Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki

624 posts, 32 pages, 327,232 views

tomii

Posts: 3,594

#101 • • tomii kallion herttua

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

Syntse, 14.2.2010 12:25:
---

This is why we cant have nice things in Finland.

Ymmärrän kyl jos ei vaan nappaa lähtee mut tuo 40e hinnasta hampaiden kiristely on kyl vähän... Vitosella saa vitosen bileet ja ulkomailla saa viidelläkympillä koko illan isoi nimii. Näkisin mielellään samaa suomessakin mutta siihen ei varmasti koskaan päästä suomen säännöillä, hinnoilla ja heikolla sponsoroinnilla. Voisihan hinnan tiputtaa ja siirtää tapahtuman jonnekkin onnelaan mutta ei se kyllä sit ois enää lähellekkään sama.



Niin, tästä pitää sit joka kerta vääntää: miksi mä en saisi ilmaista pientä hampaiden kiristelyäni, jos MUN mielestä oikeasti tuntuu, että hinta on kova? Jos SÄ tai joku MUU oot valmis maksaa 40e ihan ilman mitään harkitsemista, niin antakaa mennä vaan. Mutta kuten sanoin: mä aion harkita, ottaa selvää (kuuntelemalla pää-artisiten lähiaikojen settejä) tuleeko bileet todennäköisesti tarjoamaan MULLE 40e arvosta viihdettä. Jos mulle tulee noista seteistä hyvä fiilis, niin kyl sit maksan mielellään ton 40e. Ja kyllä: olen tarkka rahan käytöstä, myöskin kyllä: olen myös viihtynyt Laserpointeissa/Labyrintheissa, joten ei mitään henkilökohtaista järkkääjiä kohtaan. Ja edelleen kyllä: tiedän, että tällaisten bileiden järkkääminen maksaa, se ei silti tarkoita sitä, että maksan ihan mitä vaan mukisematta, jos vähänkään epäilyttää (ja lähinnä viime vuoden takia epäilyttää, oli aika kova pettymys, ei vaan jotenkin toiminut mulle). Toivottavasti tämä nyt tuli selväksi. *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

m1kk3

Posts: 5,560

#102 • • m1kk3 no-life
Nii onkos toi Way Out West sitte live vai dj-setti ? Ilmeisesti dj-setti kun ei tuolla lue et olis live. Hyvä jos on niin, live onkin jo nähty :) Tosin, itsellä on kanssa vielä harkinnassa nämä.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

tomii

Posts: 3,594

#103 • • tomii kallion herttua

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

Nix, 14.2.2010 16:07:
---

Koko seteistä en tiedä, mut pätkiä löytyy Youtubesta ainakin viime vuoden WMC:stä, Amsterdam Dance Eventistä ja MOS:sta sekä toissavuoden Glastonburystä. WMC:ssä tosin tais olla DJ-setti, mut omaa uutta matskua kuitenkin



Kiitti linkeistä, vaikka tosiaan edelleenkin on hakusessa kokonainen setti, että saisi oikeasti kunnon kuvan nykymeiningistä. Jos joku nyt ihmettelee, että miksi olen niin perkeleen skeptinen, niin kerrottakoon, että itse olen kokenut monen ns. vanhan koulun trance-staran enemmän tai vähemmän pettymykseksi, kun kuullut nyt myöhemmillä vuosilla. Monilla vaan muuttunut se tyyli just siihen suuntaan, joka ei mulle oikein putoa. Blank & Jones varsinkin on mulle nykyään ihan täysi mysteeri. En ole kuullut herroilta varmaan settejä sitten 2005 Blank & Jones and Friends -settien jälkeen. :/

--
reivaan kunnes kuolen

Jussi Soro

Posts: 6,385

#105 • • Jussi Soro choon!

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

mikke, 14.2.2010 17:17:
Nii onkos toi Way Out West sitte live vai dj-setti ? Ilmeisesti dj-setti kun ei tuolla lue et olis live.


Julisteessa lukee "soundsystem", eli tarkoittanee jonkunasteista livesoitantaa. Ilmeisesti ei kuitenkaan ihan samanlaista bändiä mukana kulje kuin tuossa Koneiston livessä oli.

