seksi

706 posts, 36 pages, 274,705 views

#341 • • Taedium Guest

tiukallakaan perseellä ei tee mitään jos pää ei tajuu miten sitä pyöritetään. [/B] <!-- clips --> Ja kun on iho ihoa vasten, niin ei ne senttimitat enää siinä vaiheessa mieltä paina.

<!-- clips -->

miltä sen [add your favourite vaginal term here] kuljetus-ja ylläpitojärjestelmä näyttää. ;)

No itse olenkin pienen penikseni kanssa sanonut, että "ei se koko, vaan miten sitä käyttää." Pätee aivan samalla tavalla naisiin. Olen ollut hyvännäköisten ihmisten kanssa sängyssä, jotka ehkä ajattelivat Irlantia (Britannian sijaan) toimituksen aikana. Lisäksi olen ollut sängyssä ihmisten kanssa, jotka eivät ehkä Janina Frostellilta näyttäneet, mutta kun suihkussa selkää kirveltää, niin kyllä hymyilyttää.

Tuo lause ihosta ihoa vasten oli erittäin hyvin sanottu. Jos tietty on haittaavan ylipainoinen, niin homma ei suju. Valitettavan usein itselläni käy niin, että varsinkin leveä lantio saa osan minusta muuttamaan kokonsa kuudesta sentistä neljään ja puoleen senttiin.

Itselläni hyvännäköinen kroppa tarkoittaa hyväkuntoista. Käsissä tulee olla lihaksia. Takamuksen ja lantion alue tulee olla kiinteä. Pienen pieni pömppämasu on itse asiassa sitten taas jopa seksikkäämpi, kuin kiinteämpi. Mutta mielellään niin, että näkyy ne hienot lihaslinjat V-muodossa tuolta kyljistä, kylkiluiden alapuolelta sinne ihan noin häpykummun yläpuolelle saakka. Ei tosin pakollista.

Tuo naisen kropan määritelmä oli kyllä oudoin koskaan näkemäni/kuulemani/lukemani. Lmao! XD
#342 • • Felis Guest

Itsevarmuudella ja vahvalla luonteella voi paikata niin paljon sellasta mikä ei istu kulloinkin vallitsevaan käsitykseen seksikkäästä vartalosta.

Word! Mikään ei ole pahempi turn-off kuin huono itsetunto. Miehet, joiden pitää kysyä neuvoja jokaiseen kosketukseen, saa mut häviämään paikalta äkkiä.
#343 • • Tapi T Guest
- epähygieenisyys
- yleinen negatiivisuus
- likaset hiukset
- mummo-alusvaatteet
- jatkuva valittaminen

-(valkeat tennis)sukat niin ettei päällä ole enää mitään muuta.
- 80-luku -kuteet.

Harmi, että tennissukat ovat oikeestaan ainoat sukat, joissa jalat eivät hikoile. Onneks mustia on olemassa! :)
- 80-luvussa ei muutenkaan ole mutta hyvää, kuin silloin syntyneet ihmiset. ;)
#344 • • vaavu Guest

Aiemmin mä kysyin ihmisiltä mielipiteitä nimenomaan seksikkäästä kropasta, joka on kuitenkin eri asia kuin seksikäs ihminen.

Näin, ja sen takiapa juuri täällä kaikki listasivat vain ulkoisia avuja ennen kuin pakana puuttui pauhaten peliin. Mielestäni on kuitenkin eri asia puhua seksikkäästä vartalosta kuin siitä miten joku itsensä kantaa tai mitä pään sisältä löytyy. Nämä jälkimmäiset asiat liittyvät enemmän siihen henkiseen ja käyttäytymispuoleen, jota kai myös Saskia tarkoitti tällä jaollaan seksikäs kroppa - seksikäs ihminen.

Siinä mielessä pakanan posti sisälti asiaa mutta vähän kuitenkin asian vierestä. (:
#345 • • pakana Guest
Saskia "Aiemmin mä kysyin ihmisiltä mielipiteitä nimenomaan seksikkäästä kropasta, joka on kuitenkin eri asia kuin seksikäs ihminen.

Vaavu "Näin, ja sen takiapa juuri täällä kaikki listasivat vain ulkoisia avuja ennen kuin pakana puuttui pauhaten peliin."

