Vinkki: Kun kysytään, kuka kanyloidaan eka, niin kannattaa heti viitata. Itselläni oli uskomaton piikkikammo ja siksi kun menin eka, niin se oli heti ohi. Jos olisin eka katsonut pari kanylointia, niin olisi varmasti taju lähtenyt. Nyt se vain kävi lähellä.
Ensi viikko hieman kyllä pelottaa. Päästään pistelemään toisiamme. Ei kiva:eek: :confused:
Eka teillä on sellaset tekokädet, mihin treenataan. Niin, ja toinen vinkki (mulla on tapana kikkailla...) Kun sitten veksivuorossa yöllä häröiltiin (luomenpoistoja, punkteerauksia, kanylointeja, kukkia ja sidontaa... + kaikkea luvatonta, johon tarvittaisiin vähintään lääkäriä) kanylointien kanssa, niin opin sellaisen jutun: Kun sitä neulaa ihan pikkusen taivuttaa ylös, niin ranne ja sormet ei oo tiellä kun sen tökkäsee suoneen. Eli saa oman käden pidettyy sillee ylempänä. Helpottaa. - Mutta ei saa taivuttaa liikaa, ei tuu se neula ulos muuten.
Punkteerausta ku treenattiin, ni oppi kivan känniääliö tempun. Ku tietää vähän miten noi menee noi kanavat pään sisällä, niin kotipippaloissa olen monta kalpeaa kasvoa nähnyt, kun huljauttaa t-lusikan vartta myöten nenäänsä. (Mä oon siis oikeesti ihan dorka...)
Harmi, että Milifluns nimisiä tabuja ei oo enää. Ts. niissä ei oo enää samoja aineita ku '99...