eikä siitä sen enempää...
676 posts, 34 pages, 162,119 views

hallucinogen:
Mun uudenvuodenlupaus oli kirkosta eroaminen ja jos en ees tätä lupausta pysty vuodeen loppuun mennessä täyttään niin ei hyvin mene
Tiedä häntä mut saanpahan kirkkohäät jos menen naimisiin
yana4000:
---
hallucinogen:
Mun uudenvuodenlupaus oli kirkosta eroaminen ja jos en ees tätä lupausta pysty vuodeen loppuun mennessä täyttään niin ei hyvin mene
---
kannattaa hoitaa lokakuun loppuun mennessa niin valttaa ens vuodelta kirkollisverot
). Itselläni ei ole mitään syytä enää kuulua ev.lut. tai muuhunkaan kirkkoon, sillä kieltäydyn ajattelemasta itseäni syntisenä ja jonkun korkeamman voiman pelastusta kaipaavana yksilönä 
-x-:
*). Itselläni ei ole mitään syytä enää kuulua ev.lut. tai muuhunkaan kirkkoon, sillä kieltäydyn ajattelemasta itseäni syntisenä ja jonkun korkeamman voiman pelastusta kaipaavana yksilönä
-x-:
Kilttinä tyttönä tuntuu tietysti ikävältä tuottaa vanhemmille pettymys (eivät mitään kiihkoilijoita ole, mutta kuitenkin uskovat - ainakin näennäisesti ja kiirastulen pelossa).
Itselläni ei ole mitään syytä enää kuulua ev.lut. tai muuhunkaan kirkkoon, sillä kieltäydyn ajattelemasta itseäni syntisenä ja jonkun korkeamman voiman pelastusta kaipaavana yksilönä
yana4000:
---
mun mielestä on tekopyhää väittää kirkkoon kuulumisen vaikuttavan jotenki merkittävästi siihen kuinka uskonnollisen maailmankuvan omaa
Omalta osaltani vaan tuntuu ikävältä kuulua, kun en kuitenkaan usko-x-
---
Itselläni ei ole mitään syytä enää kuulua ev.lut. tai muuhunkaan kirkkoon, sillä kieltäydyn ajattelemasta itseäni syntisenä ja jonkun korkeamman voiman pelastusta kaipaavana yksilönä
yana4000
---
tämäkin on vain yksi tulkinta. kristinuskossa on kuule paaaaljon eri lahkoja joissa asit tulkitaan myös eritavalla ;)

hallucinogen:
Mua on aina nyppiny se et vaikka ihminen murhais tuhansia mut kuhan se uskois jumalaan sit ja katuis tekojaan niin se pääsee sit jessen luo, sit joku tosi hyvä ihminen joka ei usko niin potkastaan luciferin luo saamaan mokkakikkelii perseeseen
yana4000:
---
hallucinogen:
Mua on aina nyppiny se et vaikka ihminen murhais tuhansia mut kuhan se uskois jumalaan sit ja katuis tekojaan niin se pääsee sit jessen luo, sit joku tosi hyvä ihminen joka ei usko niin potkastaan luciferin luo saamaan mokkakikkelii perseeseen
---
ei se nyt ihan noin taida kuitenkaan olla kuin joidenkin latvakakkosten tulkinnan mukaan ;)
[muokattu 9.7.2003 19:19]