Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.

128 posts, 7 pages, 24,631 views

and3rs

Posts: 31

#102 • • and3rs
Marshall Jefferson
hrdkvr

Posts: 3,929

#106 • • hrdkvr KURGO
derrick carter

--
-keep it hard-

Barfunkel

Posts: 95

#108 • • Barfunkel
Nähtävästi olen liian hidas.
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#110 • • Cosmic City Survivor
ainoastaan Ron ja MJ Tietää totuuden mutta toi on se huhu mistä ei puhuta kuulemma hirveesti. Paljon on jeesiä tapahtunut tuolla Chicago - Detroit osastolla mm Larry Heard on tehnyt pari Joe Lewis trakkia. Jos ja kun toi pitää paikkansa niin se on MJn paras biisi IMO
Peppermint

Posts: 325

#111 • • Peppermint
Mäkin oisin veikannut Marshall Mushroom Jeffersonia, siinä on kyllä kova äijä!

--
Oldschool, baby

Newhouse

Posts: 24

#114 • • Edited Newhouse
hahah! jopas menee kiinnostavaksi lotoksi tämä homma... onko sulla Toni jokin "varma" tieto asiasta vai "vahva huhu"? ;-) itse kelailin veikkauksia sen mukaan kenen kanssa Ronilla on ollut noina vuosina jotain ilmiselviä konnektioita = Hula & K. Fingers, Braxton Holmes, Cajmere... mutta vahvimmaksi veikkaukseksi jää Glenn "Underground" Crocker sen takia kuinka samanlainen tuotantojälki äijällä oli noina vuosina. Verratkaa esim. ukon Djax-julkaisuihin (erityisesti rumpuohjelmoinnin osalta):

http://www.youtube.com/watch?v=UlkM-brGkVY

nyt kun tätä soppaa hämmennetään ja toivottavasti ollaan oikeasti tuomassa päivänvaloon niin kaikkein paras vastaushan tähän pitäisi kaiken tämän jälkeen olla LIL LOUIS! :)



EDIT: jahas. reilusti puoli vuorokautta myöhässä vastauksen kanssa. olis varmaan ollut aiheellista klikata refreshiä niin olis nähnyt aika monta uutta replyä :-D Jefferson kuulostaa aika villiltä nimeltä siihen nähden, ettei ole tehnyt mitään muuta lähellekään Altered Statesin kuuloista kamaa soundillisesti/tuotannollisesti, ever. mielenkiintoista seurata miten juttu etenee...

EDIT 2: Miettiikö kukaan muu sitä miksi tästä aiheesta ei ole jauhettu maailman musafoorumeilla jo vuosikausia, jos kerran kyseessä on jo ns. "vanha huhu"? For real...
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#115 • • Cosmic City Survivor

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

Newhouse, 18.11.2009 00:29:
hahah! jopas menee kiinnostavaksi lotoksi tämä homma... onko sulla Toni jokin "varma" tieto asiasta vai "vahva huhu"? ;-) itse kelailin veikkauksia sen mukaan kenen kanssa Ronilla on ollut noina vuosina jotain ilmiselviä konnektioita = Hula & K. Fingers, Braxton Holmes, Cajmere... mutta vahvimmaksi veikkaukseksi jää Glenn "Underground" Crocker sen takia kuinka samanlainen tuotantojälki äijällä oli noina vuosina. Verratkaa esim. ukon Djax-julkaisuihin (erityisesti rumpuohjelmoinnin osalta):

http://www.youtube.com/watch?v=UlkM-brGkVY

nyt kun tätä soppaa hämmennetään ja toivottavasti ollaan oikeasti tuomassa päivänvaloon niin kaikkein paras vastaushan tähän pitäisi kaiken tämän jälkeen olla LIL LOUIS! :)



EDIT: jahas. reilusti puoli vuorokautta myöhässä vastauksen kanssa. olis varmaan ollut aiheellista klikata refreshiä niin olis nähnyt aika monta uutta replyä :-D Jefferson kuulostaa aika villiltä nimeltä siihen nähden, ettei ole tehnyt mitään muuta lähellekään Altered Statesin kuuloista kamaa soundillisesti/tuotannollisesti, ever. mielenkiintoista seurata miten juttu etenee...

EDIT 2: Miettiikö kukaan muu sitä miksi tästä aiheesta ei ole jauhettu maailman musafoorumeilla jo vuosikausia, jos kerran kyseessä on jo ns. "vanha huhu"? For real...



Tää koko sotku on lähtöisin Gerd Janssonin tekemästä haastattelusta eräälle legendalle Redbull Music academyssä. Mä oon kysellyt sen jälkeen melkein kaikilta asiasta jotka siitä voi jotain voinnut tietää, ja moni tuntuu tietävän mutta ei halua kommentoida sen enempää. Mä veikkasin itse Glen Undergroundia aikoinaan kun joku heitti ton kysymyksen ilmaan. Mut viimeisin tieto on Lil Louiksen ilmeet ja Gerd Janssonin haastatteltava Redbull music academyssa..

