KYLMÄ RINKI

181 posts, 10 pages, 34,778 views

#21 • • Dani Cior Guest

Originally posted by H.Abismo:

Ite näin Biohazardin Prahassa oisko ollu 96. Ainaki viis heeboo lähti kesken keikan moshpitistä naama veressä ja ontuen... Nilkat ja ranteet teippiin!

Piis Aut!

- haaleehymiörinki -

Säälittävintä oli asiassa se että en telonnut totaalisesti nilkkaani, distensio toistuu vähän väliä esimerkiksi urheillessa, miehekkäästi karjujen sekaan daivaamalla vaan yritin vikan biisin aikana vetää hurjan juoksun lavalle ja astuin jollekin reunalle. Nilkka oli tuplana seuraavana päivänä, tosin huomasin sen vasta aamulla kun tuli dokattua niin miehekkäästi
Molemmat kitaristit oli todella mainioita streetwise jätkiä, toinen oli varsin innostunut itämaista, kaikki Nykin karjuja.

Evan varmaan otettiin Oziin sen asenteen, sanoitusten ja tatuointitaipumusten takia.
#22 • • Canzone Guest
On muuten parasta mitä suomen telkkarista tulee tällä hetkellä. Sanokaa mitä sanotte, tää on viihdettä sekä draamaa!!!!
#23 • • :t:c: : : Guest
Ainut totaalinen järkytys OZ:iin liittyen oli kyllä se nelosen aivan järjetön 'uusinta-ylläri', juuri kun toka season oli saatu katsottua. Onneks nyt taas ollaan uusien jaksojen parissa. HBO on itseasiassa saanut nyt viidennen tuotantokauden valmiiks!

Kannattaa tsekata http://www.hbo.com/oz/ jossa mm. voi pyörähtää ympäri OZ:ia ja Em Cityä Fläsh 5:lla avitetussa VR maailmassa.
#24 • • AJ Guest
Sitä oon tosin ihmetelly, et miten o`reilly on pysyny hengissä näin pitkälle, vaikka se sikailee muille ihan v*tusti...ehdottomasti sarjan paras henkilö
#25 • • emilia Guest

Originally posted by AJ:
Sitä oon tosin ihmetelly, et miten o`reilly on pysyny hengissä näin pitkälle, vaikka se sikailee muille ihan v*tusti...ehdottomasti sarjan paras henkilö

Sitä on ittekki tullu ihmeteltyä

Luojan kiitos häiskä sinnittelee vielä

..ja tämän viikkoinen jakso oli ehdottomasti surkein
OZ, minkä oon nähny!!

[ 13 March 2002: Message edited by: emilia ]
#26 • • khatt Guest

Originally posted by emilia:

..ja tämän viikkoinen jakso oli ehdottomasti surkein
OZ, minkä oon nähny!!

eihän ollu!

just ruuvasi sopivasti jännitystä ensi viikkoon, jolloin tuleekin aika rankkaa matskua...
#27 • • emilia Guest

Originally posted by khatt:
eihän ollu!

just ruuvasi sopivasti jännitystä ensi viikkoon, jolloin tuleekin aika rankkaa matskua...

Sehän oli ihan nössö-jakso

[ 14 March 2002: Message edited by: emilia ]
#28 • • loistava Guest
Paras on tietysti Beecher kun se silloin paskas sen natsin päälle vaikka se onkin nykyään sellanen homo. Tuollaiselle tempaukselle vetää vertoja oikeastaan vain se kun Adebisi raiskas sen mafianössön!
#29 • • emilia Guest
About 12 tuntii vielä
#30 • • Mimako Guest
Sain just päivän työt pulkkaan, ja nyt on yksi tunti vielä... Väsyttää ja olen yksin kotona... Ei parane yhtään oikaista makuulle, tai nukahdan taatusti... Niin olisi kai parempi... (Tämäkin topicci käy näemmä joutavaan valitukseen.)
#31 • • khatt Guest

Originally posted by loistava:
Paras on tietysti Beecher kun se silloin paskas sen natsin päälle vaikka se onkin nykyään sellanen homo. Tuollaiselle tempaukselle vetää vertoja oikeastaan vain se kun Adebisi raiskas sen mafianössön!

Entäs se kun Beecher puri pippelin poikki eräältä mieheltä? Taisin just missata sen jakson

Tällä kertaa tapahtui aika paljon juttuja, ehkä jopa liikaa, ei oikein ehtinyt miettimään seurauksia. Ollapa jo ens maanantai...
#32 • • emilia Guest
No niin..
Saa jäädä ruikutukset taka-vasemmalle!!
Oli sen verran koliseva jakso,
että jää viime jakson manailut
unholaan.
Miksei tää tuu joka päivä Kauniitten&
Rohkeitten tilalla!!??
Olis aika posketon homma
#33 • • Dani Cior Guest
Aika tyly se hirttäminen. Eiks Beecher purrut sen Kellerin kalun irti? Varsin mielenkiintoinen se uusi Emerald Cityn johtaja.
#34 • • Gnizhak Guest
Mutta oon pitkään miettiny samaa kun se Em Cityn uus johtaja, että miten vitussa se Adebisin pipo pysyy sen päässä?->

Aika hysteeriseks meni ne hirttäjäiset..
Malttas sit oottaa ens viikkoon.. Sitä pelkää joka päivä kattovansa teksteistä "sarja päättyy viikon kuluttua"
#35 • • emilia Guest

Originally posted by Gnizhak:
Mutta oon pitkään miettiny samaa kun se Em Cityn uus johtaja, että miten vitussa se Adebisin pipo pysyy sen päässä?->

Mä veikkaan et sillä on sen pipon kokoinen
afro-pörrö piilossa siellä pipon alla ja
ellei se pysy muute ni se on pinneillä
kiinni, hihii..
#36 • • J Raninen Guest

Mä veikkaan et sillä on sen pipon kokoinen
afro-pörrö piilossa siellä pipon alla

Mun muistaakseni se on jossain suihkukohtauksissa/rundissa näkyny, että se on ihan klani. Jos sen pään sänki on sellasta teräsvillaa, että se toimii harvakankaisen pipon kanssa velcro-tyyliin
#37 • • Michael_F Guest

Originally posted by ioni:

[qb]Mä veikkaan et sillä on sen pipon kokoinen
afro-pörrö piilossa siellä pipon alla

Mun muistaakseni se on jossain suihkukohtauksissa/rundissa näkyny, että se on ihan klani. Jos sen pään sänki on sellasta teräsvillaa, että se toimii harvakankaisen pipon kanssa velcro-tyyliin [/QB]

Mä taas uskon, että Adebisi on niin viilee jätkä että se pipo on jäätyny sen päähän kiinni... Ehkä.
#38 • • Ponyex Guest
Se pipo todellakin vaivaa.
#39 • • WhiteSpot Guest
Pitäisköhän alkaa katsomaan kyseistä sarjaa.Kaikki hehkuttelee sitä.
Hmm..Mut se tulee niin myöhään!! .
Ei sitä jaksa herätä seiskalta,jos sen katson..Eikä taas
videota ehi katsomaan..dilemma..ugh. .
#40 • • khatt Guest

Originally posted by Ponyex:
Se pipo todellakin vaivaa.

joku mailaa hbo:lle ja kysyy?