676 posts, 34 pages, 136,913 views
Progress:
Jone:
Jos haluat nussia pilkkua, niin siitä vaan. Se ei oo mun koira!
Niin, eli juu..ei kai sitä tartte kaikkee niin KIRJAIMELLISESTI ottaa...???
hallucinogen:
Joskus miettinyt sitä, että jos taivas olisi olemassa niin olisiko se kaikille samanlainen vai jokaisen mieltymyksille räätälöity yksilöllinen paikka? Kaikkihan ei pidä samoista asioista ja jos pitäisi elää kuten iso osa kristillisistä yhteisöistä kehottaa niin voisin sanoa, että taivas olisi pirun tylsä paikka jos se perustuisi samanlaiseen elämään
Tuskin siellä taivaassa olisi bileitä, päihteitä ja irstaita orgioita
(_I_):
Mä en oo ihan varma onks Koraanin sanamuoto
just tolleen
Muusa (Mooses) (AS) kysyi Rabb'iltaan (Herraltaan):
Kuka Paratiisin asukkaista on arvoasteikossa alinna? Hän sanoi: Se on sellainen, joka päästetään sisään Paratiisiin viimeisenä, kun kaikki Paratiisin asukkaat ovat jo astuneet sinne. Hänelle tullaan sanomaan: Käy sisään Paratiisiin. Mutta hän sanoo: Oi Herrani! Kuinka astuisin sisään, kun kaikki ihmiset ovat jo asettuneet asuntoihinsa ja saaneet, mitä heille kuuluu? Hänelle tullaan sanomaan: Olisitko tyytyväinen ja iloitsisitko, jos sinulla olisi sellainen valtakunta kuin maailman kuninkailla? Hän sanoo: Olisin tyytyväinen, Herrani. Allah sanoo: Se on sinulle, ja vielä samanlainen, ja vielä yksi ja vielä yksi ja vielä yksi. Viidennellä kerralla hän sanoo: Se miellyttää minua suuresti, Herrani. Allah sanoo: Se on sinulle ja sama kymmenkertaisesti. Tulet saamaan kaiken, mitä sielusi halajaa ja mistä silmäsi ilahtuvat. Hän sanoo: Olen hyvin tyytyväinen, Herrani.
Muusa (AS) sanoi: Kuka tulee olemaan korkea-arvoisin Paratiisissa? Allah sanoi: He ovat niitä, jotka valitsin ja jotka asetin kunniaan Omalla Kädelläni. Todistan sinetilläni, että heitä siunataan sellaisilla palkkioilla, joita ei yksikään silmä ole nähnyt, korva kuullut eikä ihmismieli käsittänyt.
patis:
Tres:
---
Suosittelen muuten edelleen kaikille tätä testiä:
http://www.selectsmart.com/RELIGION/
---
Your Results:
1. Secular Humanism (100%)
2. Unitarian Universalism (90%)
3. Non-theist (85%)