MJ kuulosti itsellekkin aika oudolta, mutta toisaalta ihan mahdollinen. Se ei digannut trakista ja antoi nuorelle Ron Trentille sen tai jotain ? Mad Mike ois sopinut mun mielestä paremmin
ojis

Posts: 26

#116 • • ojis

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

Newhouse, 18.11.2009 00:29:
Jefferson kuulostaa aika villiltä nimeltä siihen nähden, ettei ole tehnyt mitään muuta lähellekään Altered Statesin kuuloista kamaa soundillisesti/tuotannollisesti, ever. mielenkiintoista seurata miten juttu etenee...

EDIT 2: Miettiikö kukaan muu sitä miksi tästä aiheesta ei ole jauhettu maailman musafoorumeilla jo vuosikausia, jos kerran kyseessä on jo ns. "vanha huhu"? For real...


Samaa mieltä. Marshall Jefferson kuulostaa kyllä erikoiselta tässä yhteydessä. Ja täytyy sanoa, että ei mennyt Mad Mikekään läpi, vaikka paremmin olisi tähän yhteyteen sopinut kuin Jefferson. Mun mielestä noi kumpikaan ei vaan soundillisesti natsaa täysin.
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#117 • • Edited Cosmic City Survivor

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

ojis, 18.11.2009 07:54:
---
Newhouse, 18.11.2009 00:29:
Jefferson kuulostaa aika villiltä nimeltä siihen nähden, ettei ole tehnyt mitään muuta lähellekään Altered Statesin kuuloista kamaa soundillisesti/tuotannollisesti, ever. mielenkiintoista seurata miten juttu etenee...

EDIT 2: Miettiikö kukaan muu sitä miksi tästä aiheesta ei ole jauhettu maailman musafoorumeilla jo vuosikausia, jos kerran kyseessä on jo ns. "vanha huhu"? For real...

---

Samaa mieltä. Marshall Jefferson kuulostaa kyllä erikoiselta tässä yhteydessä. Ja täytyy sanoa, että ei mennyt Mad Mikekään läpi, vaikka paremmin olisi tähän yhteyteen sopinut kuin Jefferson. Mun mielestä noi kumpikaan ei vaan soundillisesti natsaa täysin.



Miksi ei voisi olla MJ. Ei se Altered States kuulosta MJn house Anthemilta mutta esim tää
&feature=related tai tää rupee jo kuulostamaan. + moni muu sen aliaksista Breaker Mixer, Dancing Flutes, Eleven, Hercules, House To House, Jungle Wonz, Underground Repairs saattaa hyvinkin kuulostaa enemmän ja enemmän Altered states hengeltä jos noi kahlaa läpi.

Ei natsaa soundillisesti ? 909 ja stringit :=)

Veikkaan että henkilö joka kertoi Gerd Janssonille tämän huhun Red Bull Music acadeyssa ei turhaan kertonut legendaarista läppää. Taisi olla Mr Frankie Knucless :)
Newhouse

Posts: 24

#119 • • Newhouse
Joo, eihän siinä ajatuksessa ole mitään kummallista, että joku olisi auttanut niin nuorta tyyppiä studiotempuissa erittäin isostikin. Kuulostaa lähinnä hyvinkin luonnolliselta tapahtumienkululta. Enemmänkin ihmetyttää, ettei asia olisi jo tässä lähes 20 vuoden aikana tullut jo aiemmin esiin. Eipä se paljon Ron Trentin legendaarisuuteen tai maineeseen vaikuttaisi tässä vaiheessa mikäli tällainen fakta joltain taholta vahvistettaisiinkin. Onhan Ronilla "muutama" muukin sulka hatussa "Altered States":in lisäksi :)

BTW, Gerdin luotsaama Ron Trent -haastattelu RBMA:sta on varsin viihdyttävää kuunneltavaa:

http://www.redbullmusicacademy.com/video-archive/lectures/ron_trent__stoked_on_trent
Samuel

Posts: 96

#120 • • Samuel
No niin pääsinpäs loggautumaan. Mielenkinntosia juttuja. Tässä myös hauska ja hiukan samankaltainen juttu:
http://www.discogs.com/Lil-Louis-The-Original-Video-Clash-Music-Takes-U-Away/master/40360

Eli lyhyesti kyse on Lil Louisin Video Clashistä jonka takana ilmeisesti myös MJ! Onks tää ollu muilla tiedossa? Taitaa näitä olla useampia, tuntee et jäbät on tehny noita ralleja tohon aikaan useesti porukalla ja se o julkassu kuka ehtiny/ pystynyt.

--
Hey laptop dj's, your girlfriend preferes 12 inches!