UNIKAVERILUUKKU

117 posts, 6 pages, 61,324 views

AlexS

Posts: 1,389

#41 • • AlexS kummasetä
Ei munasta olis niin väliä...kunhan olis unikaveri ja piparia *hihu* Joulukin ja kaikkee.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

ravec

Posts: 1,102

#42 • • ravec
Unikaveria etsitään ^ ^

Joo, kyllä se täytyy myöntää että toisen vieressä on helpompi ja rauhaisampi nukahtaa, kun herää yöllä semi-virkeenä ja muuten ei tulis sen jälkeen nukkumisesta mitään.
Oon huomannut että 4h on joku ihmeen maaginen raja, sitten herää ja en saa unta.
Doriana

Posts: 20

#43 • • Doriana päivän pahin pessimisti
Mä voisin ottaa unikaverin ilman kuorsausta, ja mielellään semmosen joka keittää aamukahvit ja tuo ne sänkyyn :P
Tänään ois tullu kyllä tarpeeseen..
Anyone?

--
Nothing is real when I wake up.

ravec

Posts: 1,102

#45 • • ravec

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Doriana, 19.12.2009 12:02:
Mä voisin ottaa unikaverin ilman kuorsausta, ja mielellään semmosen joka keittää aamukahvit ja tuo ne sänkyyn :P



Jos nukkuu mahallaan, niin kuorsausta ei tule välttämättä, eikä myöskään yleensä lusikassa ^^

Aamu kahvee sängyssä on kyll *sydän*
Doriana

Posts: 20

#47 • • Doriana päivän pahin pessimisti

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

ravec, 19.12.2009 11:23:
Unikaveria etsitään ^ ^

Joo, kyllä se täytyy myöntää että toisen vieressä on helpompi ja rauhaisampi nukahtaa, kun herää yöllä semi-virkeenä ja muuten ei tulis sen jälkeen nukkumisesta mitään.
Oon huomannut että 4h on joku ihmeen maaginen raja, sitten herää ja en saa unta.



Neljä tuntia? Ihme mies. Vähintään 9. Mielellään enemmän. Ja sen jälkeen kahvia :P

--
Nothing is real when I wake up.

kinderi

Posts: 1,783

#48 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Doriana, 19.12.2009 23:16:
---
ravec, 19.12.2009 11:23:

---

Neljä tuntia? Ihme mies. Vähintään 9. Mielellään enemmän. Ja sen jälkeen kahvia :P



9 tuntia!?!?!?!?!? Mä nukun noin pitkät yöunet ehkä..Hmm.. Nojaa, niin harvoi ettei voi edes sanoa että joskus nukkuisin :D

Eikun hei, meinasin huijata! Joskus tulee nukuttua jopa noinkin pitkät unet, jos on vapailla ja on sitä uniseuraa, mutta yksinään ei koskaan :p
Ehkä parhaiten tuleekin nukuttua sellasten kavereiden vieressä, joihin voi luottaa ihan täysin ja tietää ettei ne yritä edes ehdotella mitään sopimattomia *plur*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ravec

Posts: 1,102

#49 • • ravec

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Doriana, 19.12.2009 23:16:
---
ravec, 19.12.2009 11:23:
Unikaveria etsitään ^ ^

Joo, kyllä se täytyy myöntää että toisen vieressä on helpompi ja rauhaisampi nukahtaa, kun herää yöllä semi-virkeenä ja muuten ei tulis sen jälkeen nukkumisesta mitään.
Oon huomannut että 4h on joku ihmeen maaginen raja, sitten herää ja en saa unta.

---


Neljä tuntia?


Niin siis, jos nukun yksin....toisen vieressä muffutan "nukun" kevyesti 9h tai 12h...sitten kahvi maistuu ^^
Doriana

Posts: 20

#50 • • Doriana päivän pahin pessimisti

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

kinderi, 19.12.2009 23:44:
---
Doriana, 19.12.2009 23:16:
---
ravec, 19.12.2009 11:23:

---

Neljä tuntia? Ihme mies. Vähintään 9. Mielellään enemmän. Ja sen jälkeen kahvia :P

---


9 tuntia!?!?!?!?!? Mä nukun noin pitkät yöunet ehkä..Hmm.. Nojaa, niin harvoi ettei voi edes sanoa että joskus nukkuisin :D

Eikun hei, meinasin huijata! Joskus tulee nukuttua jopa noinkin pitkät unet, jos on vapailla ja on sitä uniseuraa, mutta yksinään ei koskaan :p
Ehkä parhaiten tuleekin nukuttua sellasten kavereiden vieressä, joihin voi luottaa ihan täysin ja tietää ettei ne yritä edes ehdotella mitään sopimattomia *plur*



Ihme tyyppejä kyllä :D Ehkä se on vaan siitä kiinni että on tottunu nukkumaan aina sillon kun voi. Ja nytki jatkasin unia jossei pitäis mennä töihin.. Kahvi ei enää riitä pitämään hereillä :D

Mut se on kyl totta et semmosen vieressä josta tietää ettei mitään epämääräsyyksiä nii nukkuu parhaiten.. Äh ehkä mä juon lisää kahvia ettei ala taas väsyttämään :)

--
Nothing is real when I wake up.

