KYLMÄ RINKI

181 posts, 10 pages, 34,777 views

#1 • • AJ Guest
Elikkäs mitä mieltä jengi on kyseisestä sarjasta?
Oma mielipide on, et se on paras sarja mitä on pitkään aikaan pyöriny!!

Jotenki noi kaikki vankilasarjat kolahtaa mulle aina,en tiiä, voi olla et se väkivalta ja "päihteet" kiinnostaa...vaikken ite kuosaakaan...

Siinä mun mielipide pähkinänkuoressa.....
#2 • • emilia Guest
Väliin EI voi jättää!!!!!
#3 • • MikkiHiiri Guest
Enpä oo sarjaa vielä kattonut. Mulla jotain protestia
jenkkisarjoja kohtaan, vai olikse ees jenkkisarja?
Tulee tota telkkuu katottuu keskimäärin tunti kuukaudessa

Hyvä nimi sarjalla
#4 • • mranta Guest
ei voi missaa ei. ainoa mikä jäi häiritsemään oli tuo tuotantokauden vaihdos... tuntui siltä että vanhat käsikirjoittajat olisivat saaneet kengänkuvaa takalistoon ja korvattu joillain ö-luokan kirjureilla. no ehkä yllätyksellisyyden takia sarjassa juuri ollaankin kiinni.
#5 • • Sumo Katami Guest
Onhan toi jenkkisarjojen parhaimmistoa, mutta eipä oo herätyskello soimassa, kun OZ alkaa. Eikös se oo OZ alkuperäiseltä nimeltään?
#6 • • fuc [kela.katku] Guest
Todella kovaa settiä, kolme tän hetken parasta sarjaa telkassa (joista 2 tosin meni tauolle) on mun listassa
Sopranos
Oz
Sinkkuelämää
wowsmiley.gif

Harmittaa kovasti kun eksyin tuossa eräille OZ sivuille ja ehdin näkemään otsikon jossa luki erään keskeisen sarjan hahmon kuoleminen tulevissa jaksoissa.

[ 08 March 2002: Message edited by: fuc [kela.katku] ]
#7 • • AJ Guest
Niin eli sarjahan kertoo erityisvankilasta nimeltä oswald a.k.a OZ...

Ozissa on sitten erikseen erityisosasto nimeltään emerald city a.k.a em city..sarjan tapahtumat keskittyvät pääosin em cityyn, joka on täysin erilainen kuin vankilan muut osastot.. Hjoo..se siitä luennosta...

Sopraanos on kyllä ehdottomana kakkosena mun listal
#8 • • d Guest
Aivan loistava sarja! katoin just nauhalta...
#9 • • Physics Guest
joo kyllä mullekin kelpaa..hyvä sarja
#10 • • Ticru Guest
Siis aivan ehdottomasti ykkönen sarjojen joukossa!!
Mun on aina aivan pakko kattoo, vaikka se tuleekin niin myöhään ettei silmät meinaa pysyy auki.. Mut jos meinais käydä nukkuu, niin sit miettii vaan,et mitähän siel nyt tapahtuu...

Jonkunmoinen addiktio on siihen syntyny..
#11 • • Anonymous Guest
Kauniit ja Rohkeat vankilassa.

on kyl tosi hyvä sarja. pakko nähdä joka osa, vaik mulla ei ole enää edes TV:tä.
#12 • • khatt Guest
En ole missannut yhtään jaksoa. Kyse ei nimenomaan ole vankilan kauneista ja rohkeista, tuskin sitä silloin tulisi katsottua. Ozissa tapahtuu yhden jakson aikana enemmän asioita kuin tavallisessa saippuasarjassa puolen vuoden aikana.

Osittainhan sarja on jopa epäuskottava kun joka jaksossa saattaa kuolla 3 ihmistä, mutta näin munaisaa sarjaa ei ole suomen tv:ssä ennen ollut.

Pistetään tähän vielä linkki HBO:n oz-sivuille. Sisältää episode guiden (SPOIL WARNING), virtuaalikierroksen ozissa, infoa hahmoista yms yms. Meillä on menossa 4:nnen kauden alkupuoli.

Onko muita kattavia sivustoja?
#13 • • Dani Cior Guest
Joo, hurjia hahmoja tuolla ozissa: Adebisi, Beecher, Keller O'Leary ja moni muu pienempi mutta yhtä raju tekijä.

Voin tässä julkisesti brassailla että olen vetänyt monta tuntia viinaa Evan Seinfeldin kanssa, joka on se pitkätukkainen tatuoitu heppu, kun ne kävi Suomessa Biohazardin kanssa. En muista roolihahmon nimeä. Evan oli kiva ja rento tyyppi, joka yritti epätoivoisesti pokata yhtä mun kaveria. Tosin taisin hengailla enemmän kitaristien kanssa. Brooklyn massiven juutalaisen sektorin jätkiä. Big up!

Ranskalainen, joka kilahti oli aika häijy juttu. Se muija killeri on aika jäätävä kans...

ps. meni Biohazardin keikalla nilkka sillei että jouduin käyttää keppiä viikon ja se on ainoa kerta kun olen päässyt huutaa mikkiin Tavastian lavalla ja samalla daivasin monta kertaa lavalta jengin sekaan. Mahtavaa...

