KYLMÄ RINKI

181 posts, 10 pages, 34,790 views

#81 • • Anonymous Guest
hei onks kellään tietoo et kuka se yks Bikeri jätkä on jolla kasvaa partaa lähes koko naamassa? sillä jotenki alkaa se parta heti alaluomien alla. se hengaa aina taustalla, muttei juurikaan puhele eikä tee mitään.

muutenkin sarjassa on kaikkia hyviä tyyppejä, jotka on taustahenkilöitä. Miksei aina voi olla maanantai ??
#82 • • Dani Cior Guest

Originally posted by khatt:

Jaz Hoyt on Biohazardin basisti. Rento äijä vieläpä..

Joo, loistotyyppi kävi 1994 kevät-kesällä Suomessa. Evan Seinfeld oli muistaakseni nimi. Nakuilut pari kertaa jo sarjassa.
#83 • • khatt Guest
Nyt se sitten loppui Väestöä puhdistettiin taas reilusti, ainakin tyylikäs päätös neloskaudelle. Vitoskausi esitettäneen syksyllä.

Oikeastaan mielenkiintoisin juttu kauden päätösjakossa oli se kun vangit katto HBO:ta ja hypetti että vittu, kaapelitv rulez!

Ei sentään tohdittu pilkata omaa tv-yhtiötä kuten Simpsoneissa aina tehdään

tässä vielä linkki niille jotka eivät saa tarpeeksi
#84 • • Jény Guest

Nyt se sitten loppui

Mitä??? Oliko eilen vika jakso??? EEEEEIII!!! Ja mä en nähnyt... Kyllä kohtalo nyt mua koettelee...
#85 • • Benedix Guest
Mä en ainakaan saanut tarpeeksi...
mitäs sitä sitten kesällä katsoo tv:stä
(kun ei sieltä muutenkaan juuri mitään tule)

Vähän meinasin tippua siinä vaiheessa
kun Beecher näytti saavan onnellisen lopun,
mutta ei Ozista lähdetä kuin korkeintaan
jalat edellä tai tunnelista

Ja tulihan se räjähdyskin sitten vielä,
vaikka IRA-miehen kotitekoinen pommi olikin suutari

Mulle ainakin Oz on tv-sarjojen ykkönen!
#86 • • yana Guest
noi kaikki porukan putsaamiset vois siltikin hajaannuttaa useempaan jaksoon. tuli vähän hätäilty fiilis alussa kun porukkaa lähti yks per 5min.
#87 • • Lara C Guest
Joo, tuli tuosta eilisestä jaksosta sellanen fiilis kuin Nelonen ois unohtanut pari jaksoa välistä. Toisaalta Beecherin kohtalon olis odottanut olevan hieman toinen ajatellessa, et tämän piti olla se vika tuotantokausi... Onneksi ei sentään! Ja nyt ei malta odottaa syksyyn.
#88 • • Ana-- Guest

Chucky Pancamo on toiminut vuosia Sylvester Stallonen henkivartijana ja myös stunttina

haha. pancamo on ihan syltyn näkönenkin vieläpä
#89 • • Anonymous Guest
Jäikö se yks tyyppi nyt sinne seinän sisään?

Aika epäloogista ihan kun kukaan ei huomaisi että se on kadonnut.
#90 • • Dani Cior Guest
Kadonnut, mutta delannut pahanhajuinen raato. Oli vitun tiukka jakso, eikä se mitenkään ollut varma että Beecher ei päässyt himaan, ei kai Said olisi yrittänyt tappaa paria tyyppiä noin avoimesti sanoen 'Adebisi lives!'. Tuossa ollaan tahallaan hämmentämässä katsojia. Hyvät käsikirjoittajat sarjassa vaikka välillä on hieman liikaa epäuskottavaa saippuaa tylytyksen seassa. Erittäin hyviä hahmoja on saatu luoduksi. "Gamba Khufu the leader of the kingdom of Huru."
#91 • • -=aave=- Guest

Originally posted by KuntaKinte:
Jäikö se yks tyyppi nyt sinne seinän sisään?

Aika epäloogista ihan kun kukaan ei huomaisi että se on kadonnut.

