UNIKAVERILUUKKU

117 posts, 6 pages, 61,252 views

Avangion

Posts: 2,529

#62 • • Avangion Punakardinaali

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Sunshine^82, 21.12.2009 16:28:
---
Avangion, 21.12.2009 11:50:
---
Sunshine^82, 18.12.2009 21:59:
unikaveri ja munaa <3

---

Kovana? Eli kuinka pitkään keitän? *hih*

Mutta tänne kanssa kaivattaisiin unikaveria! *joo*
Sitä läheisyyttä kaipaa...

Tykkään halia kunnes nukahdan. Nukkuessa tulee jossain välissä irtauduttua.
Sitten kun herää on taas kiva lusikoitua toiseen. *plur*

Tänne unikaveri ja heti! *hih*


Temppu

---


Kovana mahdollisimman kauan.. *nauru* Ei helevetti.. Lusikassa tulee nukuttua paljon yksinään, joten ei olisi pahitteeksi jos saisi unikaverin lusikka-asentoon ja mielellään taakse. *hih*



Kauan... Eli kymmenen minuutin muna. Eihän niitä kai pidempään voi keittää ettei sisus mene harmaaksi. ;D

"Lusikassa" sitä yleensä nukkuu, vaikkei lusikassa ole ketään...
Ja kyllähän miehen siinä (mun mielestä) pitääkin olla lusikkana eli takana rutistamassa. Makuuasia tietenkin. *hih*

Eli ketään (nättiä ja mukavaa neitoa) tähän lusikkaan, kiitos? *plur* Anyone..? Aijaa. ei sitten. *hih*


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Arsk4_

Posts: 833

#63 • • Arsk4_ Lihis

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Avangion, 22.12.2009 12:16:
---
Sunshine^82, 21.12.2009 16:28:
---
Avangion, 21.12.2009 11:50:
---
Sunshine^82, 18.12.2009 21:59:
unikaveri ja munaa <3

---

Kovana? Eli kuinka pitkään keitän? *hih*

Mutta tänne kanssa kaivattaisiin unikaveria! *joo*
Sitä läheisyyttä kaipaa...

Tykkään halia kunnes nukahdan. Nukkuessa tulee jossain välissä irtauduttua.
Sitten kun herää on taas kiva lusikoitua toiseen. *plur*

Tänne unikaveri ja heti! *hih*


Temppu

---


Kovana mahdollisimman kauan.. *nauru* Ei helevetti.. Lusikassa tulee nukuttua paljon yksinään, joten ei olisi pahitteeksi jos saisi unikaverin lusikka-asentoon ja mielellään taakse. *hih*

---


Kauan... Eli kymmenen minuutin muna. Eihän niitä kai pidempään voi keittää ettei sisus mene harmaaksi. ;D

"Lusikassa" sitä yleensä nukkuu, vaikkei lusikassa ole ketään...
Ja kyllähän miehen siinä (mun mielestä) pitääkin olla lusikkana eli takana rutistamassa. Makuuasia tietenkin. *hih*

Eli ketään (nättiä ja mukavaa neitoa) tähän lusikkaan, kiitos? *plur* Anyone..? Aijaa. ei sitten. *hih*


Temppu



Missä se sun stalkkeri on? Mee panemaan sitä *joo*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Avangion

Posts: 2,529

#64 • • Avangion Punakardinaali

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Arsk4_, 22.12.2009 12:23:
Missä se sun stalkkeri on? Mee panemaan sitä *joo*



*nauru* Ai siitä stalkkerista tiedetään näköjään ympäri Suomen. *nauru*
Kun noin paljon olet sen asian perässä, niin taidatkin olla mun stalkkerin hyvä ystävä ja yrität yllyttää. *hih*
Stalkkerihan poisti tunnuksen täältä jo aikoja sitten.
Ja on muutenkin alkanut onneksi hellittämään. Huh!

Ja miten tuo tähän liittyi? Täällä puhuttiin nukkumisesta. *tirsk*
Vaikka en tosiaan usko että pelkkään nukkumiseen jäisi, jos jonkun nätin neidon saisin unikamuksi. Mutta eihän se väärin ole, vai? *hih*


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

ValaX

Posts: 3,891

#65 • • ValaX
Mun kissa tulee välillä nukkumaan lusikkaan mun viereen:) Toisaalta välillä mun ollessa selällään se puskee itsensä mun kainaloon ja heittää itsensä kanssa selälleen:) Välillä se taas suorastaan halaa mua:)
Lyylikki

Posts: 2,975

#66 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
No johan on taas jutut *tirsk*

Mutta joo - mulle kelpais kuorsaavakin unikaveri. Mitä ilmeisemmin geeneissä, että en pikku tärryytyksestä vieressä hätkähdä. Satunnaiset (vieraat) unikaverit on kyllä ongelmallisia siitä syystä, että niille pitäis aina antaa ja aina ei jaksa. Aamulla saattais jaksaa paremminkin, mutta heti ollaan vonkaamassa.
Doriana

Posts: 20

#67 • • Doriana päivän pahin pessimisti
Oishan se paljon helpompi jos ois semmonen vakkariunikaveri, ettei tarvis nukkuu yksin eikä tarvis miettii et joku on heti vonkaamassa eikä tuu itelle semmosta kukamitätäh-fiilistä aamusta heti. :)

--
Nothing is real when I wake up.

Takyon

Posts: 2,945

#68 • • Takyon Möwkö

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Avangion, 22.12.2009 12:31:
Ja miten tuo tähän liittyi? Täällä puhuttiin nukkumisesta. *tirsk*
Vaikka en tosiaan usko että pelkkään nukkumiseen jäisi, jos jonkun nätin neidon saisin unikamuksi. Mutta eihän se väärin ole, vai? *hih*



Mä ainaki toivon että se nimenomaan jäis siihen nukkumiseen, siitä pidemmälle jos menee niin asiat alkaa liian helposti mutkistumaan ja sit taas huomaiskin olevansa pallo jalassa *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

kinderi

Posts: 1,783

#69 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Avangion, 22.12.2009 12:31:
---

Ja miten tuo tähän liittyi? Täällä puhuttiin nukkumisesta. *tirsk*
Vaikka en tosiaan usko että pelkkään nukkumiseen jäisi, jos jonkun nätin neidon saisin unikamuksi. Mutta eihän se väärin ole, vai? *hih*


Temppu



No hei, tää on UNIkaveriluukku..
Mä ainakin tykkään (niinkun aiemmin jo mainitsin) nukkua ihmisen vieressä, johon voi luottaa myös siinä mielessä, ettei sillä ole kuin se nukkuminen mielessä.
Halailu/lusikassa nukkuminen on jees, mutta jos toinen alkaa jotain muuta yrittään, ni tuskin enää haluan sen kanssa edes nukkua.

Mulla on kyllä muutama kaveri, joiden kanssa voi nukkua ilman minkäänlaisia pelkoja, ja se on ihan parhautta *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

flatstick

Posts: 343

#70 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

kinderi, 22.12.2009 22:45:

No hei, tää on UNIkaveriluukku..



Jep - panokaveriluukku olis sit erikseen, mut muutenki klubbarilaiset pariutuu tehokkaasti keskenään, ni ei semmosta kandee vissiin pistää pystyyn *nauru* ..
Mä en kyl pahastuisi jos joku kiva tyttö ottais ensikontaktia privakommentilla "moi, tarttis unikaverii - mites noi panohommat?" *nauru*

...

Ja ehkä sit jatkais toisella kommentilla "lupaat sit ettet vonkaa ku et oo saamassa" *hih*

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don&#039;t fight the feeling..

ValaX

Posts: 3,891

#71 • • ValaX
Mä voisin kans pariutua jonkun klubbarilaisen kanssa*hih*
Avangion

Posts: 2,529

#72 • • Avangion Punakardinaali

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

kinderi, 22.12.2009 22:45:
---
Avangion, 22.12.2009 12:31:
---

Ja miten tuo tähän liittyi? Täällä puhuttiin nukkumisesta. *tirsk*
Vaikka en tosiaan usko että pelkkään nukkumiseen jäisi, jos jonkun nätin neidon saisin unikamuksi. Mutta eihän se väärin ole, vai? *hih*


Temppu

---


No hei, tää on UNIkaveriluukku..
Mä ainakin tykkään (niinkun aiemmin jo mainitsin) nukkua ihmisen vieressä, johon voi luottaa myös siinä mielessä, ettei sillä ole kuin se nukkuminen mielessä.
Halailu/lusikassa nukkuminen on jees, mutta jos toinen alkaa jotain muuta yrittään, ni tuskin enää haluan sen kanssa edes nukkua.

Mulla on kyllä muutama kaveri, joiden kanssa voi nukkua ilman minkäänlaisia pelkoja, ja se on ihan parhautta *sydän*



Juu, nukkumisestahan täällä (pääasiassa) puhutaan. Siitä mäkin siis (pääasiassa).
Meinasin vain, että jos sitä päätyy nukkumaan toista sukupuolta olevan kanssa, niin yleensä se nukkuminen ei ole ainoana juttuna siinä.

