Itselläni on ennätys kolmen kanssa neljä kertaa tahi exän kanssa yhtenä yönä viisi kertaa. Se viides oli jo kivulias itselleni.
kuinka monta kertaa mies voi saada 12h aikana?
edit: Lapsus calami
706 posts, 36 pages, 274,684 views
Itselläni on ennätys kolmen kanssa neljä kertaa tahi exän kanssa yhtenä yönä viisi kertaa. Se viides oli jo kivulias itselleni.
kuinka monta kertaa mies voi saada 12h aikana?
oli vaan vuosia sitten muuten niin intensiivinen elämänvaihe ettei tod ehtinyt edes ajatella ajan tuhlaamista moiseen.
you lucky bustards.. :rolleyes:
...ja tytöthän voi saada sen 8 kertaa tunnin sisään :010:
Miten intissä menee aina hirveeks runkkaamiseksi?
Mun inttikaveri kehuskeli kerran runkanneensa 12h:n sisään kahdeksan kertaa.
fretti söi dildonkin
...ja tytöthän voi saada sen 8 kertaa tunnin sisään :010:
No jos juhlakunnossa oleva lasketaan mukaan, niin mun enkat on 18 sekkaa! Sai kyl puristaa. Mut en laskenu aikaa lepoasennosta saakka. Sorge.
kuinka nopeasti mies voi saada kun kello laitetaan käyntiin "suorituksen" alusta eli vehkeen ollessa vielä levossa
No jos juhlakunnossa oleva lasketaan mukaan, niin mun enkat on 18 sekkaa! Sai kyl puristaa. Mut en laskenu aikaa lepoasennosta saakka. Sorge.
Ei ollu edenny. Koko homman juju oli siinä, että muija pokas raflassa ja oli aikaisemmin ollu läppää kisasta, että kuka tulee nopeiten. Muija oli aiheesta tietämätön. No siitä sitten muijalle ja muija loikkasi sänkyyn. Itse siinä vaatteet pois ja sen verran vaan vehjettä siinä kortsua laittaessa räpläten, että pystyyn saa, nopeasti sänkyyn ja hommat kehiin. Unohdin soittaa kaverille sängystä ja kertoa ajan. Harmi. Se oli meinaan vielä yksi meidän läpän peruselementti. Olin ulkona kämpästä varmaan alle vartissa siitä, kun sinne ensi kerran astuin. Jotenkin tuntuu, että se muija ei saanu tyydytystä.
on hivenen hankala määrittää kuinka pitkälle toi "juhlakunto" on jo edennyt.
Jos käsien tärinältäni kykenen ja hermoni riittävät, voin koittaa muistaa ottaa aikaa. :003:
Mut mä luulen että sä pistät pohjat vaikka aloittaisit ajanoton levosta ton sun 13. päivän jälkeen. :eek:
.Jos käsien tärinältäni kykenen ja hermoni riittävät, voin koittaa muistaa ottaa aikaa. :003:
Jos käsien tärinältäni kykenen ja hermoni riittävät, voin koittaa muistaa ottaa aikaa. :003:
LOL! Tää alkaa olee jo melkonen keskustelu...
Please ota aika jotta saadaan nyt edes jotain tutkimusaineistoa, äläkä sottaa sitten paikkoja. Niin, pitäis varmaan määrittää vielä milloin ajanoton voi lopettaa. Eli kello stoppiin heti kun tulee eka satsi. Ja sitä tulee varmaan kauan... :)
meneekö? hmm.. meil oli sit varmaan joku ihmetupa, kun ei siellä oikein kukaan ainakaan toisten huomatessa tätä harrastellut. Tosin itellä pyöri iltalomat ja harjoitusvapaat sen verran mukavasti ettei tarvinnut omaa kättä harjoittaa :D
No mä ihmettelinkin et mihin Reetu oli kadonnut. Vähemmästäkin sen pistäis lihoiks :)
Huhhuh... Pitäsköhän Zerafin perustaa oikee tutkimus aiheesta, jotta saadaan monta esimerkkiä ja tulokset antaisivat edes suuntaa?