J-J-Blo

Posts: 83

#51 • • J-J-Blo
jaa se ois nyt se aika, kun tarttis laskeutua maan pinnalle :( unikaveri ois ehkä ihan must homma ;>

--
-trippi vai grandi?-

ravec

Posts: 1,102

#52 • • ravec

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Doriana, 20.12.2009 12:51:


Ehkä se on vaan siitä kiinni että on tottunu nukkumaan aina sillon kun voi. Ja nytki jatkasin unia jossei pitäis mennä töihin.. Kahvi ei enää riitä pitämään hereillä :D



No okei, myönnetään...viihtyisin sängyssä vaikka kaikki päivät välillä, mutta luonto ei anna periksi kun projektia pukkaa ja sitten saa huutia, jos ei hoida omaa kenttää tyhjäksi.

Kahvi on ihanan makuista ja juon sitä monesti kylmänä. Yleensä juon bileissä kesken kovan tanssimisen kahvia, koska se lisää fiilistäni...
Sen juominen ei vaikuta nukkumiseen.
Pexi_

Posts: 168

#53 • • Pexi_ *Mr Noman*
Unikaveri ois kyl <3 Toisen viereen on vaan niin paljon mukavampi nukahtaa... kuten joku tuol sanokin nii ne uniset silmät, pörröiset hiukset ja jos oikein on hyvä unikaveri nii pussaavat huulet!! <3 Meitsi ois myyty!
Samu81

Posts: 1,224

#54 • • Samu81 kokolihaa
Minulla oli kerran unikaveri *hihu*

Sitten heräsin *uuh*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Doriana

Posts: 20

#55 • • Doriana päivän pahin pessimisti

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Samu*, 20.12.2009 20:13:
Minulla oli kerran unikaveri *hihu*

Sitten heräsin *uuh*



Aika sääli :/ Ei ois kantsinu herätä :/

--
Nothing is real when I wake up.

Avangion

Posts: 2,529

#56 • • Avangion Punakardinaali

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Sunshine^82, 18.12.2009 21:59:
unikaveri ja munaa <3


Kovana? Eli kuinka pitkään keitän? *hih*

Mutta tänne kanssa kaivattaisiin unikaveria! *joo*
Sitä läheisyyttä kaipaa...

Tykkään halia kunnes nukahdan. Nukkuessa tulee jossain välissä irtauduttua.
Sitten kun herää on taas kiva lusikoitua toiseen. *plur*

Tänne unikaveri ja heti! *hih*


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Freja

Posts: 8,774

#59 • • Freja Sihteeri
Mun unikaveri ei sais kuorsata, ei olla liian kuuma mutta kivasti lämmittävä, eikä saisi haisevasti hikoilla.
Olisi ihana nukahtaa niin, että pitää toisesta kiinni, yöllä ehkä maksimissaan esim jalka nilkan kohdalta toisen nilkan päällä, ja sitten taas herättyä halittelua tai muuta kuhertelua. Jos yöllä herää, niin alitajuntainen pusu on jotain aivan ihanaa *sydän* *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#60 • • Sunshine^82 Guest

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Avangion, 21.12.2009 11:50:
---
Sunshine^82, 18.12.2009 21:59:
unikaveri ja munaa <3

---

Kovana? Eli kuinka pitkään keitän? *hih*

Mutta tänne kanssa kaivattaisiin unikaveria! *joo*
Sitä läheisyyttä kaipaa...

Tykkään halia kunnes nukahdan. Nukkuessa tulee jossain välissä irtauduttua.
Sitten kun herää on taas kiva lusikoitua toiseen. *plur*

Tänne unikaveri ja heti! *hih*


Temppu



Kovana mahdollisimman kauan.. *nauru* Ei helevetti.. Lusikassa tulee nukuttua paljon yksinään, joten ei olisi pahitteeksi jos saisi unikaverin lusikka-asentoon ja mielellään taakse. *hih*