tää on nyt jotain aivan uutta mulle..
unikaveri siis kai siinä jotain muutakin tapahtuu vai pelkästään UNIKAVERI jossai lusikassa ?
valaiskaa oi klubbarilaiset
Riippuu toki henkilöiden välisistä sopimuksista. Voi olla ihan vain spoonailua ilman sen kummempaa häslinkiä tai sitten se voi ajautua seksiin. Molemmat toki oikein kivoja tapoja viettää yönsä :)
oli niin mielenkiintosta tekstiä että luin koko topicin alusta loppuun, silkkaa parhautta
no joo unikaveri perkele se ois siistii.. :D eiku raitille metsästää
jäätävintä on ehkä nukkua ihmisen kanssa jonka kans vois olla jotain juttua mutta sitten ei kuitenkaan ole ja nukkuu erillään.
sen nimipitäis olla jotain iceice-not-your-baby-nukkumista tuntee oikein sen kylmyyden haha ! että et tuu saamaan lämpöö nilkki
itsellani unikaveri hommaa hoitaa oma tytarpuoli kun ei se uskalla nukkua yksin... valilla se unissaan luulee olevansa meidan koiran kanssa kun rapsuttelee ja taputtelee paata =)
Unikaverini on aina välistä vieressä lämmittämässä ja halimassa. Sillon kun ei ole niin kissa hoitaa homman välillä ärsyttävälläkin tavalla. Mönkimällä mitä omituisimpiin kohtiin makaamaan. Eikä sit hievahda siitä mihinkään vaikka kuinka koittas pyöriä ja hyöriä et se lähtis pois. :D
Damns. täähän on just se mitä oon kaivannu.. siis halusin kyllä oikeesti jonkun ison karvasen tyynyn, jos ei sitä halittavaa miestä sänkyyn löydy =DD
Mul on muuton jäljiltä kadoksissa sellanen tuubityyny mikä on loistava sivuttainnukkumiseen/cuddlaamiseen. Tuottaa muuten maailman parhaat haaveilu-unet*pihkassa*
Damns. täähän on just se mitä oon kaivannu.. siis halusin kyllä oikeesti jonkun ison karvasen tyynyn, jos ei sitä halittavaa miestä sänkyyn löydy =DD
Mul on muuton jäljiltä kadoksissa sellanen tuubityyny mikä on loistava sivuttainnukkumiseen/cuddlaamiseen. Tuottaa muuten maailman parhaat haaveilu-unet*pihkassa*
ei nyt ihan iso karvanen tyyny, mutta tuli mieleen japanilaiset body pillowit... :D
---
---
ei nyt ihan iso karvanen tyyny, mutta tuli mieleen japanilaiset body pillowit... :D
Mul oli ton näkönen ainakin lupin the III tyyny. ainakin mittasuhteet samat. Se materiaali oli aivan tuskaisna hiostava(ja sauma repes ittestään).
Itteasiassa toi mun sivutyynykin on aika hiostavaa materiaalia. Ois kiva, että se joko imis kosteutta. Niitähän on sellasia semi sikiön näkösiä tyynyjä ja sellasii, joissa on se "torso" ja sitten yks "käsi".
Oon kyllä tässä parikertaa todennu, että kun hyvää tyynyä ei oo tällähetkellä, ni oon vaan hankkinu sen unikaverin. On ollu kyl kivaa vaihteluu.
Cuddling for the win o/
Eli mäki voisin huutaa jostain jäbästä täällä UUNNIIIKAKAAVEEERRIISEURAAAAAAAA!!!!!!1*blush*
No sex required or offered*lmao*
Toi unityyli ei valitettavasti vaan oikeen toimi 8h duunipäivillä ja näin pitkillä etäisyyksillä toisiin oman heimolaisiin ja duuniin.
Mutta muuten kyllä helppo ymmärtää, koska meidän nukkumistyyli ei salli valppautta vihollisia tai hyökkääviä petoja vastaan.
niin ja unikavereista. Itte yleensä heräillen enemmän kun unikaveri on siinä, mutta saatan nukkuu sitten pidempään