Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.

128 posts, 7 pages, 25,193 views

Cosmic City Survivor

Posts: 590

#22 • • Cosmic City Survivor
Isoin säätö ikinä, tää on nähtävä ja koettava. Onko Lil Louis yhtä kova kuin kehutaan (Chicgon paras dj aina ollut ja on edelleen) ja voiko se kantaa etuliitettä Lil :) Vai onko se meille tän keikan jälkeen pelkkä Louis vai Big Louis...
ValaX

Posts: 3,891

#23 • • ValaX
Muistan sijoittaneeni aikoinaan Ripatin Ocsid listalla French Kissin 6 kertaa peräkkäin ykköseksi omalla listallani, vaikkei sillä järjestyksellä ollut väliä kun kaikki biisit saivat yhden pisteen. En nyt tarkasti muista mikä biisi sitten syrjäytti mulla ranskalaiset suudelmat puolen vuoden ykkösenä olon jälkeen? Olisko ollut sitten "I Called You" tai "Blackout":) Ei pysty nyt muistamaan:)
Lil Tony

Posts: 775

#24 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Once in a lifetime. Lil Louis @ Redrum

--
Jazz Is a Teacher

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#25 • • Aurinkoneiti
Se French Kiss on varmaankin ainut hitti, joten ei harmita ollenkaan, ko en pääse bileisiin. Blaahh!!!
Sam

Posts: 544

#26 • • Sam
Kivat jortsut! Piiiitkästä aikaa ulkona vapaalla, ei kaduta.

Jos vähän voi kritisoida, niin French Kissin jälkeen tuntui pakka menevän hieman sekaisin, eikä oikein löytynyt linjaa. Siihen asti oli kyl aivan saatanan kova. Olihan se loppukin melkoista rakkautta, eipä siinä kummempaa moitetta. Kiitos tästä!
W

Posts: 1,049

#27 • • Edited W
Ihan mukava ilta muuten mut ei oikeen tällä kertaa musiikki (Lil Louis) ollut "ihan" sitä mitä toivoin. Ja taas näyttää muuten pikkujoulukausi alkaneen. *nauru*

Täytyy vaan todeta ettei oo nää jenkki-DJ:t mua varten.

Edit. Noh seuraava viikonloppu onkin sit timantit kova. *vink*
Lil Tony

Posts: 775

#28 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

Sam, 15.11.2009 04:27:
Kivat jortsut! Piiiitkästä aikaa ulkona vapaalla, ei kaduta.

Jos vähän voi kritisoida, niin French Kissin jälkeen tuntui pakka menevän hieman sekaisin, eikä oikein löytynyt linjaa. Siihen asti oli kyl aivan saatanan kova. Olihan se loppukin melkoista rakkautta, eipä siinä kummempaa moitetta. Kiitos tästä!



Saanko sanoa pahasti. Suu kiinni.
Paras Dj mitä mä oon koskaan kuullut ja oon kuullut melkein kaikki varteenotettavat. Huhuh mikä touch. En tiedä mitä jäbä odotti mutta mä sain ainakin mitä tilasin ja vielä piikasen enemmän. Jengi ei tunnu tietävän Suomessa kovinkaan usein mitä nää legendat soittaa. Lil Louis pesi kaikki dj mitä meillä käynnyt 100-0. Natalie Colesta Dance maniaa sujuvasti, ei onnistu joka pojalta ja vielä pitää Redrumin Helsinki Techno City tanssilattia liekeissä

Sain sen uuden albumin joka on 85 % rnb ja loput housea. Parasta tuotantoa mitä kuulut 20 vuoteen. Tulee ulos kai joulukuussa. Soitti joku 6 biisiä sen uudelta albumilta.

Helsinki Soul Cityn ois pitänyt esittää tän illan.

Ei tarvii kahta kertaa miettiä jos joku kysyy et kuka kovin dj. Carl Craig, Derrick may, Juan Atkins, AME ja pari muuta sanonut mulle aina että Lil Louis on ylivoimasesti paras dj mut en oo uskonut koska kuullut ristiriitaista siitä muutamilta promoottoreilta, mut nyt ymmärrän miksi. Jos odottaa et tulee 6 h french kissiä ja saakin sielukasta housea ja soulia niin kyllä se jättää kylmäksi.

7000e meni hyvään tarkoitukseen, kulttuuriin. Liput pitäis olla 30e näissä illoissa että ois järkeä tehdä useammin kuin once in a life time...

Tähän ei voi sanoa että FINNS DO IT BETTER

ps. kävin sanomassa volumesta kerran ja Louis sanoi että on soittanut 37 vuotta levyjä ja tietää aika tarkkaan mikä se volume pitää olla että saa jengi joraamaan 70 luvun vokaali jazzia , siinä vaiheessa ei voinnut sanoa enään yhtään mitään. Hyvää yötä

--
Jazz Is a Teacher

Timmo

Posts: 657

#29 • • Timmo
oli aivan vitun kova! piste.

--
Elämä On Raato

turha

Posts: 105

#30 • • turha
TISSIT!
Barfunkel

Posts: 95

#31 • • Barfunkel
Jää kyllä tissit kakkoseksi kun tulee tuollaista soundia.
W

Posts: 1,049

#34 • • Edited W

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

Lil Tony, 15.11.2009 10:39:
---
W, 15.11.2009 05:02:
Ihan mukava ilta muuten mut ei oikeen tällä kertaa musiikki (Lil Louis) ollut "ihan" sitä mitä toivoin.