Mutta sellainen unikaveri olisi todella pop, ihan siis nukkumiseen. Siitäkin huolimatta että haluaisin unikaverin olevan eri sukupuolta. Siinä on kuitenkin ihan erilainen juttu fiilis, vastakkaista sukupuolta olevan kanssa (heteron mielipide).


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Avangion

Posts: 2,529

#73 • • Avangion Punakardinaali

aada, 23.12.2009 11:43:
---
Avangion, 23.12.2009 11:32:
---
kinderi, 22.12.2009 22:45:
---
Avangion, 22.12.2009 12:31:
---

Ja miten tuo tähän liittyi? Täällä puhuttiin nukkumisesta. *tirsk*
Vaikka en tosiaan usko että pelkkään nukkumiseen jäisi, jos jonkun nätin neidon saisin unikamuksi. Mutta eihän se väärin ole, vai? *hih*


Temppu

---


No hei, tää on UNIkaveriluukku..
Mä ainakin tykkään (niinkun aiemmin jo mainitsin) nukkua ihmisen vieressä, johon voi luottaa myös siinä mielessä, ettei sillä ole kuin se nukkuminen mielessä.
Halailu/lusikassa nukkuminen on jees, mutta jos toinen alkaa jotain muuta yrittään, ni tuskin enää haluan sen kanssa edes nukkua.

Mulla on kyllä muutama kaveri, joiden kanssa voi nukkua ilman minkäänlaisia pelkoja, ja se on ihan parhautta *sydän*

---


Juu, nukkumisestahan täällä (pääasiassa) puhutaan. Siitä mäkin siis (pääasiassa).
Meinasin vain, että jos sitä päätyy nukkumaan toista sukupuolta olevan kanssa, niin yleensä se nukkuminen ei ole ainoana juttuna siinä.

Mutta sellainen unikaveri olisi todella pop, ihan siis nukkumiseen. Siitäkin huolimatta että haluaisin unikaverin olevan eri sukupuolta. Siinä on kuitenkin ihan erilainen juttu fiilis, vastakkaista sukupuolta olevan kanssa (heteron mielipide).


Temppu

---


Samoilla linjoilla. Vaikea kuvitella, että nukkuisin jonkun kanssa, jos en kykenisi seksiä harrastamaan koskaan samaisen ihmisen kanssa. Nukkumiskaveri voi olla esimerkiksi joku entinen miesystävä, ihastus tms. jolloin seksiä ei harrasteta, mutta se olisi mahdollista (ts. toinen ei ällötä liikaa).



No pärhana!
Onneksi täällä on joku joka korvaa multa puuttuvan älyn! *hih*
Osasit panna asian sanoiksi selkeästi.


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Banda

Posts: 121

#74 • • Banda suloinen rääväsuu
Hih mä oon pariutunu ex klubbarilaisen kans *sydän*
Tänä yönä ei vaan pääse sen viereen tutii :( Tosin mä en muutenkaan sitä vieressä nukkumista harrasta.. :D

--
*jiihaa*

siveys

Posts: 2,492

#75 • • siveys lovely

aada, 23.12.2009 11:43:
Samoilla linjoilla. Vaikea kuvitella, että nukkuisin jonkun kanssa, jos en kykenisi seksiä harrastamaan koskaan samaisen ihmisen kanssa. Nukkumiskaveri voi olla esimerkiksi joku entinen miesystävä, ihastus tms. jolloin seksiä ei harrasteta, mutta se olisi mahdollista (ts. toinen ei ällötä liikaa).


Hmm.. Tää on (taas) aika vahva mielipide, mutta voisin kyllä väittää, että omallakin kohdalla lähes samanlaisesta dynamiikasta voisi kuitenkin puhua. Vieressä nukkuminen ei kuitenkaan ainakaan minulle symboloi pelkästään sitä, että vieressä on jokin lämmin möykky vaan kyllä se ihminen on koko persoonanaan aika relevantti tekijä yhtälössä.

Tästä toisen ihmisen persoonasta riippuu sitten se, tuntuuko tämä henkilö minusta erityisen huomion arvoiselta. Jos ihminen tuntuu tämän erityisen huomion arvoiselta niin en ole huomannut jaottelevani ihmisiä enää tämän jälkeen mihinkään pienempiin lokeroihin. Ei siis ole ihmisiä, joiden vieressä voin nukkua, mutta en voi silitellä. Ei ole ihmisiä, joita voin silitellä, mutta en voi koskettaa muuten.. Eikä ole ihmisiä, joita voin koskettaa, mutta joiden kanssa en voisi harrastaa seksiä. Olet joko ihminen, jonka kanssa teen mielelläni tätä kaikkea - tai sitten minulla ei ole kummempaa motivaatiota tehdä näistä mitään kanssasi.

