V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 682,373 views

Avatar
#642 • • Bio Guest
Mua alkaa pikkuhiljaa kasvaa vitutusnystyrä otsaan tän koulun kans! Sit pitäis alkaa tekee päättötyötä vielä.. :angry: aaaargh!!

Mulla repee perse! :crybaby:
Avatar
#643 • • cajwirman Guest

joo tapi t vituttaa


Ei siinä mitään, jos vituttaa... Mutta mä olen kyllä hyvin otettu intensiteetistä, jolla sä teet asiaasi täällä selväksi:


Kyllähän tänne voisi kaikenlaista runoilla mutta tää foorumi nyt on vaan niin yhtä tyhjän kanssa. Keskustelen mielummin kasvotusten oikeiden ihmisten kanssa kun läpisen täällä kaikkea turhanpäivästä.

Onnea Tapi moderaattorivalinnasta. Nyt on varmaan aikast kivaa olla ja elää.
Avatar
#644 • • jUSSi Guest

Kyllähän tänne voisi kaikenlaista runoilla mutta tää foorumi nyt on vaan niin yhtä tyhjän kanssa. Keskustelen mielummin kasvotusten oikeiden ihmisten kanssa kun läpisen täällä kaikkea turhanpäivästä.

Onnea Tapi moderaattorivalinnasta. Nyt on varmaan aikast kivaa olla ja elää.



Ihme, että jaksat silti kitistä täällä tyjänpäivisellä foorumilla :scared:
Avatar
#645 • • cajwirman Guest
[
Ihme, että jaksat silti kitistä täällä tyjänpäivisellä foorumilla :scared:[/quote]

Eikö olekkin ihmeellistä...Aika harvoin kuitenkin kirjoittelen, silloin vaan jos kirjoituttaa...
Avatar
#646 • • Lara C Guest

Aika harvoin kuitenkin kirjoittelen, silloin vaan jos kirjoituttaa...


Lue: kun on tylsää
Avatar
#647 • • JussiS Guest
Nyt vituttaa.

Ensinnäkin Kela on käsitellyt mun jo hyväksyttyä opintotukea 1½ kuukautta, ja tili on miinuksella.

Toiseksi Karhukopio kusetti mein klubia toistamiseen ja julisteitten lopullinen hinta oli melkein tuplat etukäteen ilmoitettua suurempi.

Kolmanneksi vittuuntuneena Karhukopion toimintaan vein CD:n kannet painoon toiseen paikkaan, jonka tulostusjälki vastaa lähinnä mustesuihkua.

Neljänneksi otin vielä parkkisakon hakiessani CD:n kansia painosta. (Koko hommaan meni n. minuutti).

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Avatar
#648 • • Pete Input Guest
Voi jussi raukkaa... :D

joo, mä tiedän... ei sais nauraa
Avatar
#649 • • Jone Guest


Kolmanneksi vittuuntuneena Karhukopion toimintaan vein CD:n kannet painoon toiseen paikkaan, jonka tulostusjälki vastaa lähinnä mustesuihkua.



Tohon vitutukseen otan minäkin osaa mitä suurin slaikkari otsassa. Kansien design on mun käsialaani ja vituttaa ajatuskin siitä että niiden eteen näkemäni duuni pamahti about kankkulan kaivoon sen mukana että joku vesipää ei osaa asiaansa kopiopalvelussa.

KUINKA VAIKEAA VOI OLLA?

Tekis mieli kyl laittaa joku "et vaan osaa"-replykuva.

Otan kyl oluen jos vaikka auttais, prkl.
Avatar
#650 • • JussiS Guest

Tohon vitutukseen otan minäkin osaa mitä suurin slaikkari otsassa. Kansien design on mun käsialaani ja vituttaa ajatuskin siitä että niiden eteen näkemäni duuni pamahti about kankkulan kaivoon sen mukana että joku vesipää ei osaa asiaansa kopiopalvelussa.


Ei ne nyt niin huonot oo, mut tosiaan - ei ne kyl oikeutta tee muuten hyville kansille.
Avatar
#653 • • jUSSi Guest
vituttaa aamuruuhkan dösissä kun ihmiset eivät täpötäysissä dösissä osaa täyttää sitä keskikäytävää kokonaan, vaan mulkut jäävät palloilemaan siihen keskiosaan ja sitten loput on sylikkäin siinä etuosassa.

:angry:
Avatar
#655 • • jUSSi Guest

Niinpä niin...



??



ei saanut poikaparka lippuja kraftwerkkiin :D
Avatar
#656 • • Diodi Guest
no kyllä vituttaa ku en minäkään saanu hommattua lippua kraftwerkin keikalle. :crybaby:
myytiin kuulemma loppuun puolessa tunnissa.
Argh! lohdutukseksi ostan niillä lippuun tarkoitetuilla rahoilla itelleni vaikka karkkia.
Avatar
#658 • • Quu Guest
Ei vituta enään

Saatiin noin 5min sitten varattua seisomapaikat. Niitähän tuli nyt vielä myyntiin roppakaupalla.

Holla @ 0600-10020 jos haluatte vastaavaa palvelua.
Avatar
#659 • • Diodi Guest
ei vituta enää minuakaan. sainpas sittenkin hommattuu lipun :)
Avatar
#660 • • Daniel Braun Guest
Minua vituttaa se että en hyvästä yrityksestä huolimatta saa fillariani myytyä!
Tartteis saada hiukkasen rahhoo uutta gearia varten, mutta ei!
Mikserin & mm. tartteisin, mutta kun ei mene kaupaksi!
:mad: :mad: :mad:

Pitääkö tuo kaupata sitten ensimmäiselle vastaantulijalle kadulla, vai?
Hemmetin hemmetti!

Vai myynkö itseäni ja säästän pyörän?
Rahaa olis saatava, mutta kun ei käy kauppa...
Perkulen perkule!
:mad: