Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:
Syntse, 14.2.2010 12:25:
---
This is why we cant have nice things in Finland.
Ymmärrän kyl jos ei vaan nappaa lähtee mut tuo 40e hinnasta hampaiden kiristely on kyl vähän... Vitosella saa vitosen bileet ja ulkomailla saa viidelläkympillä koko illan isoi nimii. Näkisin mielellään samaa suomessakin mutta siihen ei varmasti koskaan päästä suomen säännöillä, hinnoilla ja heikolla sponsoroinnilla. Voisihan hinnan tiputtaa ja siirtää tapahtuman jonnekkin onnelaan mutta ei se kyllä sit ois enää lähellekkään sama.
Niin, tästä pitää sit joka kerta vääntää: miksi mä en saisi ilmaista pientä hampaiden kiristelyäni, jos MUN mielestä oikeasti tuntuu, että hinta on kova? Jos SÄ tai joku MUU oot valmis maksaa 40e ihan ilman mitään harkitsemista, niin antakaa mennä vaan. Mutta kuten sanoin: mä aion harkita, ottaa selvää (kuuntelemalla pää-artisiten lähiaikojen settejä) tuleeko bileet todennäköisesti tarjoamaan MULLE 40e arvosta viihdettä. Jos mulle tulee noista seteistä hyvä fiilis, niin kyl sit maksan mielellään ton 40e. Ja kyllä: olen tarkka rahan käytöstä, myöskin kyllä: olen myös viihtynyt Laserpointeissa/Labyrintheissa, joten ei mitään henkilökohtaista järkkääjiä kohtaan. Ja edelleen kyllä: tiedän, että tällaisten bileiden järkkääminen maksaa, se ei silti tarkoita sitä, että maksan ihan mitä vaan mukisematta, jos vähänkään epäilyttää (ja lähinnä viime vuoden takia epäilyttää, oli aika kova pettymys, ei vaan jotenkin toiminut mulle). Toivottavasti tämä nyt tuli selväksi.