Tässä jätkien soundsystem-video Lontoon Ministrystä:
vel

Posts: 173

#106 • • vel
Blank & Jonesin nykytuotanto mietityttää (älä sekoita "epäilyttää" -sanan tarkoitukseen) kanssa, aikoihin ei ole heidän tuotantoa tullut kuultua. Pyöriihän heilläkin viikottainen The Mix radio show di.fm:llä mutta senkin playlistit ovat vähän kiven takana... No, bileet on kuitenkin muuten sitä luokkaa että kyllä huomenna lippu täytyy hakea :)
Whiteout

Posts: 47

#107 • • Whiteout
LIPUT NYT MYYNNISSÄ

Labyrinth // Laserpoint // Whiteout liput ovat nyt myynnissä Tiketissä maanlaajuisesti sekä Helsinki10:ssä, Helsingissä. Aiemmat Laserpoint ja Labyrinth tapahtumat on myyty loppuun joten sisäänpääsyn varmistamiseksi suosittelemme lipun ostamista ennakkoon ja vain virallisista myyntipisteistä väärennösten välttämiseksi. Lisäinfoa alla olevasta linkistä:

http://www.labyrinth.fi/tickets.shtml
Jake

Posts: 792

#108 • • Jake saloUG

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

Jussi Soro, 14.2.2010 21:56:
---
mikke, 14.2.2010 17:17:
Nii onkos toi Way Out West sitte live vai dj-setti ? Ilmeisesti dj-setti kun ei tuolla lue et olis live.
---

Julisteessa lukee "soundsystem", eli tarkoittanee jonkunasteista livesoitantaa. Ilmeisesti ei kuitenkaan ihan samanlaista bändiä mukana kulje kuin tuossa Koneiston livessä oli.

Tässä jätkien soundsystem-video Lontoon Ministrystä:




Jussi, onko jälleen unohtumaton bussimatka tulossa?
mikros

Posts: 11

#110 • • mikros mikrobitch

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

Snaggo, 14.2.2010 16:27:
Mjaaahas. Itseäni kans vähän mietityttää. 40 egee sen takia että paikalla kaksi suurta trance-nimeä, ja kun ei itseä trance edes kiinnosta. Onkohan oheisohjelma tarpeeksi kiintoisaa tohon hintaan kun ei mitään junkkadeejitä toistaiseksi lineupissa näy. Muutenhan nää bileet on aina ollu kyl laadukkaat. Ihan sen ja lasershown takia voisi ehkä tullakin :|



Vähän sama homma... mutta taitaa jäädä väliin varsinkin tuon "whiteout" valkoisen dress coden takia, vaikka valkoinen joku muotiväri näissä bileissä tuntuu aina olevankin.
Avatar
#111 • • astaroth Guest

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

mikros, 17.2.2010 22:54:
mutta taitaa jäädä väliin varsinkin tuon "whiteout" valkoisen dress coden takia, vaikka valkoinen joku muotiväri näissä bileissä tuntuu aina olevankin.


ei kukaan sulta sisäänpääsyä ole eväämässä sen takia, ettei sua nappaa pukeututa dresscoden mukaisesti. ei se ole oleellista hauskanpidolle
mikros

Posts: 11

#112 • • mikros mikrobitch

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

astaroth, 17.2.2010 23:45:
---
mikros, 17.2.2010 22:54:
mutta taitaa jäädä väliin varsinkin tuon "whiteout" valkoisen dress coden takia, vaikka valkoinen joku muotiväri näissä bileissä tuntuu aina olevankin.

---

ei kukaan sulta sisäänpääsyä ole eväämässä sen takia, ettei sua nappaa pukeututa dresscoden mukaisesti. ei se ole oleellista hauskanpidolle



Niih no, totta. Mutta ei line-up ole oikein mieleeni tänä vuonna muutenkaan paitsi Blank and Jones kiinnostaa hieman. Proteusta pääsee diggailemaan joka tapauksessa Graveyeard Partyssa niin ei jää oikein mitään minkä takia maksaisin tuon hinnan. Super8 & Tab/Above&Beyond/Daniel Kandi messiin niin maksan vaikka tuplana tuon lipun hinnan. :)
Jokke L

Posts: 1,203

#113 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

mikros, 18.2.2010 00:45:
Super8 & Tab/Above&Beyond/Daniel Kandi messiin niin maksan vaikka tuplana tuon lipun hinnan. :)



kyllä sielä tota kiksuu tulee muutenkin vaikka ei mainitsemias dj:tä olekaan. *vink*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

UkeUke

Posts: 394

#114 • • UkeUke
Heh, ehkä vähän tyhmä kysymys mutta tuota noin.. onko toi dresscode siis ihan must, että pitää olla valkosta vai riittääkö joku yks vaatekappale valkosena ja vaikka farkut tai muut vaaleet housut? Ei noi valkoset housut jotenkin sovi mulle*pepsodent*
Jokke L

Posts: 1,203

#115 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

UkeUke, 26.2.2010 15:24:
Heh, ehkä vähän tyhmä kysymys mutta tuota noin.. onko toi dresscode siis ihan must, että pitää olla valkosta vai riittääkö joku yks vaatekappale valkosena ja vaikka farkut tai muut vaaleet housut? Ei noi valkoset housut jotenkin sovi mulle*pepsodent*



sä saat laittaa ihan mitkä vaatteet vaan haluut. ;) ei oo pakko.

se on vaan sellanen toive. ps. et oo todellakaa ainoo kuka ei oo valkoisis. ;)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

UkeUke

Posts: 394

#116 • • UkeUke

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

jokke32, 26.2.2010 15:26:
---
UkeUke, 26.2.2010 15:24:
Heh, ehkä vähän tyhmä kysymys mutta tuota noin.. onko toi dresscode siis ihan must, että pitää olla valkosta vai riittääkö joku yks vaatekappale valkosena ja vaikka farkut tai muut vaaleet housut? Ei noi valkoset housut jotenkin sovi mulle*pepsodent*

---


sä saat laittaa ihan mitkä vaatteet vaan haluut. ;) ei oo pakko.

se on vaan sellanen toive. ps. et oo todellakaa ainoo kuka ei oo valkoisis. ;)


helpotus.kiitos. :D
Jokke L

Posts: 1,203

#117 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

UkeUke, 26.2.2010 19:27:
---
jokke32, 26.2.2010 15:26:
---
UkeUke, 26.2.2010 15:24:
Heh, ehkä vähän tyhmä kysymys mutta tuota noin.. onko toi dresscode siis ihan must, että pitää olla valkosta vai riittääkö joku yks vaatekappale valkosena ja vaikka farkut tai muut vaaleet housut? Ei noi valkoset housut jotenkin sovi mulle*pepsodent*

---


sä saat laittaa ihan mitkä vaatteet vaan haluut. ;) ei oo pakko.

se on vaan sellanen toive. ps. et oo todellakaa ainoo kuka ei oo valkoisis. ;)

---

helpotus.kiitos. :D



eipä mitään. itellä oli suunnitelmis laittaa musta paita päälle ihan piruuttaan.. ;D

mut joo, hyvät bileet tulee varmasti taas kerran. :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Peltsi

Posts: 129

#118 • • Peltsi ElectroHead
PAIKALLA ! *pepsodent*

Ja valkoset housut + paita hommattu. Tamppaamista odotellessa = *jiihaa*

--
*sydän* Melbourne Shuffle *sydän*

keijukainen

Posts: 1,599

#119 • • keijukainen kiksumurmeli
tänne on pakko päästä *jiihaa* pääsis juhlistamaa samalla LOMAN alkua *plur*

--
*seepla*

m1kk3

Posts: 5,560

#120 • • m1kk3 no-life

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

UkeUke, 26.2.2010 15:24:
Heh, ehkä vähän tyhmä kysymys mutta tuota noin.. onko toi dresscode siis ihan must, että pitää olla valkosta vai riittääkö joku yks vaatekappale valkosena ja vaikka farkut tai muut vaaleet housut? Ei noi valkoset housut jotenkin sovi mulle*pepsodent*


Ite miettiny kans ihan samaa, ei noita valkosia vaatteita hirveesti kaapista löydy enkä ala yksien bileiden takia uusia osteleen. Mut eiköhän tuolla tuu oleen ihan hauskaa, vaatteiden väristä huolimatta, jos tulee lähdettyä :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti