V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 685,433 views

Avatar
#1741 • • vaavu Guest
Uudet turvallisuusmääräykset lentokentillä. Urgh.

Eli siis tämä pelleily näiden nesteiden kanssa. Ei tässä oikeasti kenenkään turvallisuutta paranneta, vaan kiusataan vain tavallisia matkustajia. En edes halua tietää, minkälainen hässäkkä tuosta voi tulla lentokentillä, jos tuota sääntöä lähdetään noudattamaan pilkuntarkasti heti alkuunsa.
Avatar
#1742 • • Taedium Guest

Eli siis tämä pelleily näiden nesteiden kanssa. Ei tässä oikeasti kenenkään turvallisuutta paranneta, vaan kiusataan vain tavallisia matkustajia.

*kaivetaan se foliohattu esiin*

Onko se yhteensattumaa, että useat lentoyhtiöt ovat lopettaneet ilmaisen viinatarjoilun lennoillaan ja samanaikaisesti omien nesteiden tuonti niihin lentäviin basaareihin kielletään?
Avatar
#1743 • • vaavu Guest

Onko se yhteensattumaa, että useat lentoyhtiöt ovat lopettaneet ilmaisen viinatarjoilun lennoillaan ja samanaikaisesti omien nesteiden tuonti niihin lentäviin basaareihin kielletään?



Ehkei. Onneksi Suomen lentoasemilla saa kuitenkin täytettyä tyhjät vesipullot turvatarkastuksen jälkeen, joten edelleenkin on mahdollista kuljettaa itselleen ilmaisia vesiä lennolle. (Mulla ainakin on yleensä vesipullo mukana, koska lennolla kuivaa suuta niin pirusti.)

Suurempi ongelma tulee kuitenkin henkilökohtaisesta hygieniasta. Väitänpä, että tätä uudistusta ei ole ollut suunnittelemassa yksikään naispuolinen, tai ainakaan sellainen naispuolinen, joka huolehtii ulkonäöstään. Quotean itseäni toiselta foorumilta:

- - - klips - - -
Eniten tässä uudistuksessa risoo se, että se iskee pahiten juuri henkilökohtaiseen hygieniaan. Itse pidän aina käsimatkatavaroissa mukana tarpeellisia hygienia- ja kosmetiikkatarpeita siltä varalta, että matkalaukku ei satukaan tulemaan perille. Tarpeellinen toimenpide, joka tämän uudistuksen jälkeen käy kovin vaikeaksi.

Esimerkiksi oma matkakokoinen shampoopurkkini, kokoa 125ml, onkin nyt sitten kiellettyjen listalla. Ja koska kaiken täytyy mahtua litran vetoiseen muovipussiin, on ihan turha kuvitella ottavansa käsimatkatavaroihin esimerkiksi hammastahnaa, shampoota, hoitoainetta, deodoranttia, kosteusvoidetta, huulirasvaa, meikkivoidetta, meikinpoistoainetta ja ripsiväriä.

Ikävimmin sääntö koettelee silloin, jos haluan matkustaa ilman matkalaukkua, esimerkiksi lyhyelle työvisiitille ulkomaille. Koon ja painon puolesta kaikki oleellinen mahtuisi käsimatkatavaroihin, mutta tämä uusi sääntö estää kaiken tarpeellisen mukaan ottamisen. Sekö nyt sitten on järkevää, että pakkaan erillisen matkalaukun pelkästään niille nesteille, jotka eivät mahdu siihen litran muovipussiin?
- - - klips - - -

Sen nyt vielä pitkin hampain hyväksyy, että vedet ja muut juomat pitää ostaa lentokentältä, mutta siinä nyt ei ole enää mitään järjen hiventäkään, että lentoasemilta pitäisi joka kerralla ostaa uudet hygieniatarpeet.
Avatar
#1744 • • dixoff Guest
Mullon ehkä luvassa taas lentsikan kyydissä istumista juurikin maanantaina, kun tuo litkukielto astuu voimaan. Saattaa tulla hauskaa...
Avatar
#1745 • • Taedium Guest
Ei tajuu. Sinne ei saa viedä paljo nesteitä, mutta desin purkeissa ok?
Siis kokonaismäärän pitää sopii litran pussiin?
Ja desin pakkauksissa?

Entä jos salakuljettaa housuissaan?
Palkkaako ne vesikoiria?
Ehkä kameleita ku ne haistaa veden paremmin?

"Tänään jäi tullin tehotarkastuksissa haaviin vesikamelin tarkan vainun avulla 17 janoista naista."

Jos lasketaan, että maksimi olisi vain desi. Tai vaikka vain puoli desiä.

Kumpaa pelkäät enemmän:
Puolta desiä nitroglyseriiniä vai Litran bissee?
Puolta desiä syaanivetykaasua vai 250ml Partavaahtoa?

edit: Tilasin 37 dollarilla tuotteita. Jenkkien posti oli ainoo vaihtoehto. Postimaksuiksi siis 35 dollaria. Luulin päässeeni halvalla. :(
Avatar
#1746 • • Taedium Guest
Ehdottaisinkin seuraavaa:

Nyt kun Jenkit (ainakin lehtiartikkeleiden mukaan) ovat höllentäneet UK perässään noita nesteen säännöstelyitä, ja EU nyt ottaa puolestaan vesipannauksen käyttöön, niin jos apinoidaan USA:a, niin apinoidaan kunnolla. Samat säännöt jenkeille, ku EU kansalaisille Jenkkeihin mennessä.

