Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.

128 posts, 7 pages, 24,629 views

Cosmic City Survivor

Posts: 590

#62 • • Cosmic City Survivor

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

J.Kusti, 16.11.2009 10:18:
---
Lil Tony, 15.11.2009 22:35:
---


Nyt vois sen Ron trentin tuoda, louis kehui sitä kovaksi djksi. Vaikka kuulin suurimman kohun ikinä. Ron Trent ei ole tehnyt Altered Statesia vaan Mad Mike joka halusi tehdä 15 vuotiaasta kaverista kuuluisan, meni hetki kun tota läppää mietti.

---


no joo, aikamoinen paukku. trent on sellainen legenda että tulee mieleen että mitähän muuta se ei oo ite vääntänyt. kuitenkin sellanen kaveri jonka raitoja on tullut diggailtua ihan pirusti. louisko kertoi? ihan vaan sillä että mun mielestä tää on aika breaking news-osastoo musanörtille.



itseasiassa Lil Louis ei sitä kertonut vaan kysyin siltä niinkuin olen kysynyt monelta muultakin tosta samasta asiasta, mad mikelta en uskaltanut kysyä flowssa, jos se ois suuttunut. heitin louikselle ohimennen kysymyksen, ja se vaan vastasi et what comes from chicago stays in chicago.

Mä oon kuullut ton itseasiassa monta vuotta sitten jo. Ame ja Gerd Janson oli saannut siihen varmuuden joltain en muista keneltä. Meni kyllä glowstick väärään kurkkuun kun kuulin ton ekaa kertaa. Mut toisaalta kun miettii UR / Altered States = kuulostaa samalta. Ron Trent ei ole ton jälkeen tehnyt yhtään biisiä joka kuulostaa samalta. Ja Mad Mike on jeesannut niin montaa ukkoa samalla tavalla, ei rolandokaan ole tehnyt Knights of the Jaguaria ja noita esimerkkejä on paljon. Mike bankns haluaa pojat pois kaduilta, eikä nostaa itseään framille. Ron trent ollut 15 vuotta kun Altered STates on tehty, ja siinä biisissä on kaikki legendaariset synat ja rumpukoneet mitä mad mike käyttänyt että tämä myytti on BUSTED :)
J.Kusti

Posts: 1,018

#63 • • J.Kusti Deep Space Helsinki

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

Lil Tony, 16.11.2009 10:59:
---
J.Kusti, 16.11.2009 10:18:
---
Lil Tony, 15.11.2009 22:35:


Mut toisaalta kun miettii UR / Altered States = kuulostaa samalta. Ron Trent ei ole ton jälkeen tehnyt yhtään biisiä joka kuulostaa samalta.



nyt kun sen tietää niin se on aika selvä homma. tää tieto tuli kuitenkin ihan puun takaa niin oli vähän hämmentynyt olo pari minuuttia. kiitos tästä.
Peppermint

Posts: 325

#64 • • Peppermint

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

Lil Tony, 16.11.2009 09:56:
---
Pikkasen on Louis käyttänyut aikaa tohon albumiin. joka biisissä eri laulaja, ja taustalla nykin parhaat session muusikot jotka tulee vetämään livenä ton albumin. Ehdottomasti FLOW kamaa jos ne tekee liven esim ens kesänä. Tuotanto on melkein liian hyvää...



Joo hommatkaapa kööri Flowhun ensi kesänä niin tulen vaikka ihan ulkomailta asti paikalle! *pihkassa*

--
Oldschool, baby

masumi

Posts: 32

#65 • • masumi
Rankka reissu, mutta kannatti lähteä! Paras keikka, jolla koskaan olen ollut. Lil' Louis ei sortunut yleisön kosiskeluun, vaan piti oman tyylinsä alusta loppuun. Mikä musiikkimaku, ammattitaito ja charmi! Tällainen musiikki on Suomessa niin harvinaista herkkua, että ilta jää mieleeni pitkäksi aikaa.

