Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki

624 posts, 32 pages, 326,607 views

Jokke L

Posts: 1,203

#141 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

mikke, 14.3.2010 18:38:
Pitkällisen harkinnan jälkeen päätin että jää mun osalta väliin tänä vuonna. 150:n euron panostus bileisiin vaan siksi että ne on Laserpointit, on kyl mulle vähän liikaa. Line-upissa ei oo mitään oikeasti kauheen kiinnostavaa, dresscode ei nappaa ja laserit ja Kaapelikin on nähty niin... Jos lähtis vaan kuskiksi porukalle tänä vuonna :) Tää ei sit ollu mikään dissausviesti, vaan kerroin ihan omia ajatuksia vaan. Varmasti hienot bileet on joka tapauksessa.



harmi. :( mutta toisaalta ymmärrän ton tosi hyvin. jos on nähny jo noi nimet aikasemminkin ja laserit ei enää säväytä samalla tavalla ja rahaa tarvii paljon muuhunkin ni toi on varmaa ihan järkevä päätös. mutta lupaan pitää hauskaa sunkin edestä. ;)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

TiKKu^

Posts: 24

#142 • • TiKKu^
Kylmaar pitää raahautua täältä itärajalta vaikka juosten!

Osuu kyl viel niin sopivaan ajankohtaan ku joutunee varmaanki synttäreinä oleen keikalla niin pääsee tuonne sit juhlistaan :)

Sattumalta löytyy vielä valkostakin kaapista, mikäli nyt jaksan niihin pukeutua.

Lieneeköhän tuola olevan jotain viinanarikkaa? Joutuu kuitenkin sen kolmen tuntia odotteleen junan lähtöö asemalla, mikäli nyt ei satu johonki yöksi eksymään :-)
Freja

Posts: 8,774

#144 • • Freja Sihteeri

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

mikke, 14.3.2010 18:38:
Pitkällisen harkinnan jälkeen päätin että jää mun osalta väliin tänä vuonna. 150:n euron panostus bileisiin vaan siksi että ne on Laserpointit, on kyl mulle vähän liikaa. Line-upissa ei oo mitään oikeasti kauheen kiinnostavaa, dresscode ei nappaa ja laserit ja Kaapelikin on nähty niin...



Aika paljon kirjottelit mun mietteitä, tosin mul se panostus rahallisesti olisi paljon pienempi, mutta tämän hetkisessä budjetissa sekin on liikaa.
Pitäkäähän hauskaa, ehkä ens vuonna sit? :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

m1kk3

Posts: 5,560

#145 • • m1kk3 no-life

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

Freja, 16.3.2010 20:36:
---
mikke, 14.3.2010 18:38:
Pitkällisen harkinnan jälkeen päätin että jää mun osalta väliin tänä vuonna. 150:n euron panostus bileisiin vaan siksi että ne on Laserpointit, on kyl mulle vähän liikaa. Line-upissa ei oo mitään oikeasti kauheen kiinnostavaa, dresscode ei nappaa ja laserit ja Kaapelikin on nähty niin...

---


Aika paljon kirjottelit mun mietteitä, tosin mul se panostus rahallisesti olisi paljon pienempi, mutta tämän hetkisessä budjetissa sekin on liikaa.
Pitäkäähän hauskaa, ehkä ens vuonna sit? :)


Juu, mä laskin tohon hintaan lipun, hotellin, bensarahat kuskille, juomat, ruuat jne. :) Ton verran sitä menis ainakin jos täältä maalta tonne lähtis. Yhdet vuoden hienoimmista bileistä varmaan tulee, ei siinä mitään. Mutkun tota rahanmenoa on muutenkin...

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jokke L

Posts: 1,203

#146 • • Jokke L [GoodMusic]
ei ois ku yhtä päivää vaille kuukaus. *jiihaa* *tanssittel*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

remotion

Posts: 5,283

#147 • • remotion nostatus guru

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

mikke, 14.3.2010 18:38:
Pitkällisen harkinnan jälkeen päätin että jää mun osalta väliin tänä vuonna. 150:n euron panostus bileisiin vaan siksi että ne on Laserpointit, on kyl mulle vähän liikaa. Line-upissa ei oo mitään oikeasti kauheen kiinnostavaa, dresscode ei nappaa ja laserit ja Kaapelikin on nähty niin... Jos lähtis vaan kuskiksi porukalle tänä vuonna :) Tää ei sit ollu mikään dissausviesti, vaan kerroin ihan omia ajatuksia vaan. Varmasti hienot bileet on joka tapauksessa.



Vähän samaa mieltä. Ei siksi että olisi tuosta rahasta mutta jotenkin tuo line up on niin varman päälle samoin kuin paceissakin joka vuonna. Itelle bileis kuitenki merkkaa myös se et kuulee ennen kuulumattomia artisteja ja saa uusia yllättäviä kokemuksia sen musan suhteen.
sticko

Posts: 7

#148 • • sticko
Jesh, oma lippu haettu. Nyt vain metsästämään valkoisia housuja ja kasvattaan pidemmät hiukset jotta niille jotain voisi tehdäkin :>
Nexeon

Posts: 12

#149 • • Nexeon Together We Can Make It Happen!
Toivottavasti tulee hyvät bileet, tuli meinaa törsättyä lähes 200€ kaikenlaiseen, mukaanlukien tietenkin lippu. Ei olis meinaan kivaa jos tuo kaikki olisi aivan turhaa jos bileet ei maistu yhtä hyviltä kuin aikaisemmilla kerroilla.

