Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki

624 posts, 32 pages, 327,247 views

Avatar
#121 • • Muussika Guest
Moon laiska, en jaksa plärätä koko ketjua läpi, mutta siis mua kiinnostaisi notta onkohan tänäkin vuonna vain 2 lavaa?

Viime vuonna homma ei toiminut verrattuna edellisiin vuosiin imho, joten joutuu funtsimaan kaksi kertaa tullakko tänä vuonna.

Mjoo, ja valkoset kledjutkin aika vähissä. :D
Tapi

Posts: 1,437

#124 • • Tapi Dreamstate

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

UkeUke, 26.2.2010 15:24:
Heh, ehkä vähän tyhmä kysymys mutta tuota noin.. onko toi dresscode siis ihan must



mikke, 9.3.2010 19:44:
Ite miettiny kans ihan samaa, ei noita valkosia vaatteita hirveesti kaapista löydy enkä ala yksien bileiden takia uusia osteleen.


Älkää stressatko turhaan, sisään pääsee varmasti kaikissa järkevissä vaatteissa, mutta pelivalinta on tietenkin pukeutua valkoiseen kun järjestäjä sitä kerran pyytää. *vink*
epicuros

Posts: 7,734

#126 • • Edited epicuros

Tapi, 10.3.2010 22:33:
---
UkeUke, 26.2.2010 15:24:
Heh, ehkä vähän tyhmä kysymys mutta tuota noin.. onko toi dresscode siis ihan must
---



---
mikke, 9.3.2010 19:44:
Ite miettiny kans ihan samaa, ei noita valkosia vaatteita hirveesti kaapista löydy enkä ala yksien bileiden takia uusia osteleen.

---

Älkää stressatko turhaan, sisään pääsee varmasti kaikissa järkevissä vaatteissa, mutta pelivalinta on tietenkin pukeutua valkoiseen kun järjestäjä sitä kerran pyytää. *vink*



Aivan. Skarpatkaas nyt vähän, vaikka onkin sunnuntai :)

Liput tänne on se 40e ja valkoinen T-paita ,itseasiassa hyvän näköinenkin vielä, maksaa H&M:ssa 10e :D

--
Valid criticism does you a favor.

Ergilion

Posts: 751

#127 • • Ergilion
helwetin komia banneri, hyvät värit *iloinen*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Jokke L

Posts: 1,203

#128 • • Jokke L [GoodMusic]
ite en kyl ainakaan laita kokovalkosia vaatteita, korkeintaan valkosen t-paidan, jos sitäkään. mun mielestä tällänen drescoode systeemi on in persiäst, vaikka onhan se toki ihan hienon näköstä.

mut jos ajatellaan siltä kannalta, että kirjottamaton sääntö on pukeutua valkosiin, ni silloinhan sulta jää mahdollisuus valita vapaasti vaatteesi, mikä on tyhmää. jos nyt otetaa esimerkki, ni ite laittasin siniset farkut ja mustan kauluspaidan. mutta nyt pitäiskin laittaa valkoset vaatteet... onhan siinä tietynlaista painetta jos et olekaan niin. sitä mä mietin et jos laitankin mun uuden hienon suunnitteleman ja tilatun mustan paidan päälle, ni tuleeks siitä vittuilua, et miks sä et oo valkosis..? se meinaan pilais tunnelman aika nopee.

mutta: täälä ollaan satavarmast, väristä huolimatta.