Mä vähän epäilen, et toi viimenen räjähdys toi sen sieltä esiin. Tää on vain mun näkökanta...!?
Niin siis koska tää jatkuu taas?
#92 • • Lara C Guest

Originally posted by HiVoltage:
Mä vähän epäilen, et toi viimenen räjähdys toi sen sieltä esiin. Tää on vain mun näkökanta...!?

Hitto! Enpä tullut ajatelleeks! Mut elossa vai kuolleena? Ihmettelin kyllä vähän, miksei kukaan muka huomannut sen puuttuvan...

Damn. Nyt kävi ärsyttämään.
#93 • • kiksu Guest
hyvä loppu! kaikki jäi vähän auki ja syksyllä taas pitää rynniä telkkarin eteen.
#94 • • olliS Guest
helvetin helvetti, ku loppu just nauhotus pari min. ennen pommin räjähtämistä... siis räjähtihän se? kyllä v*tuttaa!

Adebisi lives!
#95 • • -=aave=- Guest

Originally posted by olliS:
helvetin helvetti, ku loppu just nauhotus pari min. ennen pommin räjähtämistä... siis räjähtihän se? kyllä v*tuttaa!

Adebisi lives!

Jos tarkotat sitä jonka ne väsäs, niin se oli suutari...mut taas keittiös oli jääny kaasu päälle ja siellä tapahtu räjähdys lopussa ku yks vartia sytytti tupakkia siellä.
#96 • • Mimako Guest
Syksyllä taas rinkiin.

Nämä viime viikkojen jaksot, täytyy myöntää, saivat mut kyllä ekaa kertaa miettimään, olisivatko käsikirjoittajilta alkaneet ns. paukut hiukan loppua. Itsetarkoituksellista väkivaltaa kun riitti ja riitti. Viittaan esimerkiksi Moralesin ja jengin kiinalaispakolaisen nirhaamiseen (ja ikään kuin missään maassa olisi mahdollista asuttaa pakolaisia erityisvartioituun vankilaan! Epäilen, ettei esim. Romanian maahanpyrkijöitä aivan heti kohta sijoiteta Niuvanniemeen).

Vastenmielisin jakso kokonaisuutena oli se, jossa esiteltiin vankien tee-se-itse-aseita. Äkkikuolema tai sairaalareissu kohtasi kaikkea mikä liikkui.

Toivon jatkossa ringiltä paluuta psykologisempaan otteeseen, jota päätösjaksossa edusti hienosti Beecherin "vapautuminen vankilasta". Ehdonalaislautakunnan eteen mennessä ei ehkä olisi kannattanut asianajajanaisen alkaa vahdata Tobiaksen kanssa
#97 • • khatt Guest

Originally posted by Mimako:
Vastenmielisin jakso kokonaisuutena oli se, jossa esiteltiin vankien tee-se-itse-aseita. Äkkikuolema tai sairaalareissu kohtasi kaikkea mikä liikkui.

Kyseinen jakso oli Steve Buscemin ohjaama. Juuri tuo aseiden esittely Hillin box-shoteissa (jotka muodostaa kunkin ohjaajan signaturen) teki tuosta jaksosta mielestäni mielenkiintoisimman pitkään aikaan, vaikka turhaa väkivaltaa olikin hieman liikaa.

Se pakolaisjuttu oli kyllä todellakin epäuskottava. Mikähän käsikirjoittajilla liikkui päässä, ei varmaan mitään..
#98 • • Mrrshan Guest
Mikäpä siinä sarjassa olisi uskottavaa.

Sarja olisi hyvä jos siinä ei lakoaisi jengiä kuin heinää.
#99 • • Dani Cior Guest
kyllähän se uskottavuus luodaan sen tarinan puitteessa ei suhteessa todelliseen maailmaan, jos ozista tehdään tyly väkivaltarikollisten täyttämä mesta kai siellä nyt pistetään jengiä raadoiksi. Ihan loogista sarjan kontekstin huomioon ottaen, mutta silti ei sen tappamisen pitäisi olla niin keskeistä sarjan kuljetukselle.

Onko esimerkiksi Platoon uskottava tarina? Entäs Full Metal Jacket? Kyllä ja ei, tietyllä tavallahan se on täysin mahdollinen vaikka hyvin epätodennäköinen oikeassa maailmassa, silti mahdollinen.

[ 19 June 2002: Message edited by: Dani Cior ]
#100 • • Dani Cior Guest
[ 19 June 2002: Message edited by: Dani Cior ]