V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 685,126 views

Avatar
#1421 • • salaisinko Guest
saata-na kun voi olla näin kylmä :|. unikaan ei nyt jostain syystä tule ja huomenna olisi joulukin >:|
Avatar
#1422 • • Loopy Guest

unikaan ei nyt jostain syystä tule


Sama vika. Tosin se ei juur vituta, ihmetyttää sitäkin enemmän.

Samalla pitää kehasta WLANia, kirjoittelen tätä makuuhuoneesta käsin läppäriltä - piuhoista ei tietoakaan. :excellent:
Avatar
#1423 • • Laite Guest


Samalla pitää kehasta WLANia, kirjoittelen tätä makuuhuoneesta käsin läppäriltä - piuhoista ei tietoakaan. :excellent:


WLAN on muuten perkeleen hieno keksintö, tuli oltua alkuviikosta neljä päivää vuoteen omana ja lähes koko valveillaoloaijan oli läppäri sängyssä sylissä ja optinen hiiruli vierellä. Tuli sit käsiteltyä perkeleellinen määrä kuvia ja pelailtua enemmän tai vähemmän järkeviä pelejä (Gothic II, Wolfenstein ET). Hauskaa oli!
Avatar
#1424 • • QPS Guest
Vitutus maximus, kun tyttöystävä lähti lätkimään ja koulu menee päin mäntyjä :( !
Avatar
#1425 • • Taedium Guest
Laittoivat lunta tulemaan viime yönä! Ja niin kylmä ilma, että autojenkatoilta ei ole edes sulanut aamuna! Muutan kohta Espanjaan, prkl!
Avatar
#1426 • • Taedium Guest

Laittoivat lunta tulemaan viime yönä! Ja niin kylmä ilma, että autojenkatoilta ei ole edes sulanut aamuna!

Ja tuli lisää äsken! Kohta se ei enää sula maasta! Voi perkajaiset!
Avatar
#1427 • • Taedium Guest
STICKYKEYS!!! !#¤&"¤%&/¤#&/"#!¤&¤%
Avatar
#1428 • • Lara C Guest
Joo, tällä nimenomaisella hetkellä.

Nimittäin ihmiset jotka ei tee töitä työaikana. Ihan sama mulle muuten mitä kukakin tekee tai ei tee, mutta jos ne tekemättömät työt sitten kaatuu mun niskoille, se mun mielestä jo kuuluu mulle. Tollanen läskiperseinen ämmä joka ei muuta tee kuin istuu ja surffaa netissä. Aivan käsittämätöntä ettei kukaan puutu tohon. Olkoonkin että on yhden toisen työkaverin tytär...

Kyllä vituttaa.
Avatar
#1429 • • Taedium Guest

Nimittäin ihmiset jotka ei tee töitä työaikana. Ihan sama mulle muuten mitä kukakin tekee tai ei tee, mutta jos ne tekemättömät työt sitten kaatuu mun niskoille, se mun mielestä jo kuuluu mulle.

Aivan.

Itsekin kirjoitan tänne työaikana, mutta työt on hoidettava. Jos sinä aikana kun teen työni + vähän ekstraa, kerkeän kirjoittamaan tänne, niin ei sen pitäisi muille kuulua, mutta jos omat työt alkaa kasaantumaan, pitää se hupipuoli kuristaa pois. Työnantaja ei varmaan maksa surffailusta. (No nyt tällä hetkellä ne maksaa, että leikin leluilla, joiden kanssa olen leikkinyt pikkuskidistä saakka. Hullua. Ennen leikin vain huvikseni.)

En ole ikinä uskonut siihen, että jos kaikki työt on hanskassa, pitää silti näyttää tehokkaalta ja tehdä jotain turhaa työtä vain työn takia.

Vielä vähemmän siihen, että jos on töitä tekemättä, niin leikitään jollain muulla.
Avatar
#1430 • • salaisinko Guest
tuli sitten oltua viikon berliinissä ja vitutus on suuri huomatessani että ollaan nyt takaisin suomessa eikä täällä tapahdu mitään :mad:
Avatar
#1431 • • Taedium Guest

Itsekin kirjoitan tänne työaikana, mutta työt on hoidettava.