Pauhaten - kai se oon vaan ma :D

En nyt kyl tahtonu mitenkään erityisemmin tuomita muiden mielipiteitä... sori jos saitte semmosen käsityksen- mut mä en puhunu sanaakaan aiheen vierestä. Siis omasta mielestäni :rolleyes: Mä en vaan osaa pienelä päälläni ajatella irtonaisia elimiä mitenkään seksikkäinä. Yritin tossa aikasemmin selventää jo mun omaa, rehellistä henkilökohtasta mielipidettä että seksikäs vartalo on sellanen joka tunnetaan seksikkääks. Eli mun mielestä henk.koht seksikäs vartalo ja seksikäs ihminen on sama asia. Nih. Ei tartte olla samaa mieltä, kiihottukaa oikeista ympärysmitoista ja sopivista rasvaprosenteista ihan rauhassa ;) nää on kuitenkin nimenomaan subjektiivisiä makuasioita.

Unelmien Mittavartaloa ei muuten tarvi enää ravintoloista tai lenkkipoluilta turhaan hakea http://www.realdoll.com

Toi mökötyshymiö tuli kehiin ku jotenkin tommosesta mahdottomasta erottelusta (vartalo ilman ihmistä/ihminen ilman vartaloa) paistaa läpi tän ajan henki. Mulle tulee ihan rehellisesti vähän paha olo kun lukee miten tarkkaan (ja miten vähän jengi täällä tekee erottelua sen suhteen mikä "missinmitoista" on omaa ja mikä pakkosyötetty mediasta..) ihmiset listaa eri elinten mittoja, suhteita ja ominaisuuksia. Anteeks "pauhaus", mut kyl tää taitaa olla just niitä ajatusmaailman muuttuneita juttuja jotka liittyy yleistyneisiin anoreksioihin ja lihasdyslepsioihin. En mä halua ketään suoraan syyllistää, mut kyl ehkä voi ajatuksen luoda tällekin kun kirjoittaa kuinka monta senttimetriä pitkä on seksikäs vartalo. Siis ihan noin yleiselläkin tasolla.

...Toi Saskian lista seksikkäästä ihmisestä on kyllä mainio, ja pätee suoraan naisiin. Etenkin tää

Hassua ehkä, mutta mun mielestä myös reippaus on seksikästä. Siis sellainen että uskaltaa tehdä asioita ja puhua ihmisten kanssa eikä tarvitse aina kiskoa kaveria mukaan joka paikkaan.

Elinvoimaa...

Taedium: Olen ollut hyvännäköisten ihmisten kanssa sängyssä, jotka ehkä ajattelivat Irlantia (Britannian sijaan) toimituksen aikana. Lisäksi olen ollut sängyssä ihmisten kanssa, jotka eivät ehkä Janina Frostellilta näyttäneet, mutta kun suihkussa selkää kirveltää, niin kyllä hymyilyttää.

Näinhän se menee. Äijällä on noi linkit kyllä kohdallaan :)
#346 • • Pan Guest

Saskia "
Unelmien Mittavartaloa ei muuten tarvi enää ravintoloista tai lenkkipoluilta turhaan hakea http://www.realdoll.com

Sori en nyt jaksa alkaa paasaamaan omia mielipiteitäni(pitää sitä joskus poistuakkin täältä töistä), mutta muistuupahan vain meileeni lausahdus siitä, miten se on täysin ok naisen käyttää dildoa, mutta jos miehellä on tollainen barbara niin se on enemmänkin säälittävää.

On muuten ihan pirun aidon näkösiä nukkeja. Hetken ajan luulin jo eksyneeni michael jacksonin fanisivuille.
#347 • • Ryvon DJ Guest
Tapi T. wrote:

>- 80-luvussa ei muutenkaan ole mutta hyvää, kuin silloin syntyneet ihmiset.

Nooh, kasari rules forever!

80-luku taitaa jälkikäteen katsottuna olla joka suhteessa viime vuosisadan merkittävin vuosikymmen. Silloin suomalaisistakin tuli ensimmäistä kertaa vapautuneita ja ahneita. Suomalaiset oppivat kuluttamaan hyvällä omallatunnolla ja ennenkaikkea oppivat SUOMENRUOTSALAISTA rennompaa elämäntyyliä.

Minäkin synnyin 70-luvulla vain siksi että pääsin elämään tietoisesti 80-luvulla. Taitavat vain 80-luvun lopussa syntyneet olla melkoisia laman lapsia...
#348 • • vaavu Guest

mutta muistuupahan vain meileeni lausahdus siitä, miten se on täysin ok naisen käyttää dildoa, mutta jos miehellä on tollainen barbara niin se on enemmänkin säälittävää.

