2,024 posts, 102 pages, 729,434 views
Vitun nokian.. :mad: :mad: :mad:
Vitun nokian.. :mad: :mad: :mad:
Älä välitä.
Tota se on Noksun kanssa ollut aina.
Kaikki kusee...
Mä luin lehdestä, että jossain päin Hollantia tuli lunta. Ja tuli niin paljon, että jotain kattojakin oli sortunut. Damissa ei ole näkynyt. Vaan on tullut niin ikävän kylmä, että duunin vieressä olevasta tehtaanpiipusta tuleva savu omaa sangen terävät reunat. Näyttää jälkikäteen lisätyltä savulta.vittu tää on taas näitä päiviä säiden puolesta jolloin tekee mieli muuttaa Suomesta pois :angry:
Mä en kestä tätä elämää. Mä haluan pois, mä haluan hoitoon johonkin kivaan pehmustettuun huoneeseen, jossa tulee jatkuvalla syötöllä joululauluja. Mä haluan siivoojan ja uuden elämän.
nykyään pitää juosta lähes bussin alle, jotta kuski tajuaisi sinun haluavan kyytiin. tällaista tällä kertaa >:|
nykyään pitää juosta lähes bussin alle, jotta kuski tajuaisi sinun haluavan kyytiin. tällaista tällä kertaa >:|
Aamulla ennen duuniin lähtöä päätin haukata vähän aamupalaa.
Eka puraisu leivästä ja *kraks!* prkl yksi takahammas lohkesi.
Joku prkleen hauli (tosin hauli on lyijyä ja pehmeämpi,se jota puraisin oli metallia).
Koko aamupäivän yritin hammaslääkäriin soittaa mutta ei prkl varattua kokopäivä.
Nyt kun saan yhteyttä niin joku vastaaja ja "Akuuteissa tapauksissa ota yhteyttä Pieksämäen päivystykseen,Tattarikatu kahdessa".
Joo,enpä lähde prkl Pieksämäelle asti ajamaan.
Huomenna uudelleen,jos ei ala kuulua niin PRKL!