Illan ainut miinus oli juhlimiskulttuurin lieveilmiöt, mutta niitä nyt ei voi välttää, kun baariin lähtee. Mikä tärkeintä, musiikki oli taivaallista. Kiitos Tonylle, että toit herran Suomeen!
samlainio

Posts: 1,264

#66 • • samlainio
Oli ihan ok soundia ja Lil hoiti kyllä ton deejii osaamisen hyvin. Musiikillisesti oli meikälle aika tasanen ilta. Ja joka mä oon vaan tulossa vanhaksi tai jotain, mut oli must musat aikast lujalla. Ehkä se vaan johtuu siitä, ett käyn nykyään niin harvoin ulkona, ett korvat ei oo tottunu tollaseen "meteliin" =D

Mutjoo, rispektit kyllä jäbille, kun tollasia nimiä tuotte Helsinkiin!
Rich

Posts: 109

#67 • • Rich

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

samlainio, 16.11.2009 13:18:
Ja joka mä oon vaan tulossa vanhaksi tai jotain, mut oli must musat aikast lujalla. Ehkä se vaan johtuu siitä, ett käyn nykyään niin harvoin ulkona, ett korvat ei oo tottunu tollaseen "meteliin" =D



No olihan se kyl tosi lujaa. Siitä takakaiuttimien läheltäki ku liikku loppupuolella ni tuntu et pää räjähtää vaikka kännivaimennusta oli aika rankasti päässä ;) Mäki oon tässä kuitenkin pitäny itseani jo kuuroutuvana... Tästä syystä ite tuli hengailtua siellä taka lavalla johon ei mikään skobe tuuttaa suoraan ja sen vuoksi ei myöskään ollu ongelmaa volan suhteen.
W

Posts: 1,049

#68 • • Edited W
Tosta volyymista, niin mun mielestä ehkä yläpäät oli pikkusen ehkä liian kovalla (vaikka kyl itteeni ei häiritse, mut korvat oli kyllä ihan tukossa aamulla) mutta basso taas ei kyllä ollut tippaakaan liian kovalla, sais basso olla vaikka kovemmallakin. *kuolaa*

t: Basso fani

Ja ite bileistä viel korjaan sen verta et musta on kyllä pelkkää positiivista että otetaan erillaisia Dj:tä vaikka ei aina setti uppoiskaan ihan kympillä niin vaihtelu virkistää joka tapauksessa. Ei kukaan jaksa ihan samanlaisia settejä kuunnellakkaan joka kerta. *vink*
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#69 • • Cosmic City Survivor

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

W, 16.11.2009 18:31:
Tosta volyymista, niin mun mielestä ehkä yläpäät oli pikkusen ehkä liian kovalla (vaikka kyl itteeni ei häiritse, mut korvat oli kyllä ihan tukossa aamulla) mutta basso taas ei kyllä ollut tippaakaan liian kovalla, sais basso olla vaikka kovemmallakin. *kuolaa*

t: Basso fani

Ja ite bileistä viel korjaan sen verta et musta on kyllä pelkkää positiivista että otetaan erillaisia Dj:tä vaikka ei aina setti uppoiskaan ihan kympillä niin vaihtelu virkistää joka tapauksessa. Ei kukaan jaksa ihan samanlaisia settejä kuunnellakkaan joka kerta. *vink*



joo oli kiva kuulla muuta kuin beatport top 100 biisejä tai sitten Cecile, Oslo, Cocoon, jne sontaa...
Smoodie

Posts: 159

#70 • • Smoodie

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

Lil Tony, 16.11.2009 23:08:
---
W, 16.11.2009 18:31:
Tosta volyymista, niin mun mielestä ehkä yläpäät oli pikkusen ehkä liian kovalla (vaikka kyl itteeni ei häiritse, mut korvat oli kyllä ihan tukossa aamulla) mutta basso taas ei kyllä ollut tippaakaan liian kovalla, sais basso olla vaikka kovemmallakin. *kuolaa*

t: Basso fani

Ja ite bileistä viel korjaan sen verta et musta on kyllä pelkkää positiivista että otetaan erillaisia Dj:tä vaikka ei aina setti uppoiskaan ihan kympillä niin vaihtelu virkistää joka tapauksessa. Ei kukaan jaksa ihan samanlaisia settejä kuunnellakkaan joka kerta. *vink*

---


joo oli kiva kuulla muuta kuin beatport top 100 biisejä tai sitten Cecile, Oslo, Cocoon, jne sontaa...