---


Ihan mielenkiinnosta oisin kysynyt mitä toivoit / oletit Lil Louiksen soittavan ?



No enpä kauheasti odottanut mutta itse tykkään asteen verran tykimmästä musiikista joka ei mene ihan noin Soul / Disco puolelle, vaan mielummin kova tekno + prog house.

Illan parhaat biisit oli kuitenkin musta nuo muutamat Lil Lousin omat biisit jotka tunnistin.
Noiden Jenkki Dj:den tyyli ei vaan mulle nappaa ja se on vaan nyt sitten uskottava. Ainoa en varmasti ole jolle musiikki ei maistunut, sillä moni vaihto toisaalle.

Itellä tuli tuosta setistä jotenkin Lemmenlaiva mieleen.
Mai

Posts: 374

#35 • • Edited Mai Villikisu
Täytyy kyllä sanoa ettei ilta ollut mun makuuni, pari vikaa kerkesin Lil Tonylta kuulemaan ja ne kyllä tanssitti mutta sitten tämä päätähti, musiikki ei napannut pahemmin ollenkaan. Pari makeeta viidakkosoundista biisiä siellä jorasin ja loppu olikin sitten itselle ei mieleistä soulia / jazz piiperrystä. Kuvittelin Lil Louisin soittavan vähän tykimpää kamaa myös: tekno, progehouse tms., tuosta tosiaan tuli joku lemmenlaiva mieleen. Tää rakkaus meininki musiikissa ei muutenkaan nappaa ollenkaan, enempi tykkään melankolisemmasta ja aggressiivisemmasta musasta. Nähnäh, ei mun ilta, liikaa porukkaa, liian kuuma, liian kovalla musiikki ja musiikkikaan ei napannut. *justjoo* No ens kerralla ehkä paremmin.
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#36 • • Cosmic City Survivor
Täytyy ihan tähän väliin todeta että jos jengi odottaa Lil Louikselta progea niin silloin on kyllä ollut aika väärä kuva miehestä. Pakko myöntää yksi asia että Helsinki Techno City esittää oli väärä johdanto ja konsepti Lil Louikseen. Näin ne mielipiteet vaihtelee, itselle ilta oli yksi parhaista Redrumissa tähän asti (vaikkakin ikävä kyllä huomasi että aika moni oli väärään aikaan väärässä paikassa) vaikka tanssilattia täys ja Ihmiset hymyili ja tanssi eikä tampannut. Seksikästä menoa.

Viime aikoina lukenut näitä palautteita ulkolaisista artisteista ja huomannut sen että asiakkaat eivät välttämättä tiedä mitä ne odottaa, vanhant kiksu djt soittaakin nykyään deeppiä technoa tai housea jnejne. Ajat muuttuvat, dj muuttuvat, mutta yksi asia on selvä, hyvä musa on hyvää musaa ja kaikilla on oma mielipide tähän asiaan ja siitä on turha ketään syyttää, kaikki saa tykkää mistä haluaa.

Seuraava HTC ilta 30.1. silloin Orkidea, Mr A, Eliot Ness ja allekirjoittanut. Eikä varmasti tule sielukasta housea tai discoa.
Barfunkel

Posts: 95

#37 • • Barfunkel
Tietääkö kukaan mikä se biisi Louisin setissä oli missä möreä miesääni sanoi "house"? Ns. Pakkopoisto.
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#38 • • Cosmic City Survivor

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

Barfunkel, 15.11.2009 15:39:
Tietääkö kukaan mikä se biisi Louisin setissä oli missä möreä miesääni sanoi "house"? Ns. Pakkopoisto.



Mietin ihan samaa. Jos joku tietää niin saa kertoa, huippu biisi kyllä. Ainut mikä oli masentavaa aina kun kysy et mikä biisi se oli vastus et joku larry levanin tekemä editti sille tai joku oma ennen julkaisematon dj tool. kai kaverilla joka saannut antanut vaihtiksia ron hardyn ja larryn kanssa samalla lailla kuin nykyään me treidataa cdriäon aika spessuja biisejä takataskussa loputtomasti.

Selvis sit etu who the fuck is JACK = LIL LOUIS the Creator
Barfunkel

Posts: 95

#40 • • Barfunkel

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

Lil Tony, 15.11.2009 18:10:
---
Barfunkel, 15.11.2009 15:39:
Tietääkö kukaan mikä se biisi Louisin setissä oli missä möreä miesääni sanoi "house"? Ns. Pakkopoisto.

---


Mietin ihan samaa. Jos joku tietää niin saa kertoa, huippu biisi kyllä. Ainut mikä oli masentavaa aina kun kysy et mikä biisi se oli vastus et joku larry levanin tekemä editti sille tai joku oma ennen julkaisematon dj tool. kai kaverilla joka saannut antanut vaihtiksia ron hardyn ja larryn kanssa samalla lailla kuin nykyään me treidataa cdriäon aika spessuja biisejä takataskussa loputtomasti.

Selvis sit etu who the fuck is JACK = LIL LOUIS the Creator



Pari tuntia salapoliisityötä ja vastaus löytyi, se biisi on Chip E - It's House. Varmaan joku editti tosin.

&feature=related