On se kyllä toisaalta aika eri asia käyttää dildoa kuin kokonaista, aidonnäköistä miesnukkea, ainakin itseltäni jälkimmäinen voisi jäädä vähän vähemmälle. Tuntuisi jotenkin siltä että nukke yrittäisi olla partnerin korvike paljon enemmässä määrin kuin dildo... Dildoa kai lähinnä voisi verrata oman sormen jatkeeseen. Nukke olisi paljon enemmän.

Sinänsä kuitenkin apuvälineet ovat ihan yhtä ok kummallakin sukupuolella, ihan yhtä säälittävä tai ei-säälittävä on leluja käyttävä mies kuin nainenkin.
#349 • • Edited Vesa Guest
...
#350 • • KarriN Guest
Hyvä kroppa? Isot tissit? Pienet tissit? Tumma / blondi? Pitkä / pätkä? Eivät moiset detaljit minuun paljoa vaikuta. Kun son se kokonaesuus! Random TP:n kadulla näkiessään saattaa kelata, että "onpas pinkee", mutta ei se seksikkyys astu kuvaan, ennenkuin aivot ovat rekisteröineet jotain muutakin, esim. olemuksen, tietyntyyppisen "asettumisen" (en tiedä, engl. sana alignment?)/asenteen jne jne. Eli koko paketti, kroppa, eleet, puhetapa jne ratkaisevat. Ja sitten nämä "paketithan" erilaistavat ihmisiä vielä enemmän, kuin pelkkä ulkonäkö. Ja tykkään monenlaisista paketeista. :008:

Yksi juttu, joka liittyy sekä seksiin, että seksikkyyteen, että jopa hyvinkin pitkälle seurusteluuni on mielestäni se, että voitaisiin pikkuhiljaa se "miehet hoitaa homman"-aate heittää romukoppaan. En tarkoita, ettäkö moinen käytäntö pitäisi hylätä het'kaupalla kokonaan, mutta koska ihmisiä todellakin on erilaisia, ei aina jaksa enää sitä, että pitäisi sitten yrittää naisen hyvinkin epämääräisistä (mutta hänelle itsellensä yleensä kristallinkirkkaista ja päivänselvistä) eleistä ja vihjeistä hiffata, mitä ajetaan takaa. Jos sitten ollaan vielä huonolaatuista persoonaa, niin loukkaannutaan, kun mies ei tajunnut. Ja mitä seksiin tulee, niin se, että nainenkin joskus on ns. tilanteen herra, tai näyttää muutenkin kuin lirkuttelemalla :D että "let's kanitellaan", on yksi seksikkäimpiä asioita maailmassa.

Hurr.

-Karri
#351 • • pinnie Guest

alignment

chaotic evil? lawful good?

:D
#352 • • Tapi T Guest

olemuksen, tietyntyyppisen "asettumisen" (en tiedä, engl. sana alignment?)

Oisko character oikee sana...?
#353 • • Zapa Guest
onkx petting sexii? jos, ni sit oon saanu
#354 • • Edited Saskia Guest
--

Oletko mielestäsi seksikäs? Oletko tyytyväinen kroppaasi/itseesi ja hymyiletkö kun katsot peiliin? (huom. tyytyväinen voi olla seksikäs, tai sitten ei. Se on sinusta kiinni.)

Mä pidän itse itseäni seksikkäänä. Jopa nyt kun mä istun sohvalla kotimekossa ilman meikkiä ja tukka auki ilman mitään viettelijämoodia. Usein ennen kun mä käyn nukkumaan mä katselen alastonta vartaloani peilistä ja mietin että miten kaunis se on ja miten iloinen mä olen siitä. Voi kuulostaa itsekehulta, ja onkin sitä mutta aika vähäisessä määrin. Enemmän vaikuttaa se että mä haluan olla roolimalli siinä suhteessa, että kroppaansa ja itseensä voi olla tyytyväinen vaikka ei mikään malli oliskaan. Kun liian monet ihmiset ajattelee ettei ne ole viehättäviä koska ne ei näytä Laetitialta/Cindyltä/lisää haluamasi huippumalli.

Mulla on selluliittiä, hui. Reisissä, joo, takapuolessa, joo, ehkä ihan hippunen masussakin. No, entäs sitten? Se on tullut jäädäkseen, ei sitä voi oikein mitenkään estä, ja ennen kaikkea: siitä ei ole mitään haittaa ellen mä kehitä sellaista mieleeni.