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Avatar
#129 • • astaroth Guest

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

jokke_, 14.3.2010 13:50:
mut jos ajatellaan siltä kannalta, että kirjottamaton sääntö on pukeutua valkosiin, ni silloinhan sulta jää mahdollisuus valita vapaasti vaatteesi, mikä on tyhmää.


ei se ole mikään sääntö, edes kirjoittamaton

sitä mä mietin et jos laitankin mun uuden hienon suunnitteleman ja tilatun mustan paidan päälle, ni tuleeks siitä vittuilua, et miks sä et oo valkosis..? se meinaan pilais tunnelman aika nopee.


sellainen joka sellaista mussuttaa, on idiootti. piste

ei se ole sen ihmeellisempi asia, kuin että joko osallistutte leikkiteemaan tai ette. miksi aikuisten ihmisten pitää tästä pitää edes keskustella? :)
Jokke L

Posts: 1,203

#130 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

astaroth, 14.3.2010 14:01:
---
jokke_, 14.3.2010 13:50:
mut jos ajatellaan siltä kannalta, että kirjottamaton sääntö on pukeutua valkosiin, ni silloinhan sulta jää mahdollisuus valita vapaasti vaatteesi, mikä on tyhmää.

---

ei se ole mikään sääntö, edes kirjoittamaton


---
sitä mä mietin et jos laitankin mun uuden hienon suunnitteleman ja tilatun mustan paidan päälle, ni tuleeks siitä vittuilua, et miks sä et oo valkosis..? se meinaan pilais tunnelman aika nopee.

---

sellainen joka sellaista mussuttaa, on idiootti. piste

ei se ole sen ihmeellisempi asia, kuin että joko osallistutte leikkiteemaan tai ette. miksi aikuisten ihmisten pitää tästä pitää edes keskustella? :)



asia selvä. laitan ne vaatteet mitkä sillä hetkellä hyvältä tuntuu. :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

nianju

Posts: 2

#131 • • nianju
ihan hyvän näkönen lineuppi! WOW ja B&J on kummatkin sen verran kovia nimiä et vois vaikka piipahtaakkin. Vielä kuitenkin Deadmau5:ia odottelen :)
epicuros

Posts: 7,734

#132 • • epicuros

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

jokke_, 14.3.2010 13:50: mun mielestä tällänen drescoode systeemi on in persiäst, vaikka onhan se toki ihan hienon näköstä.



Toki hienon näköistä ja muutakin. Ite ainakin tykkäsin, kun porukka viel nimenomaan panosti erilaisiin cyber-/freak-/rave- tai ylipäätänsä omaperäisiin juttuihin, jos dresscode oli esim. "Mind fusing". Toihan se huomattavasti enempi fiilistä ja korosti kummasti silloisen skenen vapaata ilmapiiriä (vs. raflakulttuuri). Eikä se tietenkään tarkoittanut sitä, et jokaisen pitäisi panostaa. Eihän kyseessä mitkään naamiaiset kuitenkaan olleet :)

Tietty jokaisen oma valinta mitä päällensä laittaa, mut pienestä vaivasta suurempi ilo jäjestäjille is the way it should be. Ja tietty kuvaajillekin on sit helpompaa, kun ei tarvitse jälkikäteen joka toista paitaa photoshopata valkoiseks :DD

--
Valid criticism does you a favor.

euforia

Posts: 90

#133 • • euforia mmm sure! why the f*ck not!
miten tän lserpoint teeman saa 'päälle'

--
morjens

m1kk3

Posts: 5,560

#139 • • m1kk3 no-life
Pitkällisen harkinnan jälkeen päätin että jää mun osalta väliin tänä vuonna. 150:n euron panostus bileisiin vaan siksi että ne on Laserpointit, on kyl mulle vähän liikaa. Line-upissa ei oo mitään oikeasti kauheen kiinnostavaa, dresscode ei nappaa ja laserit ja Kaapelikin on nähty niin... Jos lähtis vaan kuskiksi porukalle tänä vuonna :) Tää ei sit ollu mikään dissausviesti, vaan kerroin ihan omia ajatuksia vaan. Varmasti hienot bileet on joka tapauksessa.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Wolverine

Posts: 1,860

#140 • • Wolverine
Mä taas pitkän harkinnan jälkeen päätin että vois lähteä tänne tänäkin vuonna. Toi 40e ei tuota mitään ongelmia ja vois repii jostain kaapista valkoiset ufon windpantsit nii sais ne valkoiset kuteetki :)