eihän me ihmiset sitä tiedetä kun ei olla tavattukaan ketään tommosta (tai jotkut on tavannu mut)
joo no ei...
mutta ei mulla oo mitään sitä vastaan jos joku uskoo johonkin suurempaan...
mun puolesta...
meitä ihmisiä on monenlaisia välillä normaaleja ja välillä erilaisia mutta loppujen lopuksi me kaikki olemme yksi sama kokonaisuus...kansa...ja meidän on pidettävä yhtä jotta selviydymme vielä jatkossakin...en oo mikää rauhan mies tai mitää vastaavaa yritin tos vain kertoa että ei ole mitään väliä mihin uksoo se on jokaisen oma asia ja se pitää hyväksyä
mutta itse olen ortodoksi mutta se ei tee musta mitenkää erilaisempaa kuin muistakaan
<= on mun mielestä ainut tapa selvittää riidaten tajua kyllä sitä että on nostettava kauhea sota siitä että kehen tai mihin uskoo
en uskoisi että jumala haluaa sitä että täällä maan päällä tapellaan uskosta jne...
veikkaisin että jos jumala on todellakin niin hyvä tyyppi ku kaikki kertoo niin olisi varmasti surullinen siitä että sen kannattajat tappavat ja murhaavat toisiaan ihan uskon tähden ja näillä ihmisillä on vielä hyvä omatunto että teinpäs hyvän työn... eli vielä kerran

kai mä oon sitten joku millenium hippi...mutta sittenpähän oon...