UNIKAVERILUUKKU

117 posts, 6 pages, 61,160 views

Takyon

Posts: 2,945

#101 • • Takyon Möwkö

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

tää on nyt jotain aivan uutta mulle..
unikaveri siis kai siinä jotain muutakin tapahtuu vai pelkästään UNIKAVERI jossai lusikassa ?
valaiskaa oi klubbarilaiset



Riippuu toki henkilöiden välisistä sopimuksista. Voi olla ihan vain spoonailua ilman sen kummempaa häslinkiä tai sitten se voi ajautua seksiin. Molemmat toki oikein kivoja tapoja viettää yönsä :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

longshort

Posts: 180

#102 • • longshort silmiäni usko en...
oli niin mielenkiintosta tekstiä että luin koko topicin alusta loppuun, silkkaa parhautta

no joo unikaveri perkele se ois siistii.. :D eiku raitille metsästää

jäätävintä on ehkä nukkua ihmisen kanssa jonka kans vois olla jotain juttua mutta sitten ei kuitenkaan ole ja nukkuu erillään.
sen nimipitäis olla jotain iceice-not-your-baby-nukkumista tuntee oikein sen kylmyyden haha ! että et tuu saamaan lämpöö nilkki
aivomassa

Posts: 230

#104 • • aivomassa are you ready to lose control ?
Unikaverini on aina välistä vieressä lämmittämässä ja halimassa. Sillon kun ei ole niin kissa hoitaa homman välillä ärsyttävälläkin tavalla. Mönkimällä mitä omituisimpiin kohtiin makaamaan. Eikä sit hievahda siitä mihinkään vaikka kuinka koittas pyöriä ja hyöriä et se lähtis pois. :D

--
Dont expect us to be quiet !

Takyon

Posts: 2,945

#105 • • Takyon Möwkö
Nyt tarttis löytää unikaveri jota halia.. :/

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Hendryk

Posts: 510

#106 • • Edited Hendryk Sen verran, että sapiens
Haluan unikaveriksi sen Ranuan jääkarhuvauvan. Mammakin saa tulla bunkkamaan kunhan ymmärtää, että pusuetuoikeus pienokaiseen on minulla.

Voi ellynlellyn että se tärisevä pikkarainen on öpö!

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Jago

Posts: 4,039

#107 • • Jago un-trained monkee
Damns. täähän on just se mitä oon kaivannu.. siis halusin kyllä oikeesti jonkun ison karvasen tyynyn, jos ei sitä halittavaa miestä sänkyyn löydy =DD
Mul on muuton jäljiltä kadoksissa sellanen tuubityyny mikä on loistava sivuttainnukkumiseen/cuddlaamiseen. Tuottaa muuten maailman parhaat haaveilu-unet*pihkassa*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Ergilion

Posts: 751

#108 • • Ergilion

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Damns. täähän on just se mitä oon kaivannu.. siis halusin kyllä oikeesti jonkun ison karvasen tyynyn, jos ei sitä halittavaa miestä sänkyyn löydy =DD
Mul on muuton jäljiltä kadoksissa sellanen tuubityyny mikä on loistava sivuttainnukkumiseen/cuddlaamiseen. Tuottaa muuten maailman parhaat haaveilu-unet*pihkassa*



ei nyt ihan iso karvanen tyyny, mutta tuli mieleen japanilaiset body pillowit... :D

bodypillows.jpg

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Auacusha

Posts: 1,097

#109 • • Auacusha Koneradio
Kokovartalotyyny <3 Nykyään ilman moista nukkuminen tuntuu jo vieraalta ajatukselta ja itsellä auttoi paljon selkäkipuihin joita esiintyi aamuisin.

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Jokke L

Posts: 1,203

#111 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Eix näitä luukkuja ole jo ihan tarpeeksi?



ei

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Takyon

Posts: 2,945

#113 • • Edited Takyon Möwkö

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Eix näitä luukkuja ole jo ihan tarpeeksi?



Nää kaikki on kyl luotu jo vuosia sit eikä vasta viimepäivinä..

Ja nyt loppu se OT.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Jago

Posts: 4,039

#114 • • Edited Jago un-trained monkee

Replying to UNIKAVERILUUKKU:


---
Damns. täähän on just se mitä oon kaivannu.. siis halusin kyllä oikeesti jonkun ison karvasen tyynyn, jos ei sitä halittavaa miestä sänkyyn löydy =DD
Mul on muuton jäljiltä kadoksissa sellanen tuubityyny mikä on loistava sivuttainnukkumiseen/cuddlaamiseen. Tuottaa muuten maailman parhaat haaveilu-unet*pihkassa*
---


ei nyt ihan iso karvanen tyyny, mutta tuli mieleen japanilaiset body pillowit... :D

bodypillows.jpg


Mul oli ton näkönen ainakin lupin the III tyyny. ainakin mittasuhteet samat. Se materiaali oli aivan tuskaisna hiostava(ja sauma repes ittestään).
Itteasiassa toi mun sivutyynykin on aika hiostavaa materiaalia. Ois kiva, että se joko imis kosteutta. Niitähän on sellasia semi sikiön näkösiä tyynyjä ja sellasii, joissa on se "torso" ja sitten yks "käsi".
Oon kyllä tässä parikertaa todennu, että kun hyvää tyynyä ei oo tällähetkellä, ni oon vaan hankkinu sen unikaverin. On ollu kyl kivaa vaihteluu.

Cuddling for the win o/


Eli mäki voisin huutaa jostain jäbästä täällä UUNNIIIKAKAAVEEERRIISEURAAAAAAAA!!!!!!1*blush*
No sex required or offered*lmao*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#117 • • Edited Jago un-trained monkee

Replying to UNIKAVERILUUKKU:

Unikavereiden tarpeellisuudesta
http://www.hs.fi/juttusarja/hyvinvointi/artikkeli/Nukummeko%20me%20v%C3%A4%C3%A4rin/1329103518531


Toi unityyli ei valitettavasti vaan oikeen toimi 8h duunipäivillä ja näin pitkillä etäisyyksillä toisiin oman heimolaisiin ja duuniin.
Mutta muuten kyllä helppo ymmärtää, koska meidän nukkumistyyli ei salli valppautta vihollisia tai hyökkääviä petoja vastaan.

niin ja unikavereista. Itte yleensä heräillen enemmän kun unikaveri on siinä, mutta saatan nukkuu sitten pidempään

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe