei ole fetismiä. Fetismi sanaa käytetään yleisesti ottaen usein väärin. Kai sitä saa puremisfetissiäkin käyttää puhekielessä. Virallisesti se ei vissiinkään sitä ole.
#575 • • LindaGP Guest

F65.8 - Muu sukupuolinen kohdehäiriö. :)

Pureminen ei ole fetismiä. Fetismi sanaa käytetään yleisesti ottaen usein väärin. Kai sitä saa puremisfetissiäkin käyttää puhekielessä. Virallisesti se ei vissiinkään sitä ole.

Olen valaistunut, spasibo.
#576 • • anton Guest

Mixa: Seksi ilman tunnetta on sama kuin runkkaaminen. ;)

Mitä sit masturbointi tunteella on? :p
#577 • • club-man Guest
kaipa se on sitten seksiä...

Kuulin yhessä saunaillassa kerran parhaan läpän kovin seksuaaliviritteisten keskustelujen päätteeksi..
kuvitelkaa tilanne mielessänne
tulee hetken hiljaisuus muuten kiihkeässä keskustelussa....kaveri heittää siinä löylyä.. ja huokasee kuin koffin mainoksissa ja sanooo.."joo'o poijat.. kyllä se vaan niin taitaa olla että kun tosimies nussii niin siinä naiset on vaan tiellä"...
..hetken hiljaisuus.. pälyily... ja emä repeeminen:001:
#578 • • vaavu Guest
Yksi asia on askarruttanut tässä jo pitkään, ja erinäisten asioiden takia on nyt vaivannut päätä enemmänkin: ryhmäseksi.

Ryhmäseksi sinänsä, jos siis kyseessä olisi X määrä toisilleen tuntemattomia henkilöitä, olisi hirveän helppoa ja huoletonta. Ongelmia kuitenkin astuu helposti kehiin, kun ruvetaan puhumaan kavereista, ja erityisesti kun mietitään ryhmäseksiä seurustelusuhteessa. Ihmisillä kuitenkin herää helposti erilaisia tunteita, mustasukkaisuutta ja pelkoa jättämisestä.

Kysymys kuuluukin: onko joku (sinä itse tai joku tuttu) joskus saanut ryhmäseksiä toimimaan? Erityisesti silloin kun kyseessä on pariskunta, joka haluaa harrastaa ryhmää jonkinlaisessa kombinaatiossa. Miten tässä tilanteessa on onnistuttu välttämään mustasukkaisuus, tai edes väistämättön vertailu "toi on mua parempi". Voisin nimittäin itse kuvitella, että erityisesti miehet tuollaisessa tilanteessa ryhtyisivät vertaamaan itseään toisiin miehiin, vertailemaan peniksen kokoa ja suoritusta ja kaikkea muuta sellaista, ja helposti hommasta saattaisi tulla kilpailua.

Omat ja tuttujen kokemukset ovat ollet pääasiassa melko negatiivisia. Tyypillinen tapaus on, että suhteen toinen osapuoli on ihastunut johonkin kolmanteen henkilöön, ja taivuttelee seurustelukumppaninsa harrastamaan ryhmäseksiä. Sanomattakin on selvää että tällainen kombinaatio ei yleensä voi toimia, ja on erittäin varma tapa pistää seurustelusuhteensa piloille. Muutenkin usein ryhmäseksissä se toinen puoli pariskunnasta tekee aloitteen, ja saattaa näin saada henkisen yliotteen tilanteesta. Esimerkiksi että nainen painostaa poikaystävänsä kolmanteen miespuoliseen pyörään, ja mies painostaa tyttöystävänsä kolmanteen naispuoliseen pyörään.

Sitäpaitsi, mistä näitä ryhmäseksikumppaneita oikein löytyy? Kavereita on aika paha ruveta värväämään, mutta mistä niitä tuntemattomia sitten pitäisi repäistä? Treffipalstoilla kyllä on tarjontaa ryhmäseksille vaikka kuinka paljon, mutta tuntuu aika riskialttiilta ottaa kontaktia tuota kautta. Helposti sitten homma meneekin siihen kaverilinjaan, ja tulokset saattavat olla aika kurjia...
#580 • • Taedium Guest
Varvana, missä elokuvassa Joe (Tom Hanks) ja Kathleen (Meg Ryan) rakastuvat?