Ylivoimaisesti rasittavin opistopalikka oli kyllä Luutnantti Rikkonen!
Eivät Leppänen eikä Lindroos päässeet lähellekään..
Päivän inttiquote: Jos te vittuilette minulle, minä vittuilen teille!
Oliko Rikkonen se iso palikkapää isoinen laseineen ?
Taisi olla komppanian vääpelinä juuri kun minä siellä oli.. naurettava yksilö tosiaan.. ei tosiaan sitä joukkueen kouluttajana olisi kestänyt
Nimenomaan se neliöpää-heittotukka-rillipää :D
Älkääpäs nyt pojat Rikkosta dissailko. Ainakin mä tulin sen kanssa aivan erinomaisesti toimeen ja kaikki villeimmätkin ehdotukset hyväksyttiin lähes aina. Lisäksi Rikkonen kyllä piti huolta varusmiehistä ja hoiti muutenkin hommansa lähes esimerkillisesti.
Tosin lääkintämiehille Rikkonen keksi nakkeja kaiken aikaa ja meidän lämit juoksivat varsin ahkerasti kadettikoulun ja muiden pataljoonan yksiköiden harjoituksissa.
Joo kyllä mäkin tulin Rikkosen kanssa hyvin toimeen, mutta ongelma olikin se kun sen naamaa joutui katsomaan vähän liiankin paljon. Nimim. Lääkintäryhmän Johtaja alik. (nyttemmin kers.) Sovijärvi.. (n.100 päivää metsässä) :confused:
Ja tosiaan, lääkintämiehet jos mitkä olivat näitä nakkisankareita, kun ei niillä mitään tekemistä VKS:ssakaan kuulemma ollut :laugh:
Minä sain sitten kuulla avautumista lääkintämiehiltäni.. yritin keskustella Rikkosen kanssa tästä lääkintämiehien nakittamisesta, mutta eipä ollut juurikaan hyötyä. Jos
Jantteri (Rikkosen lempinimi) oli keksinyt jotain pienessä päässään, siitä ei sitten voinut poiketa ei niin millään.
Tosin oli hänelläkin hyvät hetkensä, esim. onnistuneen leirin jälkeen Jantterilta irtosi jopa pientä hymyä ja vitsin poikasta :cool: