V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 686,590 views

Avatar
#1761 • • Roz Guest
Aamuyöllä 4:30-> helvetin äänekkäästi ja pitkään riitelevät yläkerran naapurit pistää äkkiä vituttaen.
Avatar
#1762 • • Tapsa Guest
joo, vituttaa!
Avatar
#1763 • • LindaGP Guest
Jep. Ilmeisesti korvatulehdusta itkevä yksi-vuotias käy juuri tällä hetkellä hermolle.
Avatar
#1764 • • sauce Guest
kyllä.
Avatar
#1765 • • Hansu Guest
Vituttaa ihmiset, jotka eivät yksinkertaisesti tajua, että kaikkia työkavereita ei välttämättä kiinnosta kauheasti kuulla koko työpäivän ajan heidän kissojensa elämästä: painosta, ruokavaliosta, leluista, rokotuksista, näyttelyreissuista...

Hyvä työkaverini hommasi reilu vuosi sitten pari kissaa, joita roudaa nykyisin miehensä kanssa lähes joka viikonloppu kissanäyttelyissä ja intoilee kissojensa saamista palkinnoista ja näiden ylivertaisuudesta. Hän tietää etten juurikaan välitä kissoista enkä tiedä hevonv*ttuakaan näyttelytouhuista eivätkä ne minua millään lailla kiinnostakaan, mutta siitä huolimatta jaksaa kertoilla päivästä toiseen kissojensa elämästä. Eikö edes se, etten yleensä vastaa mitään, saa ihmistä lopettamaan?!?!

GGRRRR :mad:
Avatar
#1766 • • OCS Guest
Kyllä! Joku yläkerran naapureista on ilmeisesti kuuro ja diggaa klassisesta musiikista. Joka arkipäivä n. klo 7:00 alkaa viulut vinkumaan ja pianosoolo viiltää läpi paperiseinien niin että koko rappukäytävä raikaa. Onneksi pitää herätä muutenkin samoihin aikoihin, mutta harvoin kun saisi nukkua pidempään niin eipäs onnistukaan :mad:
Avatar
#1767 • • Hansu Guest
Byrokratia :angry:
Avatar
#1768 • • Taedium Guest
¤#&"¤#%&"¤#%¤%

Jotain v**************n Windows Visva koulutusta tulossa. Oikeesti mä toivon, että tosta versiosta tulee floppi. Mua ei huvittais edes opetella koko paskaa. KertakäyttöWindows...

Oikeesti jos lafkan politiikka on, että asennat yhteen koneeseen kerrallaan sen Visvas, ja kerran saat vaihtaa konetta - sen jälkee pitää ostaa uus versio, ni vetäkää se Visvanne visvasiin suoliinne.

Ja jos se rupee blokkailee mun hardista jos ei o ok matskuu koneessa tai VERKOSSA! Just nii, verkossa. Sulla on Mac kone verkossa, jossa yks vitun MP3, ne Visvanen kone rupee blokkaa mun hardista. En vitussa käytä sitä.
Avatar
#1769 • • djkopernikus Guest

...vetäkää se Visvanne visvasiin suoliinne!



Repesin!
Avatar
#1770 • • Taedium Guest
No ni... Kattokaa ny tätäki... Visva ole ees ulkona niin siihen on tulossa jo SP1...
Avatar
#1771 • • Ali Quis Guest

No ni... Kattokaa ny tätäki... Visva ole ees ulkona niin siihen on tulossa jo SP1...



Jepjep... tämäKIN ennen kuin koko systeemiä on saatavissa:

"Microsoft has granted, in a roundabout way, that Vista has 'high impact issues.' It has put out an email call for technical users to participate in testing Service Pack 1, due out later this year, which will address 'regressions from Windows Vista and Windows XP, security, deployment blockers and other high impact issues.'

http://it.slashdot.org/article.pl?sid=07/01/23/0052256

Milloin mahtaa ihmiset niin paljon järkiintyä että lakkaavat maksamasta Mikkikselle siitä, että pääsevät beetatestaamaan? Kyl mä vielä kotikäyttäjät ymmärrän, mutta yritysmaailmassa... ei helvetti. Ihan oikeasti. Olis kiva nähdä joskus laskelma siitä kuinka paljon menee oikeasti jossain 1000 työaseman / palvelimen yrityksessä aikaa (=rahaa) päivitysten ajoon, crashien selvittämiseen jne jne jne...
Avatar
#1772 • • Taedium Guest
Ihmisten tyhmyys.

Tarviiko politiikassa olla säännöllinen? Oikeesti niin hiton sekavaa...

Vartijoita kouluun

Saisko jonku pommin Meritullinkadulle? Vaihtoon koko opetusministeriö. En edes paskallani kunnioittais moisia idiootteja.

Eka otetaan opettajilta pois kaikki valta. Ei mitään mahdollisuutta pistää vastaan riehuvalle oppilaalle syytösten ja oikeudenkäynnin pelossa.

Sit ihmetellää, et jengi riehuu... Ohhoh... Olipa ylläripylläri.

Ois tullu kysyy etukätee suurelta Taediumdamukselta ni mä oisin voinu kertoo niille tulevaisuuden. Ei niinku mitään maalaisjärkee.

Ja hyvä hyvä. Vartijoita! V*tun siistii! Opetetaan tää lammaskansa jo koulusta saakka siihen, että BB on siinä lähellä. Miks pitäs tohon jäädä? Peukaloskannauksella ruokaa ja pääsy kouluun. Opetetaan lampaat kulkee rivissä teuraaksi. Catch them while they're young. Eikä varmasti hoideta syytä, vaan oireita! Se on se suomalainen tapa.

Oikeesti! Valtio(t) ja media!
Lakatkaa lasten raiskaaminen!
Avatar
#1773 • • Roz Guest
All in all we're just another brick in the wall...
Avatar
#1774 • • eGrind Guest
Perkele menin parturiin tänään, ja siellä oli joku vanha mies leikkaamassa. Kampasi tukkaa siihen malliin että rupesi pyöryttämään ja päätä särkemään. Sitten herra ei oikein puhunut englantia, leikkasi aivan miten sattui ja lopputulos oli mulletti. Menin kotiin, leikkasin takatukan pois nopeasti suutuspäissäni ja sitten menin uudestaan parturiin, tällä kertaa toiseen. Oli siinä rouvalla töitä, kun olin leikannut koko takatukan pois.
Avatar
#1775 • • Daniel Braun Guest

Perkele menin parturiin tänään, ja siellä oli joku vanha mies leikkaamassa. Kampasi tukkaa siihen malliin että rupesi pyöryttämään ja päätä särkemään. Sitten herra ei oikein puhunut englantia, leikkasi aivan miten sattui ja lopputulos oli mulletti. Menin kotiin, leikkasin takatukan pois nopeasti suutuspäissäni ja sitten menin uudestaan parturiin, tällä kertaa toiseen. Oli siinä rouvalla töitä, kun olin leikannut koko takatukan pois.


:D:D
Mitä vikaa takatukassa on?
Avatar
#1776 • • Edited _U Guest
EDIT: poistettu vitutuksen vuoksi.
Avatar
#1777 • • Taedium Guest

Sitten herra ei oikein puhunut englantia, leikkasi aivan miten sattui ja lopputulos oli mulletti. Menin kotiin, leikkasin takatukan pois nopeasti suutuspäissäni ja sitten menin uudestaan parturiin, tällä kertaa toiseen. Oli siinä rouvalla töitä, kun olin leikannut koko takatukan pois.

Hm... Nicosia... Miten nuorten kreikkalaisten hiusmuoti eroaa siellä esmes Italian tai Epsanjan nuorten hiusmuodista?

Jos ei hirveästi, niin ehkä:

Nuori asiakas + "herra ei oikein puhunut englantia" + "Nicosia" = Takatukka
Avatar
#1778 • • Ali Quis Guest
Saatanan saatanan perkeleen vittu jumalauta!

ENERGIA

Sain 2006 keväällä energiayhtiöltä vuosilaskun 2005. Siinä näkyi, että

1. en ole maksanut sentin jeesusta energiasta vuoden 2005 aikana
2. olen kuluttanut Kesäkuusta Syyskuuhun 809m3 kaasua lämmitykseen, mistä luonnollisesti laskutetaan 831m3 mukaan.
3. tästä laskettuna kuukausittainen energialasku 2006 on hulppea 310 eeroa

Soitin energiayhtiöön. Rouva minulle kertoo että

1. ihan tosi, olenhan minä maksanut energiastani. Tuossahan on virhe.
2. juu, eihän tuo kaasun käyttö olekaan Kesäkuusta alkaen, se on 2004 lokakuusta... kuulemma on ollut siitä alkaen kaasu maksamatta. Tuossahan on virhe.
(sivukommentti: Olis kiinnostavaa tietää, miten mä maksan sähköstä ja kaasusta vain toisen, kun kotiin tulee pelkkä tilisiirto yhdellä summalla, ilman erittelyä. Eivät ole vielä osanneet vastata...)
3. juu, kuukausilaskut ovat väärin, ja lähetetään oikeat.

Kuulemma oli tehty jonkinlainen hallinnollinen virhe, joka koko sekaannuksen aiheutti.

Tuli seuraava kuu ja seuraava 310 egen lasku. Soitin energiayhtiöön, selvitin asian asiakaspalveluhenkilölle. Sanoin, että kunhan saan oikeat laskut, luonnollisesti ne maksan. Lupasi että asia hoidetaan.

Tuli seuraava kuu ja seuraava 310 egen lasku. Soitin energiayhtiöön, selvitin asian asiakaspalveluhenkilölle. Sanoin, että kunhan saan oikeat laskut, luonnollisesti ne maksan. Lupasi että asia hoidetaan.