Mm.
Jokaiselta jenkiltä on löydyttävä biotunniste passista.
Jokaisen jenkin sormenjäljet jätetään rekisteriin.

Ja koska USA:n asepolitiikka on Eurooppaa niin paljon höllempi ja siellä tapahtuu niin paljon aserikkomuksia, niin vielä jokaisen jenkeistä tulleen tulee käydä ruumiintarkastuksessa, ettei aseita tuoda Eurooppaan.

Ehdottaisin vielä, että kun jenkit ei tunnusta kansainvälistä oikeutta, niin pistetään tunnustamaan. Jenkkisotilaat saa vangita sotarikoksista syytettyinä. Jos jenkit sitten hyökkäävät vapautusreissulla YK:n joukkoja vastaan, tulkitaan se hyökkäyksenä koko YK:ta vastaan.

Jos ovat voimakkain valtio ja haluavat eristää itsensä, niin eristetään sitten. Taivutaan heidän tahtoon ja autetaan heitä eristämään itsensä.

No mut eihän jenkit voi tunnustaa kansainvälistä oikeutta, koska silloin heidän tulisi tunnustaa myös se fakta, että he ovat ainoa valtio joka on tuomittu terrorismista (kahdesti, Panama ja Nigaragua), ja se sotisi hieman heidän terrorismin vastaista sotaa vastaan.
Avatar
#1747 • • Taedium Guest
Joo...

Kysyin just pomolta paljo on lomia. Sano, että reipas kymmenen.

Mitä ihmettä mä niille teen?

Pyysin, että jos laittaa 6 joulukuuta vapaaks. Sano, että mä oon jo ottanu sen.

Ei kai tässä muuta ku että ottaa loppuvuoden joka perjantain vapaaks ja on osa-aikasena täydellä palkalla tai jotain.

Mitä mä himassa istun?

Ja joulunkin joutuu olee pois töistä.

Noh... Kai sitä jotain keksii.
Avatar
#1748 • • djkopernikus Guest
Kyllä. Nimittäin eräällä foorumilla on Petri Tammisen "Enon Opetukset"-kirjasta tehty niin ärsyttävä mainos, jossa kait itse kirjoittaja väsyneellä naamallaan on vaan siinä ja vituttaa perkele!!!

edit: Ja toi saatanan Energyn mainos... pihhhh!!!
Avatar
#1749 • • Taedium Guest
Sivustot, jotka lyö ääntä kajareista ja on Flash pohjaisia, eli stop nappi ei keskeytä ääntä ja introssa ei ole flash-ohjauspaneelia, että voi sen äänen ottaa pois.

Boikotoinkin siis cocacolaa sen aikaa kun tämä mainoskampanja on voimassa.

Juonkin appelsiinimehua Fantan sijaan.

Niin sitä saa helposti ärsyttävällä mainonnalla asiakskuntansa pienenemään.
Avatar
#1750 • • Taedium Guest

Joo...

Kysyin just pomolta paljo on lomia. Sano, että reipas kymmenen.

Mitä ihmettä mä niille teen?

Taatanan taatana.

Just olin huviksee pe ja ma poissa, niin tänään pomo tuli sanoo, että ylityölisien ja muiden yli mulla on kertyny vielä ekstra vapaatakin. Että vaikka nyt pari päivää olin pois niin 13.jotain päivää vielä pitäis olla pois. Kaikkee ei kuulemma voi siirtää ens vuodelle.

No siis.. Mitä mä nyt teen?

Perjantait tälle vuodelle vapaaks ja vaikka uutta vuottaki vähä vapaaks ja silti jää lomapäiviä.

Pitääkö mun himassa istuu ja kasseja nyplätä?

Miksei saa tehdä töitä jos töitä haluu tehdä? Mitä mä teen?
Avatar
#1751 • • sauce Guest

Miksei saa tehdä töitä jos töitä haluu tehdä? Mitä mä teen?


Siis.. oikeesti. Oletko tosissasi? Jos et todellakaan keksi mitään tekemistä, osta vaikka joku MMORPG ja koukuta ittes siihen.
Avatar
#1752 • • JussiS Guest

Siis.. oikeesti. Oletko tosissasi? Jos et todellakaan keksi mitään tekemistä, osta vaikka joku MMORPG ja koukuta ittes siihen.


Jos Tarska on Kepulainen?
Avatar
#1753 • • Taedium Guest

Siis.. oikeesti. Oletko tosissasi? Jos et todellakaan keksi mitään tekemistä, osta vaikka joku MMORPG ja koukuta ittes siihen.

Noh, puolitosissani. Onhan se kiva, että on lomaa, mutta ei oikeesti keksi mitään noin ex-tempore.