Oo taas kerenny mitään lukee tai kirjottaa... Taas tulee töitä. On se kumma ku ei o tällä viikolla kerenny surffaamaan töitten lomasta. Melkee joku vois luulla että tulee tehtyä niitä töitä. Pakko tehdä asialle jotain.
Avatar
#1432 • • Taedium Guest
Asiakkaalla on ongelma ja kysyy sen ilman, että liittää virheilmoitusta, ohjelman versiota, käyttöjärjestelmää, diagnostiikkatuloksia tai sitä mitä hän yrittää tehdä. Joten:

Viesti 1:
Minä: "Saisinko vastauksen seuraaviin kysymyksiin:
1.
2.
3. "

... ei vastausta ...

Viesti 2:
Minä: "Lähetin muutama päivä sitten kysymyksiä. Onko asia ratkennut, vai onko ongelma vielä voimassa?"

Asiakas: "Ongelma ei ole ratkennut."

Viesti 3:
Minä: "Voitteko vastata siis seuraaviin kysymyksiin vianetsintää varten?
1.
2.
3." (Samat kysymykset.)

... ei vastausta ...

Viesti 4:
Minä: "Lähetin muutama päivä sitten kysymyksiä. Onko asia ratkennut, vai onko ongelma vielä voimassa?"

Asiakas: "Ongelma ei ole ratkennut. En ole saanut sinulta vastausta."

Viesti 5:
Minä: "En pysty jatkamaan vianetsintää ilman, että saan lisätietoja. Voitteko vastata näihin kysymyksiin. Lähetän ne vielä kerran:
1.
2.
3." (Vielä kerran ne samat.)

... ei vastausta ...

Viesti 6:
Minä: "Lähetin muutama päivä sitten kysymyksiä. Onko asia ratkennut, vai onko ongelma vielä voimassa?"

Asiakas: "Tässä alkaa mennä aika kauan. Onko teillä siellä joku joka tietää asiasta jotain?"

Tietää asiasta, vai omistaa kristallipallon?

Ja tämä on vielä hyvin yleistä. Tahtoo pois loppukäyttäjien läheltä. Kivampia ne yritysasiakkaat, niitä vaan kun on vain puolet. Loppukäyttäjiä saa aina taivutella ja suostutella siihen, että ratkaisen HEIDÄN ongelmiaan. Emmä mikään taikuri ole ja telepatiakin tökkii.

Tahtoo takasin yrityspuolen rautapuolelle täältä yritys-/loppukäyttäjä softatuesta. Softapelleily on muutenkin propellihattujen hommaa.
Avatar
#1433 • • Matlåck Guest
-Joo vituttaa. Joku urpo luukuttaa kadulla autostereoista jotain paskaa niin etten saa nukuttua. Menis edes kämppäänsä luukuttamaan niin ei tarttisi näillä pakkasilla saastuttaa.
Avatar
#1434 • • phace Guest
jep
Avatar
#1435 • • Taedium Guest

Joku urpo luukuttaa kadulla autostereoista jotain paskaa niin etten saa nukuttua.

Asun punasten lyhtyjen ja kiinalaiskorttelin välissä. Samassa talossa siis toisella puolella sex show ja toisella puolella kiinalainen antiikkikauppa. Mikä ihmeen juhla oli 2.1.? Ei se mikään kiinalainen uusvuoskaan ole.

Toinen päivä tammikuuta heräsin kauheassa olossa kello 11 siihen, että joku kung-fu ryhmä piti kiinaista paraatia ja arvaappa miltä kadulta lähtivät - ja mihin paraati päättyi kuuden aikaan illalla? Siinä ikkunan alla kun on jengiä rumpuineen kaikkineen tanssimassa jotain lohikäärmetanssia ja pistivät ilotulitteita sellasen hirveen rullan viiden minuutin välein. Joutui pitämään omassa huoneessaan korvatulppia niiden papattien aikana. Ja huoneeni on kuitenkin kolmannessa kerroksessa.

Onneksi niillä ei ole tontapaisia kulkueita, kuin joku 12 kertaa vuodessa. Muun ajan narkkarit meuhkaa öisin sillä kadulla, kun punaset lyhdyt sammuu.

