V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 685,104 views

Avatar
#661 • • Felis Guest

Minua vituttaa se että en hyvästä yrityksestä huolimatta saa fillariani myytyä!
Tartteis saada hiukkasen rahhoo uutta gearia varten, mutta ei!
Mikserin & mm. tartteisin, mutta kun ei mene kaupaksi!


Ei kai nyt kukaan tähän aikaan vuodesta pyörää osta :scared:
Avatar
#662 • • Hasse G Guest

... Vai myynkö itseäni ja säästän pyörän? ...



Sinänsä hyvä idea mutta teeppä niin jotta säästät pyörän ja myyt satulan, sillä ton suunnitelman jälkeen ei sillä taida kovin paljoa käyttöä olla..? :scared:
Avatar
#663 • • Tapi T Guest

Ei kai nyt kukaan tähän aikaan vuodesta pyörää osta


Itseasiassa juuri tähän aikaan pyörä kannattaa ostaa, koska varsinkin pyöriä myyvät liikkeet myyvät kuluneen vuoden malleja alennuksilla. Mä olen ostanut kaikki pyöräni aina talven kynnyksellä alennusmyynneistä.

Yksityisellä myyjällä kaupan tekeminen saattaa tosin olla nihkeämpää varsinkin silloin, mikäli hinta ei ole huomattavan alhainen.
Avatar
#664 • • Taedium Guest
Vitun piilosavolaiset! Aksentista ei huomaa, mutta ans olla ku kysyt yhden, yksinkertaisenkin kysymyksen...
Avatar
#665 • • Daniel Braun Guest

Ei kai nyt kukaan tähän aikaan vuodesta pyörää osta


Itseasiassa juuri tähän aikaan pyörä kannattaa ostaa, koska varsinkin pyöriä myyvät liikkeet myyvät kuluneen vuoden malleja alennuksilla. Mä olen ostanut kaikki pyöräni aina talven kynnyksellä alennusmyynneistä.

Yksityisellä myyjällä kaupan tekeminen saattaa tosin olla nihkeämpää varsinkin silloin, mikäli hinta ei ole huomattavan alhainen.



Kyllä tosiaankin kannattaa fillari tähänaikaan vuodesta ostaa...
Keväällä niitä ei tahdo uutenakaan löytyä (juuri sitä mallia/runkoa/palikkaa/tms minkä haluaisi) ja jos löytyy, ovat hinnat perkuleen korkeita!
Ja toiseksi, talvellakin voi ajaa.
Jos ei talvella aja, niin sen voi huoltaa ja laittaa semmoiseen kuntoon jotta keväällä voisi samantien ajaa.

Pööräni ei todellakaan ole pahassa hinnassa.
Ok, monelle 1300e polkupyörästä on todella suuri kipuraha, mutta täytyy ottaa huomioon että ton vehjeksen ovh hinnat (kaikki osat siis ostettu erikseen, ei mikään pakettipöörä) ovat yhteenlaskettuna siinä 1800-1900e tietämissä.
Joten, jos tolla nyt on ajeltu se 50km, niin aikas hyvä hinnanalennus ;)

Ongelma vain tuntuu olevan se, että kukaan ei ole tällähetkellä kiinnostunut ostamaan polkupyörää...
Vaikka aika olisikin kaikista otollisin jne...
Keväällä jos ton kauppaisin, ostajan uskoisin löytyvän nopeasti ja rahaakin irtoaisi huomattavasti enemmän.
Mutta kun se pitäisi saada kaupaksi nyt :(

Eli, vituttaa yhä enemmän kun ei mee kaupaksi ja ei täten voi ostaa mitään mukavaa gearia itselleen :mad: :mad: :mad:
Avatar
#666 • • Timmo Guest
AIOTSÄ LOPETTAA PYÖRÄILYN??!! :mad: :mad: :panic:
Avatar
#667 • • Taedium Guest

ei täten voi ostaa mitään mukavaa gearia

En sinuna paljo mainostelis julkisella foorumilla, että oot aikomassa ostaa "gearia".

Siinä heittää pian lusikan nurkkaan. Kirjaimellisesti.
Avatar
#668 • • Daniel Braun Guest

AIOTSÄ LOPETTAA PYÖRÄILYN??!! :mad: :mad: :panic:


Kyllä juu...
Tai, no en ehkä lopeta...
Mutta ainakin luovun tosta Lelusta.
Pyöriähän saa aina uusia ja aika aikansa kutakin ;)

Taedium -> :confused: :confused: Häh?
Musiikintekoa gearia siis tarkoitin, mitä sinä sitten tarkoitit?
Avatar
#669 • • Taedium Guest

Musiikintekoa gearia siis tarkoitin, mitä sinä sitten tarkoitit?

Jaa... ainakin näillä kummallakin saarella "gear" tarkoittaa aivan jotain muuta. Jotain sellaista, jota yksikään mun kaveri ei käytä ja jos aloittaa, niin ei oo mun kaveri. Aika suvaitsevainen olen, mutta raja se on munkin suvaitsevaisuudella.
Avatar
#670 • • Daniel Braun Guest

Musiikintekoa gearia siis tarkoitin, mitä sinä sitten tarkoitit?

Jaa... ainakin näillä kummallakin saarella "gear" tarkoittaa aivan jotain muuta. Jotain sellaista, jota yksikään mun kaveri ei käytä ja jos aloittaa, niin ei oo mun kaveri. Aika suvaitsevainen olen, mutta raja se on munkin suvaitsevaisuudella.


Ai...
No, sanavalinta ehkä väärä tms.
Mutta kutenkin.
Ei, ei!
Ei kiitos minulle niitä rojuja...
Avatar
#671 • • Taedium Guest
Joo, näköjää mun faija on suutari tai jotain...

Oikeesti eikö ne vois potkii noi verkosta vastaavat apinat pois meidän duunista ja palkata ihan oikeesti jotain verkosta ymmärtävän tilalle?

Taas ollu niin hidas verkko koko viikon, että palaa kohta käämi, eikä sitä kuparilankaa jaksa koko ajan olla ostamassa.

Palkkais edes sellasen, joka ei vedä verkkoa CAT3lla...

Ei kiitos minulle niitä rojuja...

Nii juu... Itse asiassa kun oon katsonut amerikkalaisia mustien miesten elokuvia, niin tilanteessa, kun puhutaan vaatteista, he puhuvat monasti kyllä "gear". Ja itsekin käytin elokuvista lainaamaani sanontaa täällä tarkoittamaan tavaraa ylipäänsä. Itse kuulin aika paljon noottia aiheesta.

Nii ameriikassa on eri enklanti ku enklannissa...
Avatar
#672 • • Remotion Guest
sori tarska mut geari on gearia on musavehkeitä!
Avatar
#673 • • Roz Guest
Pistetään tämä nyt tänne kun ei viitsi omaa topikkia moiselle perustaa...

Sain mailin Harald Lundellilta joka hoitelee mm Jori Hulkkosen keikkoja ulkomailla..

"Hi again,
Spain :15 to 18 march
15th march : you book the flight helsinki / Barcelona
15 th : you play at raw club
total fee : 8000 French francs cash including flight share
a guy from advanced will take care of you
16th : off in Barcelona , hotel is paid same as thursday night
17th :flight to Alicante , check with your company (flight or train)
metro club in Alicante
fee : @D"

Joo hyvältä kuulostaa, mutta tuskin oli minulle tarkoitettu kun en ole tyypin kanssa ollut koskaan missään tekemisissä, ja miksi kukaan tahtoisi minut Barcelonaan soittamaan?!! Eikä tyyppi vastannut mailiinikaan kun tiedustelin että olikos nyt oikea osoite... :angry:

Kai tässä voisi periaatteessa lähteä Barceloonaan kun kerran niin mailissa minulle lupaillaan ja vielä 8000 rahaakin jopa. En tiedä teistä, mutta minua ainakin vituttaa tämmöiset viestit.

Lieneekö sitten joku mailivirus lähettänyt tuon vai mistä lie tullut, attachmenttia mailissa ei kyllä ollut..

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Oonx mä raskaana?
Avatar
#674 • • LindaGP Guest

En tiedä teistä, mutta minua ainakin vituttaa tämmöiset viestit.
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Oonx mä raskaana?