Tottakai on sitten monia erilaisia ulkoisia syitä minkä takia joidekin ihmisten kanssa raja pitää joissakin tilanteissa vetää johonkin kohtaan tuota spektriä. Tällaisia voi olla vaikkapa muille annetut lupaukset, toiminnan mahdolliset vaikutukset ihmissuhteeseen, toiminnan mahdolliset vaikutukset ihmisen persoonan kehitykseen, ihmisen mielen tila, ihmisen seksuaalinen suuntautumus jne. Nämä ovat kuitenkin minun mielestäni aika fundamentaalisti erilaisia kuin se pohjalla oleva tunne toisen ihmisen huomionarvoisuudesta.

On kuitenkin minusta aika mielenkiintoista, että aada käyttää tässä yhteydessä termiä "ällöttää". Kyllä jotkut ihmiset minussakin herättävät ällötyksen tunteita, mutta tämän ällötyksen puuttuminen ei kyllä ole vielä millään tavalla riittävä kriteeri sille, että ihminen tuntuisi erityisen huomion arvoiselta. On siis olemassa (ainakin minulle varsin suuri) väliinputoajien ryhmä, joiden kanssa intiimi kanssakäyminen ei sen kummemmin kuvottaisi, mutta jonka en itsessään olettaisi antavan muuta kuin välineellistä arvoa.

En kuitenkaan mielelläni jakaisi tällaisten väliinputoajien kanssa sänkyä elleivät muut vaihtoehdot ole erityisen huonoja ja kummallekin osapuolelle on erityisen selvää, että kyseessä ei ole mitään muuta kuin jaettu sänky. Ainakin omat kokemukseni siitä, että joutuu sanomaan uudestaan ja uudestaan "ei" toisen toistuville lähentely-yrityksille (vieläpä ilman mitään hyvää ulkoista selitystä) ovat varsin traumaattisia. Niiden fiilisten jälkeen kelpaa kyllä helposti nukkumapaikaksi kovempikin lattia, vaikka todellinen todennäköisyys näiden tilanteiden uusiutumisille alkaakin tällaisille vanhoille seniileille sedille jo lähestyä uhkaavasti nollaa ;)

PS. Ja jotta nyt ei annettaisi ihan väärää kuvaa niin puhun nyt käsitteestä "persoona" aika laajassa mielessä kuvaamaan kaikkea mikä mielessäni tähän ihmiseen liittyy. Muiden asioiden muassa esimerkiksi ihmisen ulkoinen olemus vaikuttaa hyvin vahvasti omaan ajatteluuni ja kokemukseeni tästä ihmisestä.
Arsk4_

Posts: 833

#76 • • Arsk4_ Lihis

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

vala, 22.12.2009 12:33:
Mun kissa tulee välillä nukkumaan lusikkaan mun viereen:)



Tää oli hyvä *nauru*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

flatstick

Posts: 343

#77 • • Edited flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club
Jaa-a, jaa-a. Onhan sitä kyllä tässä satunnaista unikaveria ollut, välillä taas ei. Sen hetken kun on, ainakin kaikki ongelmat ja stressi kaikkoaa siksi ajaksi. Onhan se itsensä kusettamista, mutta toimii *hihu*

Tällä hetkellä taas tekisi mieli juosta vähintään pitkin seiniä ahdistuksen ja tekemättömien asioiden suhteen, mut jos ei näitä hoida, ni paskaa tippuu niskaan vaan enemmän ja kohta ei oo edes unikaverista hyötyä kun fiilis on, et vois vetää tonttulakin päähän, tunkea peukun perseeseen ja toisen suuhun ja sit alkaa heijaamaan kuin mielenvikainen. Kyl tää tästä. Niit pienii hetkii vaan tarvis enemmän *hih*

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don&#039;t fight the feeling..

Jokke L

Posts: 1,203

#78 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

flatstick, 22.12.2009 22:56:


Jep - panokaveriluukku olis sit erikseen, mut muutenki klubbarilaiset pariutuu tehokkaasti keskenään, ni ei semmosta kandee vissiin pistää pystyyn *nauru* ..



Tää oli kans tosi mainio. ;DD

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Josssu

Posts: 506

#79 • • Josssu
Unikaveri *hihu* Oliskin sellainen.
Mutta täytyy vissiin hommata koira.
VicTor miKe

Posts: 268

#80 • • VicTor miKe
Tollainen 130km välissä haittaa nykyään vähän tilannetta, mut yleensä viikonloppuina pääsen oman unikaverin luo unileluksi :)

ps. viikonloputhan alkavat nykyään jo torstaina!

--
Bäng bäng!