Sen siitä saa kun asuu rauhattomimmalla kadulla.
Avatar
#1436 • • ken-guru Guest


Sen siitä saa kun asuu rauhattomimmalla kadulla.



Taidan tietää ko. alueen. Onko sillä kadulla Scandinavia-niminen baari? Kunnon vanhusten räkälä :-)
Avatar
#1437 • • Taedium Guest

Taidan tietää ko. alueen. Onko sillä kadulla Scandinavia-niminen baari? Kunnon vanhusten räkälä :-)

Ikkunasta näkyy. Vastapäätä.

Mikä siitä Scandinavia-baarista tekee pohjoismaalaisen? En ole vielä keksinyt. (Tuli ikävä kyllä käytyä siellä, kun oli vielä siellä kahvilassa duunissa ja lopetti työt illalta. Se kun on kolmeen auki ja vastapäätä mun kämpästä, eikä Rembrantpleinille jaksa kävellä, eikä San Fransiscoon tai Casablancaan aina jaksa mennä, kun ne on meluisia räkälöitä.)

Asun siinä sen kiinalaisen antiikkikaupan varaston yläkerrassa. Oven vieressä on Moulin Rougen ikkunamainos, mutta Moulin Rougen sisäänkäynti on toisella puolella taloa.

Vanha duuni ja nykyinen olohuone oli/on siinä pari korttelia, Casa Rosson seksikauppaa (siitä pää-Casa Rossolta vähän mun suuntaan, eli Central Stationin suuntaan) vastapäätä. Mutta ei haittaa, vaikken ole enää duunissa. Siellä pyörii pari suomalaista ja yksi on siellä duunissakin, joten Suomi-edustus toimii vielä.

Lyhyin työmatka mitä mulla on ollu. Noin 100m.
Avatar
#1438 • • Felis Guest

Joutui pitämään omassa huoneessaan korvatulppia niiden papattien aikana. Ja huoneeni on kuitenkin kolmannessa kerroksessa.


No mitäs asut 3. kerroksessa. Shanghaissa ollessani mä asuin 17. kerroksessa ja silti oli vitun kiva herätä aina sunnuntaiaamusin yhdeksältä ku joku onnellinen perhe muutti uuteen taloon kolmen korttelin päähän. Ne papaatit pitää oikeesti kovaa meteliä.
Avatar
#1439 • • Dirt Guest
kun täällä nyt kerrotaan tästä asumisen ihanuudesta niin laitetaan kehiin minun kaksi senttiä...
mua on vituttanut jo monta viikkoa - tai kuukautta, aika lentää - toi viidennen kerroksen no-life-fucking-loser joka kavereidensa kanssa tulee kämppäänsä pommittaan itseään suoneen. ruiskut sponsored by Keskustan Vinkki toisella linjalla.
eniten mua nyt vituttaa toi et rappukäytävässä näkee sellaisia saatanan hörhöjä joiden todellisuus tuntuu olevan jollain vitun yhdennellätoista värähtelyn tasolla.
kyllä, tässä on todellinen NIMBY-ilmiö, mut vittuakos mua kiinnostaa. oon pari kertaan ilmoitellut isännöitsijälle aiheettomasta melusta rappukäytävässä ja vastaavasta shaissesta, mut nyt rupee käpy palamaan loppuun. jos kukaan muu ei kissaa nosta pöydälle taloyhtiön seuraavassa kokouksessa niin pitää itse aloittaa kunnon rähinä.
saatana. koko muu talo on täynnä "normaaleita ihmisiä" (niin, mitä ikinä se tarkoittaakin), ja kaikki joiden kanssa oon puhunut asiasta ovat ihan kyllästyneitä koko porukkaan. ja vittu ton asunnon omistava mulkku paska on vielä taloyhtiön hallituksessa. perkele. :mad:
Avatar
#1440 • • J Raninen Guest
Kiusa se on pienikin kiusa: perjantaina kännissä pudotin mikroaaltouunin pohjalla olevan lasin tuhannen pirstaks lattialle (älkää kysykö, miks se oli yleensäkään käsissä), ja oli näköjään siivotessa jääny muutama sirpale lattialle. Keräsinpä sitten äsken ne jalkapohjalla.