[ 08 March 2002: Message edited by: Dani Cior ]
#14 • • oddi Guest
OZ on minunkin mielestä parasta mitä telkusta tulee, oikeastaaan ainoa ohjelma jonka yritän aina katsoa. Ja ärsyttää hiukan kun lähetysaika siirty sunnuntailta maanantaiks, ku se oli semmonen hyvä viikonlopun lopetus ja viikon aloitus. Samaistutteko johonki henkiöistä? Oz on todellakin miesten saippusarja... "Ey sista pleesz don'put me into da looneybin" -Adebisi
#15 • • andy braun Guest
Kyllä se on sen verran hyvä että pakko se on aina yrittää katsoa. mut eiköhän se kohta lopu, niin käy yleensä kaikille sarjoille joista alan tykkäämään/jään koukkuun.
#16 • • Mimako Guest

Originally posted by andy braun:
Kyllä se on sen verran hyvä että pakko se on aina yrittää katsoa. mut eiköhän se kohta lopu, niin käy yleensä kaikille sarjoille joista alan tykkäämään/jään koukkuun.

Tuskin se ihan vielä loppuu, Nelosella kun on tapana näyttää kaikista sarjoistaan uusinnan uusintoja, välillä Suomessa näyttämättömiä jaksoja ja sitten ruletti alusta. Niinpä Kylmässä ringissäkin ollaan meillä todella paljon Jenkkien HBO:ta jäljessä. Ja kun Sopranosiakin tulee Nelosella lisää aikaisintaan syksyllä, niin onhan kanavalla toki jokin kovien kundien sarja oltava. Rikosraporttia ja Kylmäverisesti sinua ei lasketa.

Itse pidän Ringistä myös kovasti. On välillä tosi terapeuttista katsoa hyvin tehtyä toimintaa, eikä mitään puhdasta ihmissuhdekuonaa, vaikka ihmissuhteista Ozissakin toki on kyse.

Katseltiin maanantaina sarjaa yhden lontoolaisen tv-alalla työslentelevän tutun kanssa. Briteissä sarjaa ei kuulemma nähdä lainkaan ja hän arveli, että syynä olisivat ennalta-arvattavien homoseksi-, huume- ja väkivalta-aiheiden käsittelyn lisäksi ehkä myös se, että Ozissa lusii niin paljon mustia. Ehkä briteille kelpaa realismi vain, jos se on heidän itsensä tekemää, mene tiedä.

Kundikaverini näki muuten vuosi sitten unta, että olin Ozissa jahtaamassa Adebisia! Hänen mielestään en kai sitten arvosta miehissä niinkään älyä kuin hauiksen kokoa ja pipon asettelukulmaa...
#17 • • A-E Guest
Loistava sarja jota on tullu seurattua aktiivisesti alusta alkaen.Sarja on todella hyvä jenkkisarja,koska se uskaltaa näyttää vankila maailman todellisen puolen huumeineen ja raikauksineen.

Loistavia hahmoja ja näyttelijöitä.Juoni toimii ja joka jakso on todellakin katsomisen arvoinen.
#18 • • khatt Guest
Oletteko huomanneet sellaisen ilmiön, että viikonlopun aikana Ozin tunnari alkaa soida päässä ja maanantai-illan lähestyessä alkaa myös nähdä kuvia sarjasta? mulle tulee jo pakkomielteitä..
#19 • • Pocahontas Guest
Oz on ihan mielettömän hyvä!
Tahallaan en kyllä jätä yhtään jaksoo kattomatta.
Yks sen parhaista puolista on se että vaikka periaatteessa juoni on kokajan jatkuva ja edelliset tapahtumat vaikuttaa seuraavien jaksojen tapahtumien kulkuun, mut vaikka alottais nyt vasta kattoo kyseistä sarjaa niin kuitenkin yhdellä jaksolla on selkee oma juoni, et siihen pääsee tosi nopeesti mukaan jos ei oo ennen kattonu.

Suosittelen kaikille
#20 • • H.Abismo Guest
Kylmä rinki on IMHO kiiltävää "pytty"-saippuaa, samaa sabluunaa kierrätetään mm sairaalasta lakitoimistojen ja valkosen talon kautta nyt sit vankilaan. Sellast muka yhteiskunnallista sanomaa. Sit löytyy vampyyri-, scifi- ja mitälie-saippuaa. Yhteistä näille kaikille on se et ku oot väijyny viis jaksoo, ni enää mikään ei yllätä, formaatti on muodostunut.

Originally posted by Dani Cior:
ps. meni Biohazardin keikalla nilkka sillei että jouduin käyttää keppiä viikon ja se on ainoa kerta kun olen päässyt huutaa mikkiin Tavastian lavalla ja samalla daivasin monta kertaa lavalta jengin sekaan. Mahtavaa...

Ite näin Biohazardin Prahassa oisko ollu 96. Ainaki viis heeboo lähti kesken keikan moshpitistä naama veressä ja ontuen... Nilkat ja ranteet teippiin!

Piis Aut!

- haaleehymiörinki -