202 posts, 11 pages, 68,669 views
Replying to työttömien luukku:
Gateway, 10.12.2009 23:25:
Työttömyyttähän tuo puskee, johan tuota kuutisen vuotta kerkesikin hommia samassa firmassa tehdä. Saas nähdä löytyykö tästä kylästä enää hommia insinörtille vai pitääkö valua etelään kuten kaikki muutkin...
Anselmi, 12.12.2009 14:25:
---
Työttömyyttähän tuo puskee, johan tuota kuutisen vuotta kerkesikin hommia samassa firmassa tehdä. Saas nähdä löytyykö tästä kylästä enää hommia insinörtille vai pitääkö valua etelään kuten kaikki muutkin...
---
...Ja täällä niitä hommia sit löytyis paremmin? :D
Gateway, 12.12.2009 14:44:
---
---
---
---
Kaksi sanaa, löytyy toki :)
Anselmi, 12.12.2009 14:52:
---
---
---
---
---
---
No hyvä:) Tuntuu et monilla inssialoilla tää rämpii samassa suossa kuin koko maa.
Mut vois olettaa et ainakin ohjelmistopuolen ja rakennusinsseillä tääl on hommia. Osuinks oikeaan?
Gateway, 12.12.2009 16:37:
---
Anselmi, 12.12.2009 14:52:
---
---
---
---
---
---
No hyvä:) Tuntuu et monilla inssialoilla tää rämpii samassa suossa kuin koko maa.
Mut vois olettaa et ainakin ohjelmistopuolen ja rakennusinsseillä tääl on hommia. Osuinks oikeaan?
---
Et ihan, koneinssi olen ja suunnitteluhommia olen tehnyt. Kaikin puolin siellä etelänmaalla on työtilanne parempi, ala kuin ala. Siihen nyt lähinnä viittasinkin, tilanne on toki huono melkeinpä kautta linjan.
MiMoSa, 2.1.2010 18:40:
No juu, kyllä se tilanne täällä on huono myös koneinsseillä. Itelle tuli just 10kk lomautusta täyteen. Eikä taida olla ihan hetkeen toivoakaan päästä takas töihin. Mut kyllä täältä väliaikaisesti oon muita töitä löytänyt. Kyllä täältä aina jotain töitä saa, jos vaan viitsi tehdä.
Gateway, 2.1.2010 19:11:
Itse olen just pyrkimässä siihen että haen oman alan hommia jokapuolelta Suomea, toki tietyin rajoituksin.
Gleba, 12.1.2010 13:57:
Kylläpäs valitsin hyvän ajan valmistumiselle.
Huoh.
Huoh.
Kimbou, 12.1.2010 21:08:
---
Huoh.
---
parhaan mahdollisen!!! kukaan ei syyllistä vaikka vietät omaa aikaa, edes itselle ei tule huono omatunto kun töitä ei löydy ja saa LOMAILLA. Ei niitä töitä edes nyt kannata ettiä, mitäs jos ei löydykkään sitä masentuu, ota lainaa ja lähde ulkomaille...vaikka intiaan tai ihan mihin vaan vaikka puoleksi vuodeksi tai jää kotiin ja käy lenkillä ja salilla lue kirjoja,ajattele,kuuntele,haistele,maistele,lepäile,laula.....tadadaa, itse ainakin nautin omasta lomautuksesta täysin mökkeillessä ja ulkoillessa, elämän parasta aikaa.
Gleba, 14.1.2010 13:08:
Työttömän arkea.
Raver71, 2.3.2010 18:51:
Sain ilmoituksen että lomautus on ohi. Huomenna alkaa taas duuni. Talvella voi olla lomautuksia tiedossa. Mutta lyhyempiä kuin tämän hetkinen oli.
Kimbou, 12.1.2010 21:08:
---
Huoh.
---
parhaan mahdollisen!!! kukaan ei syyllistä vaikka vietät omaa aikaa, edes itselle ei tule huono omatunto kun töitä ei löydy ja saa LOMAILLA. Ei niitä töitä edes nyt kannata ettiä, mitäs jos ei löydykkään sitä masentuu, ota lainaa ja lähde ulkomaille...vaikka intiaan tai ihan mihin vaan vaikka puoleksi vuodeksi tai jää kotiin ja käy lenkillä ja salilla lue kirjoja,ajattele,kuuntele,haistele,maistele,lepäile,laula.....tadadaa, itse ainakin nautin omasta lomautuksesta täysin mökkeillessä ja ulkoillessa, elämän parasta aikaa.
Täällä sitte ens viikosta alkaen. Vituttaa, mutta minkäs teet. Ja karenssia tiedossa ties kuinka perkeleen kauan kun ite irtisanouduin <3
Gotta love this, voi vittu.