Mulla ei ole myöskään mikään maailman paksuin tukka, ei suora nenä eikä paksut töröhuulet. Saati sitten se, että mun nenälläni keikkuvat pokausesto-välineet, silmälasit! ;) Silti mä näen nätin naaman silloin kun katson peiliin, ja varsinkin silloin kun hymyilen.

Syy tähän miksi mä näen tällaisen kuvan on se, että mun pään sisällä on tällä hetkellä kaikki todella hyvässä järjestyksessä. Mut en mä todellakaan kuvittele että kaikki ihmiset lankeis mun edessä mun ulkonäön takia tms. Mä uskon että mun kans on vaan selkeesti helpompi tulla toimeen kun mä tiedän kuka mä olen, ja se näkyy sitten päällekin päin. Mä olen sopeutunut siihen etten luontaisesti omista paksua, vaaleaa kiharapehkoa.

Ulkoisessa seksikkyydessä on hyvänä apuna itsetuntemus siinäkin suhteessa, että kun tietää omat vahvuutensa, on niitä helppo korostaa. Ja silloin ihmiset eivät todellakaan kiinnitä muihin piirteisiin huomiota. Mun vahvuuksia on sitten pitkät ja hoikat raajat, kauniinmuotoiset rinnat sekä sopusuhtaisuus. Ja se hymy.:D

Toivottavasti mun kirjoitus ei vaikuttanut liian itserakkalta, mä olen vain todella kyllästynyt siihen että ihmiset pohtii olemattomia läskimakkaroitaan jne. Mikseivät ihmiset voi olla tyytyväisiä siihen mitä ovat sen sijaan että näkevät kaikissä omissa piirteissään vaan huonoja puolia? Hyväksymällä sen ettei ole täydellinen, voi tulla paljon onnellisemmaksi kuin mitä esim. ottamalla silikonit.

--
#355 • • Genepool Guest

--

Mä uskon että mun kans on vaan selkeesti helpompi tulla toimeen kun mä tiedän kuka mä olen, ja se näkyy sitten päällekin päin. -klip- Mikseivät ihmiset voi olla tyytyväisiä siihen mitä ovat sen sijaan että näkevät kaikissä omissa piirteissään vaan huonoja puolia? Hyväksymällä sen ettei ole täydellinen, voi tulla paljon onnellisemmaksi kuin mitä esim. ottamalla silikonit.

--

olet niin oikeassa, yhdyn täysin edelliseen. ja mitä siihen seksikkyyteen tulee...
*muistelee saskiaa viime screenis pikkumekossa, stay-upeissa, sukkanauhoissa ja ilman pikkuhousuja... hot mama!* ;)
#356 • • anton Guest

Zapa

:001:
#357 • • Taedium Guest

-80-luku -kuteet.

No niin... ja taas kiistellään makuasioista. Itse olen katkera vanhemmilleni, jotka synnyttivät mut 20 vuotta liian myöhään. Reilu parikymppinen olisin halunnut olla 80-luvulla. Kasari vaatteet ja musa on niinku niin ässiä. Ja sellanen turha hörhöilevä vaatetus on kyllä ... nam.

On tuohon halvempikin keino...

nukke yrittäisi olla partnerin korvike paljon enemmässä määrin kuin dildo... Dildoa kai lähinnä voisi verrata oman sormen jatkeeseen. Nukke olisi paljon enemmän.

Erittäin hyvin kirjoitettu. Itse olen myös ajatellut nukkea vähän niinkuin sosiaalisesti rajoitteisten toimena. En kuitenkaan tuomitse nukkeleikeistä pitäviä. Muuten taas niin dildo, kuin monet muutkin lelut kuuluvat nykypäivänä monille olennaisena osana seksiä. Apuna, jatkeena tai lisävärinä lelut on ok, mutta korvikkeena ei. Siis imho.

Hyväksymällä sen ettei ole täydellinen, voi tulla paljon onnellisemmaksi kuin mitä esim. ottamalla silikonit.

