181 posts, 10 pages, 34,787 views
Originally posted by JZZ:
Miten viime jakso loppui? Satuin minuutiksi katsomaan muualle ja Devlin makaa maassa ammuttuna, ja lopputekstit alkaa.
Kuka sitä ampui?
Originally posted by delphion:
Tietääkö joku monettako tuotantokautta nelonen lähettää? USA:ssa alkaa nyt uusi tuotantokausi, mutta en muista monesko se siellä oli..
Originally posted by khatt:
sääli että nikolai heivattiin näin aikaisin, se oli pelimiehiä...
querns (kuumottaa): "italialainen rakennusmies kuoli rappusissa överiin!"
stanislowski: "träädsikl!"
Originally posted by Samuli:
wtf? depasko nikolai? taisin missata jakson.
mitä kävi?
äskeinen jakso oli muuten melkoisen.. puhdistava
äskeinen jakso oli muuten melkoisen.. puhdistava
Originally posted by Pan:
Mä en uskonut koskaan vastaavani tähän topiciin, mutta täytyy kommentoidasen veraan että tuskin Adebisi kuoli siihen puukotukseen, se on liian kantava voima ko. sarjassa.
Originally posted by Pan:
Mä en uskonut koskaan vastaavani tähän topiciin, mutta täytyy kommentoidasen veraan että tuskin Adebisi kuoli siihen puukotukseen, se on liian kantava voima ko. sarjassa.
Originally posted by sakkinen:
Mun mielestä kylmä rinki on tyypillinen sarja, jota jaksaa
katsoa ehkä 5 osaa, sitten se alkaa toistamaan itseään.
Kauas jäädään vaikkapa Twin Peaksistä tai Prisonerista
Hoho Prisoner se vasta toistaakin itseään. Prisonerissa ei ole varaa muuttaa tarinaa kovin ratkaisevasti - mies yrittää paeta, punoo juonen, pakenee, mutta päätyy lopulta takaisin saarelle. Kaikkien jaksojen on palattava alkuasetelmaan...
Ozissa taas voidaan vääntää juoni mihin suuntaan tahansa milloin vain.. mistä esimerkki oli juuri Adebisin lahtaaminen.
Originally posted by Lachesis:
Tahti on vähän turhankin kova. Alkukaudesta kuoli ehkä 1 ihminen per jakso, nyt sellaset 2-4. Blaah.