Täti Moonika vastaa: Kirjoittamasi perusteella et ole raskaana. Mutta lähde ihmeessä Barcelonaan. Varmaan olisi kiva reissu!
Avatar
#675 • • Tapi T Guest
Onko se kahvikuppi perkele vaikea pestä itse, eikä vain jättää sitä työpaikan keittiön pöydälle lojumaan Jonkun Muun tiskattavaksi?
:mad:
Avatar
#676 • • LindaGP Guest

Onko se kahvikuppi perkele vaikea pestä itse, eikä vain jättää sitä työpaikan keittiön pöydälle lojumaan Jonkun Muun tiskattavaksi?
:mad:



Juu, noi kahvikuppiasiat on aika vaikeita. Mua ketuttaa se että ilta/yövuorolainen latoo kahvipöytään "muka puhtaita kuppeja" (siis on käytetty tiskikoneessa, mutta ei tarkastettu että tuliko puhdasta vai ei). Kiva sitten kuulla naama punasena aamuvuorossa (varsinkin jos muutenkin oksettaa) asiakkailta, että nää kupit ei oo vissiin nähnytkään tiskikonetta. Ja sitä tiskiharjaakin pitäisi käyttää varovasti, kun kupeissa nykyään on niin huono lasitus, että kun se lasitus kerran on vaurioitunut harjaamisesta, se ei ikuna lähde puhtaaksi. Ja pyynnöstäni huolimatta hotelliin ei osteta Sumatsonia liotusaineeksi. :angry:
Avatar
#677 • • Taedium Guest

Onko se kahvikuppi perkele vaikea pestä itse,

Joku Muu on aika hanakka siivoomaan ja tiskaamaan, sillä vaan on niin paljo hommaa, että ei se joka paikkaa kerkee...

Mut toi ei mitään. Meillä on sellasia styrox-mukeja duunissa. No irlantilaisen mielestä kierrätys on sitä ku laitetaan muovi, pahvi ja pelti eri laatikkoon ja muut roskat toiseen laatikkoon ja ne kerätään samaan roska-autoon...

No kun kahvi on ilmaista ja kahvia voi usealla "Coffee Stationilla" valmistaa. Ja kun ulkona on kylmä, on kivampi mennä tupakkahuoneeseen. Tupakkahuoneessa on oven vieressä, molemmin puolin isot roskakorit, joiden luukkua ei tarvitse edes käsin avata. Lisäksi joka pöydällä on tikkataulun kokoiset tuhkakupit.

Miksi ihmeessä on niin helvvvv¤#&&#in vaikeaa kantaa se tyhjä styrox-muki siihen 0,5m päässä olevaan roskakoriin? Ja minkä takia se tuhka menee aina sinne pöydälle? Ei nimittäin ainakaan tikanheittäjiä tässä firmassa ole montaa, jos siinä pöydän ääressä tupakoiva ei saa sitä tuhkaa sinne tuhkikseen. Ja minkä ihmeen takia ne tupakka-askit ja käärinmuovit heitetään siihen pöydälle? Ja minkä takia jos pöydällä on puolityhjä* styrox-muki, sinne on pakko stumpata? Ja minkä takia niitä styrox-mukeja on pakko sulattaa röökillä? Ja miksei juoda sitä kahvia joka on otettu? "Kun se on ilmaista." - Samat idiootit ei saletti keitä lisää jos juo vikat, kun tuntuu että olen ainoa tässä firmassa (Saksan tiimiä lukuunottamatta) joka keittää sitä uutta kahvia. Ja miksei sitä kahvia saa keitettyä lisää, vaikka itse laitan uuden kahvipussin valmiiksi avattuna uuteen suodatinpussiin ja mittaan vedetkin valmiiksi, että viimeisen kahvin juojan on todella helppo laittaa uutta tippumaan? Ja minkä takia sitä kaatunutta maitoa ei voi siivota?

* Puolityhjä, sillä kahvia on juotu, jolloin nesteen tilavuus on pienenemässä. Jos kahvi olisi jätetty puolilleen täyttövaiheessa, olisi se puolitäysi. IMO!
Avatar
#678 • • milla Guest
vituttaa kun oon ihan epäkelpo ihminen. en kestä mitään normaaleja juttuja.
Avatar
#679 • • Hansu Guest
Vituttaa kun pitäis lukea gradukirjallisuutta mutta naapurin koira on ulissut ja haukkunut seinän takana nyt kolmatta tuntia putkeen. Olis kirveelle töitä :angry:
Avatar
#680 • • Kopernikus Guest
Maailman ärsyttävin juontaja:
Jaajo "Tervehdys!!" Linnomaa vai mikä vittu se nyt on.
Vituttaa sen rasvanen naama.