Replying to UNIKAVERILUUKKU:
Caro², 21.12.2009 11:57:
---
Sunshine^82, 18.12.2009 21:59:
unikaveri ja munaa <3
---
Tää vois olla jees :]
117 posts, 6 pages, 65,170 views
Caro², 21.12.2009 11:57:
---
unikaveri ja munaa <3
---
Tää vois olla jees :]
Sunshine^82, 21.12.2009 16:28:
---
Avangion, 21.12.2009 11:50:
---
unikaveri ja munaa <3
---
Kovana? Eli kuinka pitkään keitän?
Mutta tänne kanssa kaivattaisiin unikaveria!
Sitä läheisyyttä kaipaa...
Tykkään halia kunnes nukahdan. Nukkuessa tulee jossain välissä irtauduttua.
Sitten kun herää on taas kiva lusikoitua toiseen.
Tänne unikaveri ja heti!
Temppu
---
Kovana mahdollisimman kauan.. Ei helevetti.. Lusikassa tulee nukuttua paljon yksinään, joten ei olisi pahitteeksi jos saisi unikaverin lusikka-asentoon ja mielellään taakse.
Avangion, 22.12.2009 12:16:
---
Sunshine^82, 21.12.2009 16:28:
---
Avangion, 21.12.2009 11:50:
---
unikaveri ja munaa <3
---
Kovana? Eli kuinka pitkään keitän?
Mutta tänne kanssa kaivattaisiin unikaveria!
Sitä läheisyyttä kaipaa...
Tykkään halia kunnes nukahdan. Nukkuessa tulee jossain välissä irtauduttua.
Sitten kun herää on taas kiva lusikoitua toiseen.
Tänne unikaveri ja heti!
Temppu
---
Kovana mahdollisimman kauan.. Ei helevetti.. Lusikassa tulee nukuttua paljon yksinään, joten ei olisi pahitteeksi jos saisi unikaverin lusikka-asentoon ja mielellään taakse.
---
Kauan... Eli kymmenen minuutin muna. Eihän niitä kai pidempään voi keittää ettei sisus mene harmaaksi. ;D
"Lusikassa" sitä yleensä nukkuu, vaikkei lusikassa ole ketään...
Ja kyllähän miehen siinä (mun mielestä) pitääkin olla lusikkana eli takana rutistamassa. Makuuasia tietenkin.
Eli ketään (nättiä ja mukavaa neitoa) tähän lusikkaan, kiitos? Anyone..? Aijaa. ei sitten.
Temppu
Arsk4_, 22.12.2009 12:23:
Missä se sun stalkkeri on? Mee panemaan sitä
Avangion, 22.12.2009 12:31:
Ja miten tuo tähän liittyi? Täällä puhuttiin nukkumisesta.
Vaikka en tosiaan usko että pelkkään nukkumiseen jäisi, jos jonkun nätin neidon saisin unikamuksi. Mutta eihän se väärin ole, vai?
---
Vaikka en tosiaan usko että pelkkään nukkumiseen jäisi, jos jonkun nätin neidon saisin unikamuksi. Mutta eihän se väärin ole, vai?
Temppu
kinderi, 22.12.2009 22:45:
No hei, tää on UNIkaveriluukku..
---
---
Temppu
---
Mä ainakin tykkään (niinkun aiemmin jo mainitsin) nukkua ihmisen vieressä, johon voi luottaa myös siinä mielessä, ettei sillä ole kuin se nukkuminen mielessä.
Halailu/lusikassa nukkuminen on jees, mutta jos toinen alkaa jotain muuta yrittään, ni tuskin enää haluan sen kanssa edes nukkua.
Mulla on kyllä muutama kaveri, joiden kanssa voi nukkua ilman minkäänlaisia pelkoja, ja se on ihan parhautta
aada, 23.12.2009 11:43:
---
Avangion, 23.12.2009 11:32:
---
---
---
Temppu
---
Mä ainakin tykkään (niinkun aiemmin jo mainitsin) nukkua ihmisen vieressä, johon voi luottaa myös siinä mielessä, ettei sillä ole kuin se nukkuminen mielessä.
Halailu/lusikassa nukkuminen on jees, mutta jos toinen alkaa jotain muuta yrittään, ni tuskin enää haluan sen kanssa edes nukkua.
Mulla on kyllä muutama kaveri, joiden kanssa voi nukkua ilman minkäänlaisia pelkoja, ja se on ihan parhautta
---
Juu, nukkumisestahan täällä (pääasiassa) puhutaan. Siitä mäkin siis (pääasiassa).
Meinasin vain, että jos sitä päätyy nukkumaan toista sukupuolta olevan kanssa, niin yleensä se nukkuminen ei ole ainoana juttuna siinä.
Mutta sellainen unikaveri olisi todella pop, ihan siis nukkumiseen. Siitäkin huolimatta että haluaisin unikaverin olevan eri sukupuolta. Siinä on kuitenkin ihan erilainen juttu fiilis, vastakkaista sukupuolta olevan kanssa (heteron mielipide).
Temppu
---
Samoilla linjoilla. Vaikea kuvitella, että nukkuisin jonkun kanssa, jos en kykenisi seksiä harrastamaan koskaan samaisen ihmisen kanssa. Nukkumiskaveri voi olla esimerkiksi joku entinen miesystävä, ihastus tms. jolloin seksiä ei harrasteta, mutta se olisi mahdollista (ts. toinen ei ällötä liikaa).
aada, 23.12.2009 11:43:
Samoilla linjoilla. Vaikea kuvitella, että nukkuisin jonkun kanssa, jos en kykenisi seksiä harrastamaan koskaan samaisen ihmisen kanssa. Nukkumiskaveri voi olla esimerkiksi joku entinen miesystävä, ihastus tms. jolloin seksiä ei harrasteta, mutta se olisi mahdollista (ts. toinen ei ällötä liikaa).
vala, 22.12.2009 12:33:
Mun kissa tulee välillä nukkumaan lusikkaan mun viereen:)
flatstick, 22.12.2009 22:56:
Jep - panokaveriluukku olis sit erikseen, mut muutenki klubbarilaiset pariutuu tehokkaasti keskenään, ni ei semmosta kandee vissiin pistää pystyyn ..