Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:
Sam, 15.11.2009 04:27:
Kivat jortsut! Piiiitkästä aikaa ulkona vapaalla, ei kaduta.
Jos vähän voi kritisoida, niin French Kissin jälkeen tuntui pakka menevän hieman sekaisin, eikä oikein löytynyt linjaa. Siihen asti oli kyl aivan saatanan kova. Olihan se loppukin melkoista rakkautta, eipä siinä kummempaa moitetta. Kiitos tästä!
Saanko sanoa pahasti. Suu kiinni.
Paras Dj mitä mä oon koskaan kuullut ja oon kuullut melkein kaikki varteenotettavat. Huhuh mikä touch. En tiedä mitä jäbä odotti mutta mä sain ainakin mitä tilasin ja vielä piikasen enemmän. Jengi ei tunnu tietävän Suomessa kovinkaan usein mitä nää legendat soittaa. Lil Louis pesi kaikki dj mitä meillä käynnyt 100-0. Natalie Colesta Dance maniaa sujuvasti, ei onnistu joka pojalta ja vielä pitää Redrumin Helsinki Techno City tanssilattia liekeissä
Sain sen uuden albumin joka on 85 % rnb ja loput housea. Parasta tuotantoa mitä kuulut 20 vuoteen. Tulee ulos kai joulukuussa. Soitti joku 6 biisiä sen uudelta albumilta.
Helsinki Soul Cityn ois pitänyt esittää tän illan.
Ei tarvii kahta kertaa miettiä jos joku kysyy et kuka kovin dj. Carl Craig, Derrick may, Juan Atkins, AME ja pari muuta sanonut mulle aina että Lil Louis on ylivoimasesti paras dj mut en oo uskonut koska kuullut ristiriitaista siitä muutamilta promoottoreilta, mut nyt ymmärrän miksi. Jos odottaa et tulee 6 h french kissiä ja saakin sielukasta housea ja soulia niin kyllä se jättää kylmäksi.
7000e meni hyvään tarkoitukseen, kulttuuriin. Liput pitäis olla 30e näissä illoissa että ois järkeä tehdä useammin kuin once in a life time...
Tähän ei voi sanoa että FINNS DO IT BETTER
ps. kävin sanomassa volumesta kerran ja Louis sanoi että on soittanut 37 vuotta levyjä ja tietää aika tarkkaan mikä se volume pitää olla että saa jengi joraamaan 70 luvun vokaali jazzia , siinä vaiheessa ei voinnut sanoa enään yhtään mitään. Hyvää yötä