187 posts, 10 pages, 39,415 views
Originally posted by Tapi T:
Mä hankin omat kuuseni musiikki-kaupasta, ja luulen/väitän että jokaisessa itseään kunnioittavassa musiikkikaupassa on sellasia myynnissä; alle 20e maksavat, mikä on naurettava hinta kuulon säilymisestä tämän kova-äänisen harrasteen parissa.
Hetkeäkään en ole katunut; kun ne on ollu 15min päässä ei tulppia enää edes huomaa, musiikki kuullostaa tosi hyvältä ja mikä tärkeintä ei bileiden jälkeen korvissa soi. Vaahtomuoviset hirvitykset kannattaa hylätä ja ostaa kunnon tavaraa...
Originally posted by Walker:
Mä en oo tähän mennessä käyttänyt tulppia kun pelkästään isoissa labyissa..mulla ei oo ainakaan korvat ikinä soinu eikä vinkunu bileitten jälkeen..tiedä sitten mistä johtuu
Originally posted by yana:
kyllä se kuulo vuosien varrella lähtee jossei muista suojella korvia, siihen kuluva aika vaan on yksilöllistä
[/QB]
Originally posted by oddi:
[QB]Kuusitulpat näyttää joulukuusilta ja on jotain kumia tai silikonia...*clip* Makso kai joku 10e apteekissa, suosittelen.QB]
Originally posted by yana:
kyllä se kuulo vuosien varrella lähtee jossei muista suojella korvia, siihen kuluva aika vaan on yksilöllistä
Originally posted by Walker:
Mä en oo tähän mennessä käyttänyt tulppia kun pelkästään isoissa labyissa..mulla ei oo ainakaan korvat ikinä soinu eikä vinkunu bileitten jälkeen..tiedä sitten mistä johtuu
Originally posted by Tapi T:
Tutkittu juttu on että pitkäaikanen oleskelu tilassa jossa äänenpaine ylittää 80db on kuulolle haitallista. Mä en tiiä kuinka kovaa bileissä yleensä soitetaan, luulisin +/-100db? Vaiko vielä enemmän? Joku vois vastata tähän.
Originally posted by Esa:
Mä voisin ostaa tuollaisen Elacinit, jos saadaan kimppa-alennusposse kasaan.
Originally posted by Esa:
Ketkä muut siis haluaa muotoillut tulpat? Nimiä vaan tähän topikkiin alle.