Sain hyvät naurut tästä!!! Kiitos siitä... Beatport top 100!

Harmi etten päässyt paikalle..
golem

Posts: 1,395

#71 • • golem Golem

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

Rich, 16.11.2009 13:38:
---
samlainio, 16.11.2009 13:18:
Ja joka mä oon vaan tulossa vanhaksi tai jotain, mut oli must musat aikast lujalla. Ehkä se vaan johtuu siitä, ett käyn nykyään niin harvoin ulkona, ett korvat ei oo tottunu tollaseen "meteliin" =D

---


No olihan se kyl tosi lujaa. Siitä takakaiuttimien läheltäki ku liikku loppupuolella ni tuntu et pää räjähtää vaikka kännivaimennusta oli aika rankasti päässä ;) Mäki oon tässä kuitenkin pitäny itseani jo kuuroutuvana... Tästä syystä ite tuli hengailtua siellä taka lavalla johon ei mikään skobe tuuttaa suoraan ja sen vuoksi ei myöskään ollu ongelmaa volan suhteen.




Toi on kyl maailman vittumaisin tilanne ku artisti vetää volat kaakkoon, eikä kuuntele palautetta yleisön hajoavista korvista. Limitteri tai ylimääräinen esivahvistin vaan signaaliketjuun. Jos tuhoo liikaa täydellistä F1-soundii nii sit sellanen malli jossa on bypass (jonka voi tarvittaessa pistää päälle jos on sen sortin artisti joka ei päästä ketään metrin säteelle mikserin master-potikasta).
tbo

Posts: 935

#73 • • Edited tbo budhisattva

Replying to Helsinki Techno City esittää: LIL' LOUIS Suomeen 14.11.:

J.Kusti, 16.11.2009 11:04:
---
Lil Tony, 16.11.2009 10:59:
---
J.Kusti, 16.11.2009 10:18:
---
Lil Tony, 15.11.2009 22:35:


Mut toisaalta kun miettii UR / Altered States = kuulostaa samalta. Ron Trent ei ole ton jälkeen tehnyt yhtään biisiä joka kuulostaa samalta.

---


nyt kun sen tietää niin se on aika selvä homma. tää tieto tuli kuitenkin ihan puun takaa niin oli vähän hämmentynyt olo pari minuuttia. kiitos tästä.



Joo, vähän samaa kelailin että häh? Sit olikin pakko kaivaa se esille ja kuunnella läpi, ja kyl joo, ohan siinä noita UR-elementtejä tosi roimasti (varsinkin se breikki jossa tulee se ride)...mut hetkeks meni kyllä jauhot suuhun. Aekamoista. Mut toisaalta, Mad Mike Banks on kyl sen kaliiberin jamppa et se nyt saakin tehdä vähän mitä vaan ja se on silti okei.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Cosmic City Survivor

Posts: 590

#74 • • Cosmic City Survivor
Puhuin Just vielä tosta urbaani legendasta, herran Louiksen itsensä kanssa. Ei ole kuulemma Mad Mike joka teki biisin Ron Trentille... Damn, tää menee jännäksi. Tänään selvii... Mitä jengi veikkaa. Se on joku Chicagosta kuulemma. Think Chicago
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#76 • • Cosmic City Survivor
Ensimmäinen joka arvaa kuka oli tämä Legenda Chicagosta joka teki Ron Trentille palveluksen tekemällä Altered Statesin saa Redrumin Super yyberi vipin, ensimmäisen sellaisen.
hrdkvr

Posts: 3,929

#77 • • hrdkvr KURGO
c) kanada

--
-keep it hard-

MRC

Posts: 1,346

#79 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Lil' Louis itse? :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

ojis

Posts: 26

#80 • • ojis
Menee toiseen kaupunkiin, mutta sanoisin "Belleville Three" kolmikosta Derrick May.