Olen täysillä mukana näissä! Kaikki vaan tonne pitämään hauskaa! :)

--
May the 21st century be PrOGreSSiVE!

omwoods

Posts: 8

#150 • • omwoods
Onko odotettavissa, etta Kaapeli on ihan taynna, kirjaimellisesti? Ajattelin ehka menna, mutta haluaisin hulata (hoopdance) ja jos ei ole senttiakaan tilaa niin ei onnistu. Muuten tylsistyisin kun musa ei ole ihan mita rakastan, ja toi dresscode on tylsin mita olen ikina kuullut :P Ei oo tarkotus olla downeri, mut what can I do. Vai voisko joku suositella jotain tilavampaa venueta? Luulisin etta Kaapeli on yks isommista. Muuten tulee mieleen vain Makasiinivainaa.
Jokke L

Posts: 1,203

#151 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

omwoods, 18.3.2010 21:35:
Onko odotettavissa, etta Kaapeli on ihan taynna, kirjaimellisesti? Ajattelin ehka menna, mutta haluaisin hulata (hoopdance) ja jos ei ole senttiakaan tilaa niin ei onnistu. Muuten tylsistyisin kun musa ei ole ihan mita rakastan, ja toi dresscode on tylsin mita olen ikina kuullut :P Ei oo tarkotus olla downeri, mut what can I do. Vai voisko joku suositella jotain tilavampaa venueta? Luulisin etta Kaapeli on yks isommista. Muuten tulee mieleen vain Makasiinivainaa.


Kyllä sinne mahtuu. Viime vuonnakin se oli loppuunmyyty ja hyvin oli tilaa tanssia. Siitä ei ole pelkoa. :) ps. jotenkin musta tuntuu et se ei oo tänä vuonna loppuunmyyty... mutta katsotaan nyt.

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Jokke L

Posts: 1,203

#152 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

remotion, 18.3.2010 17:33:
---
mikke, 14.3.2010 18:38:
Pitkällisen harkinnan jälkeen päätin että jää mun osalta väliin tänä vuonna. 150:n euron panostus bileisiin vaan siksi että ne on Laserpointit, on kyl mulle vähän liikaa. Line-upissa ei oo mitään oikeasti kauheen kiinnostavaa, dresscode ei nappaa ja laserit ja Kaapelikin on nähty niin... Jos lähtis vaan kuskiksi porukalle tänä vuonna :) Tää ei sit ollu mikään dissausviesti, vaan kerroin ihan omia ajatuksia vaan. Varmasti hienot bileet on joka tapauksessa.

---


Vähän samaa mieltä. Ei siksi että olisi tuosta rahasta mutta jotenkin tuo line up on niin varman päälle samoin kuin paceissakin joka vuonna. Itelle bileis kuitenki merkkaa myös se et kuulee ennen kuulumattomia artisteja ja saa uusia yllättäviä kokemuksia sen musan suhteen.

joo tätä mä oon kans vähä ihmetelly. aina noi samat nimet, paria ulkomaalaista staraa lukuunottamatta. miksei vois olla välil vaihtelua. esim. Olli S olis erittäin hyvä veto. Mut järjestäjät tehkööt niinkuin haluaa.

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

calvin

Posts: 513

#153 • • calvin
Tiketti taskussa, toivottavasti tulee härkäset pileet *iloinen*
Jokke L

Posts: 1,203

#154 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

calvin, 25.3.2010 11:33:
Tiketti taskussa, toivottavasti tulee härkäset pileet *iloinen*



jep. :)

nii muuten tuol tapahtuma osios lukee et lippu on 39e ja tiketis 40,2 euroo... prkl! :D

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

dj upi

Posts: 1,835

#156 • • dj upi

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

TiKKu^, 16.3.2010 04:24:
Kylmaar pitää raahautua täältä itärajalta vaikka juosten!

Osuu kyl viel niin sopivaan ajankohtaan ku joutunee varmaanki synttäreinä oleen keikalla niin pääsee tuonne sit juhlistaan :)

Sattumalta löytyy vielä valkostakin kaapista, mikäli nyt jaksan niihin pukeutua.

Lieneeköhän tuola olevan jotain viinanarikkaa? Joutuu kuitenkin sen kolmen tuntia odotteleen junan lähtöö asemalla, mikäli nyt ei satu johonki yöksi eksymään :-)



Muistelisin et ruumiintarkastus on ollut vasta narikan jälkeen ja et jengillä olis joskus ollu eväitäkin mukana. :)

Correct me if I'm wrong....
Jokke L

Posts: 1,203

#157 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Labyrinth // Laserpoint // Whiteout 17.4.2010 @ Helsinki:

thomas, 25.3.2010 12:45:
---
jokke_, 25.3.2010 12:44:
---
calvin, 25.3.2010 11:33:
Tiketti taskussa, toivottavasti tulee härkäset pileet *iloinen*

---


jep. :)

nii muuten tuol tapahtuma osios lukee et lippu on 39e ja tiketis 40,2 euroo... prkl! :D

---


omg, nyt talous kaatuu 1,2e:n takia !



et vissii tajunnu, siin oli hymiö...

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Whiteout

Posts: 47

#159 • • Whiteout
The Official Afterparty at JACK

The official Labyrinth // Laserpoint afterparty will be organised by JACK and held at Redrum on the morning of the 18th of April. The three original resident DJ's of JACK will have you moving and grooving at the official Labyrinth // Laserpoint party extension. Remember to show your main event ticket at the door to get a discounted entry.

http://www.facebook.com/event.php?eid=104973089536870


PS: Check out the new Labyrinth // Laserpoint TV-spot:

pic_tvspot_2010.png

Jokke L

Posts: 1,203

#160 • • Edited Jokke L [GoodMusic]
edit: siinähän se yläpuolella lukeekin.. *pepsodent*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.