En pidä silikoneista. Luonnottoman näköiset. Mielestäni on ehkä jopa seksikästä, jos havaitsee tarkemmassa käsittelyssä rinnat erilaisiksi. Siis ei mitään sellaista, että toinen on a-kuppi ja toinen d-kuppi, vaan siis niin, että toinen on puoli senttiä vasemmalle kääntyneempi tai muuten saman kokoinen, mutta hieman eri muotoinen, tai ihan pikkiriikkisen eri kokoinen. Äh, hankala selittää... No mutta söpöä mielestäni.

Silti tuohon kommenttiin sanoisin, että en nuin rupeaisi julistamaan luonnollisten rintojen ylivoimaisuutta. Nainen, joka hankkii silikonit ei välttämättä kärsikkään itsetunto-ongelmista. Hän on ehkä haaveillut niistä, kuten itse haaveilen omakotitalosta Trinidad-Tobaccon saarilta. Kaikkien silikonirintojen ottajien aivoituksia ja itsetunnon koukeroita emme varmasti tule koskaan saamaan selville.
#358 • • Saskia Guest
--

Silti tuohon kommenttiin sanoisin, että en nuin rupeaisi julistamaan luonnollisten rintojen ylivoimaisuutta. Nainen, joka hankkii silikonit ei välttämättä kärsikkään itsetunto-ongelmista. Hän on ehkä haaveillut niistä, kuten itse haaveilen omakotitalosta Trinidad-Tobaccon saarilta. Kaikkien silikonirintojen ottajien aivoituksia ja itsetunnon koukeroita emme varmasti tule koskaan saamaan selville.

Ja tietysti silikonien hankkiminen on jokaisen ihmisen henk. koht asia enkä todellakaan ala tuomitsemaan ihmisiä jotka sellaiset syystä tai toisesta tahtovat. Mun tarkoitukseni oli lähinnä tuoda esille se että ymmärtämällä ettei ole täydellinen tai koskaan sellaiseksi tulekaan, on ainakin mun helpompi elää kuin haluamalla korjailua ensin sieltä, sitten täältä jne.

Mä mietin tossa yksi päivä että musta on kummallista kun ihmiset haluaa piilotella arpiaan ym. jälkiä! Musta ne on mageita! Ne kertoo että ko. ihminen on elänyt muutakin elämää kuin vaan kökottänyt himassa (ai niin joo, kotihan on oikeestaan kaikkien vaarallisin mestä)...
;)

--
#359 • • Taedium Guest
Mullapa tuli mieleen miten suutelette? Silmät kiinni, vai auki? Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Olen huomannut, että lähes kaikki sulkevat silmänsä. Ehkäpä ovat minua pitäneet niin rumana, että suudellessa ei voi katsoa... tms. En ollut ajatellutkaan asiaa, ennen kuin tapasin toisen, joka pitää silmiään auki. Mietitytti, että mikähän tässä on outoa ja sitten tajusin silmien olevan auki hänelläkin.

Mä mietin tossa yksi päivä että musta on kummallista kun ihmiset haluaa piilotella arpiaan ym. jälkiä!

No sitten kun arvet on sellasia, että on tehnyt typeriä asioita, niin ei viitsi muistuttaa itselleen miksi ne on. Kuten esmes oikeassa poskessa jääkiekkomailasta arpi. En edes pelannut. Oikeassa kädessä tupakan polttama ja leipäveitsen arpi leivänleikkuusta, toinen mokoma puukolla kun sormien väliin yritti... Tupakan tulipään tippumia kymmenisen kappaletta. Haarukan jälki kouluajoilta toisessa kädessä... Niin ei noilla paljon kehuskella. Dorkaa puuhaa ollut. Kuka oikeesti voi sanoo, että arpi tuli, kun oli Bagdadissa rauhanturvaajana? Ja kuka voi sanoa, että arpi tuli kun kännissä hakkasi mökillä halkoja? Toisella voi kehua, toisella osoittaa juntteutensa.
#360 • • Felis Guest

Mullapa tuli mieleen miten suutelette? Silmät kiinni, vai auki? Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Olen huomannut, että lähes kaikki sulkevat silmänsä. Ehkäpä ovat minua pitäneet niin rumana, että suudellessa ei voi katsoa... tms.

Oletko ikinä kuullut sanontaa, että silmät auki suutelevaan ei voi luottaa? Tietysti asia ei ole niin yksinkertainen, mutta jos jollakin on tarve pysyä varuillaan niinkin intiiminä hetkenä niin on se mun mielestäni vähän omituista. Silmien sulkeminen myös auttaa keskittymään muihin aisteihin, jotka (imo) ovat suutelemisessa tärkeämmät.