Kai sitä vois käydä joulukuussa (palkan jälkee) kääntyy vaik Brysselissä tai Antwerpenissa. Juomassa jotain kivaa tummaa olutta. Ne ei kyl osaa valkosta olutta (wit - jättäkää ne saksalaisille (weisse)) tehdä niinku sit pätkääkään, mutta tummat (dubbelit) on ihan kivoi. Ne trippelit on vähä turhan vahvoi mulle, ku diggaan kuitenkin juoda juomisenkin vuoksi.

Mut siis meenksmä niinku yksin hilluu johonki Brysseliin?

Tosin pitäis uus kone kasata kohtapuoliin... Ehkä siinä asentelussa keksii jotain?

Ja en pelaile koneella. Viimisin peli johon jäin pahasti koukkuun on luokkaa Master Of Orion... Sen jälkee pelannu Homeworldia ja Medal Of Honouria...
Ja FF7 oli hyvä pikkuveljen Playstationilla. (Ja tää pikkuveikkakin on nykyää isoveikka. Päätä pidempi.)
Avatuimmat ohjelmat on PowerDVD, VLC Player, BS Player, Nero, Photoshop, Notepad++, iTunes (ja musiikin kuunteluun WinAMP)...

Tos muutama vuos sit oli kans sama tilanne, ja pomo pisti viikoks himaa. Ymmärrän Nassikan Jessee siel kiven takana. Meinasin itekki kiivetä seiniä pitkin kolmantena päivänä.

Et sillo ku tekee mieli ottaa lomaa, niin voi sen päivän, max kaks, maata himassa, mut sit on pakko tehdä jotain mielekästä. Kaupungil voi hilluu koska vaan. Pitäisi oikee tehdä jotain, mihin ei aika riitä ku on töissä. Esmes mennä johonkin toiseen maahan. Mut ei o tarve just nyt. Ei tarvii ees remppaa tehdä. Kirjoittaisinko kirjan?
Avatar
#1754 • • drS Guest
lähe tarska avaruuteen.
Avatar
#1755 • • Taedium Guest

lähe tarska avaruuteen.

Yritän. Kovasti. :D
Avatar
#1756 • • Taedium Guest
ARGH!!! Onko joku Maajussi-Tosi-TV olemassa? Siis joku Lande-BB? Siis mitä? Mä oon menettämässä koko ajan pahemmin uskoni ihmiskunnan älykkyyteen!

Slit_Wrist_by_Svart_Doden.jpg
Avatar
#1757 • • Zapa Guest

ARGH!!! Onko joku Maajussi-Tosi-TV olemassa? Siis joku Lande-BB? Siis mitä? Mä oon menettämässä koko ajan pahemmin uskoni ihmiskunnan älykkyyteen!



Meinasin just tulla avautumaan samasta aiheesta. Kiinnostaa ihan vitusti toi sarja ja joka päivä helvetti lööpeistä saa lukea lantsariveikkojen toimista. Lopettakaa paskan tuotanto ja keskittykää siellä maatiloilla siihen paskan luomiseen niinkuin tähänkin asti!

MUR :mad:
Avatar
#1758 • • jarier Guest

ARGH!!! Onko joku Maajussi-Tosi-TV olemassa? Siis joku Lande-BB? Siis mitä? Mä oon menettämässä koko ajan pahemmin uskoni ihmiskunnan älykkyyteen!



Meinasin just tulla avautumaan samasta aiheesta. Kiinnostaa ihan vitusti toi sarja ja joka päivä helvetti lööpeistä saa lukea lantsariveikkojen toimista. Lopettakaa paskan tuotanto ja keskittykää siellä maatiloilla siihen paskan luomiseen niinkuin tähänkin asti!

MUR :mad:



must toi on just mukavan leppoisa sarja ja ne maajussit on niin herttaisia ja hyväntahtoisia. no mut mä olenkin maalta kotoisin.
Avatar
#1759 • • Zapa Guest

ARGH!!! Onko joku Maajussi-Tosi-TV olemassa? Siis joku Lande-BB? Siis mitä? Mä oon menettämässä koko ajan pahemmin uskoni ihmiskunnan älykkyyteen!



Meinasin just tulla avautumaan samasta aiheesta. Kiinnostaa ihan vitusti toi sarja ja joka päivä helvetti lööpeistä saa lukea lantsariveikkojen toimista. Lopettakaa paskan tuotanto ja keskittykää siellä maatiloilla siihen paskan luomiseen niinkuin tähänkin asti!

MUR :mad:



must toi on just mukavan leppoisa sarja ja ne maajussit on niin herttaisia ja hyväntahtoisia. no mut mä olenkin maalta kotoisin.



Mua ei muuten häiritsisi tuo sarja, sitä voi olla katsomatta jos ei kiinnosta, mutta kun siitä pitää joka helvatan päivä repiä jotain lööppiä iltapäivälehtiin.. Okei, voihan sitä olla katsomatta lööppejäkin jos kulkee laput silmillä.
Avatar
#1760 • • Hugo Guest
Kiitos kysymästä. Kyllä vituttaa - ja paljon :) :mad: x 100