2,024 posts, 102 pages, 729,509 views
Kyllä muakin pikkasen vituttaa. Kuulin kahden kuukauden odotuksen jälkeen 4 päivää ennen duunin alkamista että sitä duunia ei ookkaan mulle. Sellasta se on ku sokeesti menee luottaan neukkarissa suullisesti sovittuihin asioihin.
Kyllä sitä osaa joskus olla tyhmä! :mad:
Kyllä. DyyDin ei tarvitse kuin pyytää se todistaja todistamaan suullisen työsopimuksen olemassaolon, joka oli tätä sopimusta tehdessä paikalla. Ilman todistajaa ei taida tosin sopimustakaan olla...
Suullisesti sovittu työsopimus on myöskin sitova. ;)
Kyllä. DyyDin ei tarvitse kuin pyytää se todistaja todistamaan suullisen työsopimuksen olemassaolon, joka oli tätä sopimusta tehdessä paikalla. Ilman todistajaa ei taida tosin sopimustakaan olla...
Jos olisin asianajaja ja joku tulisi ilman todistajaa tällaista sanomaan, niin oikeuteen en lähtisi sana sanaa vastaan koittamaan.
Soitin lakia tuntevalle ystävälleni ja hän kertoi minulle sen mitä epäilinkin.
Itseasiassa paikalla oli 4 henkilöä, Minä, Vanha duunikaverini, Paikan pomo ja Tuleva esimieheni.
Ja muista:
Vox audita perit, littera scripta manet!
Nyt on taas näitä hetkiä kun on major-vitutus päällä..
Ensi viikon reivit peruuttu..
Minulla ei ole ystäviä..
Minä mätänen tänne Kotkaan tylsyyteen..
Ja sitten ainoa ihminen ketä nyt tällä hetkellä haluais nähdä on tosi kauas..
Kevät-masennus Incoming..
Ja sitten ainoa ihminen ketä nyt tällä hetkellä haluais nähdä on tosi kauas..
Sen takia puhelimet ja messenger on keksitty...
Ja se hieno ominaisuus siellä messengeris:
"Aloita puhuminen"
No ei toi loppupeleissä ole kovinkaan paljon jos tie on selvä eikä oo näköesteitä, mukava auto alla ja kuuntelee vaikka kivaa settiä ennen bileitä, ne vauhdit on suunniteltu niin että sitä 60km/h voi ajaa myös kuurosokea pappa jonka reaktioaika on jotain vähän muuta kuin sen alta puoli sekuntia.
Toinen juttu, meidän kotitielle tuli viidenkympin rajotuksen tilalle 40km/h ihan vaan huvin vuoksi pari vuotta sitten. Ei mitään järkee, kukaan ei oo koskaan ajanu sillä tiellä mitään pahoja kolareita...