Tuli seuraava kuu ja seuraava 310 egen lasku. Soitin energiayhtiöön, selvitin asian asiakaspalveluhenkilölle. Sanoin, että kunhan saan oikeat laskut, luonnollisesti ne maksan. Lupasi että asia hoidetaan.

Ja niin pois päin.

Lokakuussa putosi sitten luukusta lakiasiatoimiston lappu, jossa kerrotaan energiayhtiön palkanneen heidät karhuamaan saatavat minulta. Yhteensä tässä vaiheessa liki 3000 euroa. Vaikka sitten tuomioistuimen kautta.

Soitin energiayhtiöön, jossa luvattiin, että tämä korjataan, oikeusprosessi jäädytetään ja asia selvitetään vuosilaskussa 2005, joka tulee kuun lopussa.

No tuli kuun loppu, ja tuli vuosilasku, joka näyttää energiayhtiön olevan MINULLE velkaa >2000 euroa. Joku viikko tämän jälkeen tulee lakiasiatoimistosta lappu, jossa kerrotaan, että asia menee oikeuteen. Soitin energiayhtiölle, jossa luvattiin ottaa yhteyttä lakitoimistoon asiantilan korjaamiseksi.

Long story short - lauantaina ilmestyi oven taakse lakitoimiston työntekijä, joka toi ilmoituksen jonka mukaan minulta katkaistaan sekä kaasu että sähkö Valentinenpäivänä. Jipii. Soitin energiayhtiöön, josta sanottiin, ettei asialle enää voida tehdä mitään, kun on jo menty lakiprosessin läpi.

Nyt ollaan siis siinä tilanteessa, että minä olen energiayhtiölle velkaa kolmisen tonnia, energiayhtiö minulle kaksi. Eikä minulla vieläkään ole laskua, jossa näkyis oikeita summia jotta vois maksaa pois.

Tämähän ei ole ensimmäinen hallinnollinen virhe... ensimmäinen lasku, jonka energiayhtiöltä sain oli kaukolämmityksestä, jota minulla ei ole.

TELEKOMMUNIKAATIO

Viime viikonloppuna läheteltiin frendin kanssa SMSiä. Vähän aikaa viimeisen viestin jälkeen minulle soittaa tuikituntematon hollantilaisakka, joka kertoo saaneensa minulta viidentoista minuutin ajan saman viestin käsittämättömällä kielellä minuutin välein. Tarkistin oman puhelimeni - oho, kahdeksan viestiä, kuusi kertaa se viimeinen jonka lähetin Suomeen, kaksi vastausta palveluntarjoajan hakupalvelusta joka ilmoittaa että "Onneksi sentään" on tuntematon hakuehto... viimeiseksi tulee vielä viesti yhdeltä suomalaiselta täällä - vastaus siihen viimeiseen Suomeen menneeseen viestiin.

Soitin palveluntarjoajalle ja ihmettelin missä mennään. Lupasivat lähettää minulle viiden päivän kuluessa vastauksen sähköpostitse. Viisi päivää meni umpeen tänään, eikä vastausta. Soitan uudelleen, ja asiakaspalveluhenkilö kertoo meilin lähteneen, ei kyllä voi sanoa mihin osoitteeseen. Meilin sisältö on se, ettei palveluntarjoaja voi vaikuttaa siihen minne viestit menevät... on mahdollista, että olen itse lähettänyt viestin väärään numeroon.

Jep, painamalla Reply - Send olen mahdollisesti näppäillyt väärän puhelinnumeron. Siis neljä väärää puhelinnumeroa, joista yksi on minulle tuntematon, ja yhteensä parikymmentä kertaa.

CONCLUSION

Kenelle tahansa, joka Hollantiin muuttaa, pidä huolta että tullessa on:

1. Riittävästi rahaa tukemaan itseäsi parin kuukauden ajan
2. Työpaikka tiedossa
3. Asunto tiedossa
4. Lakimies tiedossa

Sit hommat hoituu...

Saatanan saatanan perkeleen vittu jumalauta!
Avatar
#1779 • • Taedium Guest

minulta katkaistaan sekä kaasu että sähkö Valentinenpäivänä. Jipii. Soitin energiayhtiöön, josta sanottiin, ettei asialle enää voida tehdä mitään, kun on jo menty lakiprosessin läpi.

Noh...

Ei hätää:
haarukka.jpg + bbeans.jpg

Ja:
candle.jpg

Ja on se mukava jos pyytää oikeeta laskua, että voisko saada, haluun maksaa, pliis voinko maksaa... "Ei käy. Kun et kerran maksa ilman, että tiedät mitä maksat, niin: Oikeuteen!"
Avatar
#1780 • • Ali Quis Guest

Ei hätää:
haarukka.jpg + bbeans.jpg

Ja:
candle.jpg



Niin ja vettähän tulee taivaalta vähintään joka toinen päivä.

Meinaatko että neanderthaalit koettaa muokata musta Sinatran manttelinperijää?