sieltä pitää aina juosta ulos muodostelmaan niin pirun nopeesti, kuin mahdollista
häh?
En mä ainakaan kertauksissa juossu askeltakaan (paitsi sodebussin jonoon), saati sitten muutenkaan sykkinyt tjsp. Duuniikin jouduin vääntään 7 päivän leirillä n. 10h yhteensä. Tää taitaa olla vaan joku "tornilegenda" koko juttu :D
Joo no omien kokemusten ja kavereilta kuulleiden juttujen perusteella olen tullut siihen johtopäätökseen, että kertauksien keskimääräinen luonne määräytyy sen mukaan, missä hommassa ja paikassa sattuu olemaan, ja heittelee
tosi paljon. Itse olin siis vekaralla kertaamassa jääkärin hommia ja aika vittumaista oli, nukkuakin sai vähemmän ku intissä konsanaan (4 yön aikana yhteensä 9h), ja kaiken maailman ammunnoissa ja leikkihyökkäyksissä piti juosta koko ajan. Toisaalta samaan aikaan lämärit kaiveli muniaan JSP:llä ja kinas siitä, kuka hakee essolta kaljaa :D Ja kuulemma erikoisalan hommia tehneiden kertaukset on muutenki ollu ihan makkaranpaistoa, mistä mun omat kertaushommat oli kyllä ainakin aika vitun kaukana. :excellent:
Toivon vaan, että joku siellä katsoo nyt papereista että "tää jätkä teloo vaan itteensä, turha sitä on tänne enää kutsua."
Taitaa olla turha toivo, mutta toivottavasti ei vielä ihan ens kesänä uudestaan. :angry: